نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

برنزه کردن با روغن زیتون؛ روش صحیح آفتاب گرفتن با روغن زیتون!

برنزه کردن با روغن زیتون

در فصل تابستان و با درخشش پرقدرت نور خورشید، حمام آفتاب بسیار طرفدار پیدا می‌کند. البته باید گفت که علاقه‌مندان به آفتاب گرفتن، به‌طور معمول و در طول سال از انجام آن استقبال می‌کنند. در بین وسایل این افراد همیشه محصولات مراقبتی و روغن‌های مختلف برنزه‌کننده وجود دارد. خیلی از آن‌ها نیز به آفتاب گرفتن و برنزه کردن با روغن زیتون برای رسیدن به رنگ پوست دلخواه خود می‌پردازند. این می‌تواند انتخاب خوبی باشد چراکه روغن زیتون یک ماده طبیعی شناخته شده برای مراقبت از مو و پوست است.

 

روغن زیتون به لطف اسیدهای چرب تک غیراشباع خود، در نفوذ به ساقه موهای آسیب‌دیده و حفظ رطوبت آن عالی است. این روغن همچنین به‌عنوان یک مسدودکننده روی پوست عمل می‌کند، به این معنی که وقتی روی لوسیون معمولی شما قرار می‌گیرد، پوست را پوشانده و رطوبت را حفظ می‌کند. اما پاسخ به این سوال که “آیا روغن زیتون به برنزه شدن شما کمک می کند؟” کمی پیچیده است. برای رسیدن به پاسخ درست به‌منظور استفاده صحیح از این روغن طبیعی ادامه مطلب را دنبال کنید.

بهترین روش برای برنزه کردن بدن بدون ایجاد حساسیت پوستی و ماندگاریه طولانی استفاده از لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

با خرید بهترین برنزه کننده تا ۴ ماه برنزه ای خوشرنگ دارید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد، مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید

به علت داشتن فیکساتورها در این اسپری برنزه کننده به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است و می توانید با استفاده از این لوسیون سولار خاص طراوت و جذابیت پوست خود را همزمان حفظ کنید کرم سولاریوم و آفتاب فلورسان قابل استفاده برای انواع دستگاه سولاریوم و حتی حمام آفتاب می باشد به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

آفتاب گرفتن و برنزه کردن با روغن زیتون

دکتر دبرا جالیمن، متخصص پوست در نیویورک، گفته است که روغن ضریب شکست پوست شما را کاهش می‌دهد، به این معنی که استفاده از انواع روغن‌ها اساسا به پوست شما اجازه می‌دهد نور را از زوایای بیشتری بپذیرد. همچنین به گفته جان وایت، مدیر ارشد پزشکی WebMD، استفاده از روغن‌ها در برنزه کردن، کمک می‌کند تا اشعه ماوراء‌بنفش خورشید بیشتر به پوست شما نفوذ کند، به این شکل تولید ملانین سلول‌های پوست سرعت یافته و شما را به رنگ پوست موردعلاقه خود نزدیک می‌کند.


روغن زیتون به لطف اسیدهای چرب تک غیراشباع خود، در نفوذ به ساقه موهای آسیب‌دیده و حفظ رطوبت آن عالی است.

آفتاب گرفتن و برنزه کردن با روغن زیتون نیز به دلیل طبیعی بودن آن بسیار طرفدار دارد. برای برنزه کردن پوست خود با استفاده از روغن زیتون ممکن است با سوالاتی مواجه شوید که در ادامه با برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

آیا می‌توان از روغن زیتون زیر ضد آفتاب استفاده کرد؟

با توجه به این واقعیت که روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان‌های محافظ پوست است، ممکن است تعجب کنید که آیا در ترکیب با ضدآفتاب می‌توان از آن برای محافظت از پوست در برابر آسیب‌های خورشید استفاده کرد یا خیر. پاسخ این است که به نوع ضدآفتابی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. به این دلیل که ضدآفتاب‌هایی مبتنی بر موادشیمیایی حاوی ترکیباتی مانند آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات و اکتوکریلن هستند که برای موثربودن باید به‌طور کامل جذب پوست شما شوند.

استفاده زیاد از روغن زیتون، لایه‌ای بر روی پوست شما ایجاد می‌کند که مانع از نفوذ این موادشیمیایی و تاثیرات آن‌ها می‌شود. با این حال، آفتاب گرفتن با روغن زیتون قبل از استفاده از ضدآفتاب بر پایه موادمعدنی ممکن است مشکلی نداشته باشد. به این دلیل که ضدآفتاب‌های حاوی موادمعدنی نیازی به جذب ندارند. آنها حاوی موادی مانند اکسیدروی و دی‌اکسید تیتانیوم هستند که روی پوست شما قرار می‌گیرند و اشعه‌های خورشید را منحرف و دفع می‌کنند.

استفاده از روغن زیتون در رسیدن به برنزه‌ی مصنوعی موثر است؟

شما در واقع می‌توانید از روغن زیتون و تفاله قهوه استفاده کنید تا درخشندگی ملایم و بدون آسیب پوستی داشته باشید. توصیه می‌شود در کنار آفتاب گرفتن و برنزه کردن با روغن زیتون، این روش را نیز امتحان کنید. برای رسیدن به برنزه مصنوعی با روغن زیتون مراحل ذکر شده را انجام دهید:

  • یک فنجان تفاله قهوه تازه یا استفاده‌شده را با یک فنجان روغن زیتون طبیعی در یک کاسه ترکیب کنید.
  • مخلوط  را به مدت 5 تا 10 دقیقه در ظرف بگذارید.
  • زیر دوش بایستید و لباس‌هایتان را بیرون آورده و مخلوط قهوه و روغن زیتون را به‌آرامی برای چند دقیقه روی پوستتان بمالید.
  • برای جلوگیری از لک‌شدن کف دست از دستکش پلاستیکی استفاده کنید.
  • مخلوط را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوست خود قرار داده سپس با آب گرم بشویید.
  • این کار را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید تا درخشش لطیف برنزی و پوستی صاف ابریشمی داشته باشید.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

نحوه استفاده صحیح از روغن زیتون در روتین مراقبت از پوست پس از آفتاب

حتی اگر قصد آفتاب گرفتن و برنزه کردن با روغن زیتون را ندارید، استفاده از این روغن پس از گذراندن مدت زمانی در آفتاب بسیار توصیه می‌شود. برخی از متخصصان معتقدند که آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب آن ممکن است به مبارزه با قرمزی پوست، آفتاب‌سوختگی، خشکی و سایر علائم تحریک کمک کند. تحقیقات مختلف نشان می‌دهد که استفاده از روغن زیتون پس از قرارگرفتن در معرض نور خورشید ممکن است از برخی از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد که منجر به سرطان پوست می‌شود نیز جلوگیری کند.

در این مطالعه، محققان روغن زیتون را روی پوست موش‌ها پس از قرارگرفتن در معرض اشعه ماوراء‌بنفش استفاده کردند. درموش‌هایی که روی پوست آن‌ها از روغن زیتون استفاده شده بود رشد تومور به‌میزان قابل‌توجهی کمتر از موش‌هایی بود که هیچ چیزی روی پوستشان نبود. اگر کمی بیش از حد در معرض آفتاب قرار می‌گیرید، سعی کنید روغن زیتون با کیفیت بالا را با مرطوب کننده معمولی خود ترکیب کنید تا آنتی‌اکسیدان تسکین‌دهنده‌ای را تقویت کنید.



:: برچسب‌ها: برنزه کردن با روغن زیتون , روغن زیتون برای برنزه شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

روغن زیتون هم برای لاغری مفید است، هم برای چاقی. همان‌طور که می‌دانید مصرف زیاد روغن زیتون باعث چاقی می‌شود؛ اما در این یادداشت می‌خواهیم با مخاطب‌هایی حرف بزنیم که بالاخره به آن شنبه‌ی معروف رسیده‌اند و رژیم‌شان را شروع کرده‌اند.

روغن زیتون چطور باعث چربی‌سوزی و لاغری می‌شود؟

روغن زیتون برای کاهش وزن

روغن زیتون، سرشار از چربی‌های تک غیراشباع یا چربی‌های سالم و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ است و با افزایش سوخت‌وساز بدن، باعث چربی‌سوزی می‌شود. این روغن به جنگ LDL (کلسترول بد) می‌رود و با کاهش آن، فرآیند چربی‌سوزی را شروع می‌کند.

از طرف دیگر یکی از عواملی که باعث چاقی می‌شود، اشتهای زیاد است؛ روغن زیتون با کنترل اشتها و ایجاد احساس سیری، تمایل فرد به مدام غذاخوردن را کاهش می‌دهد. چی بهتر از این؟ خوب است بدانید این روغن سالم با کاهش جذب گلوکز به کم‌شدن چربی‌ها هم کمک می‌کند.

بهترین راهکار برای لاغری فوری بدون نیاز به رژیم غذایی استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای لاغری فوری و سفت شدن بدن

این کرم لاغری جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در این ژل لاغری شکم و پهلو، پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

ترکیبی از ترکیبات گیاهان طبیعی،  این کرم را به عنوان یک درمان موثر و موفق برای درمان سلولیت مهیا کرده است و از این جهت کرم ضد سلولیت نیز بوده و برای درمان فوری سلولیت قابل استفاده می باشد.

روغن زیتون چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

۱. بهبود دردهای عضلانی

برای کاهش تورم، درد و اسپاسم عضلانی، می‌توانید روغن زیتون را روی محل درد ماساژ دهید. البته برای این کار حتما از روغن زیتون مخصوص ماساژ استفاده کنید.


ماساژ با روغن زیتون دردهای عضلانی را تسکین می‌دهد.

۲. افزایش انرژی بدن

روغن زیتون انرژی بدن را به شکل سالمی افزایش می‌دهد و نیاز فرد به تنقلات مضر را کاهش می‌دهد.

۳. پیشگیری از سرطان

روغن زیتون به دلیل داشتن ویتامین‌های محلول در چربی (به‌خصوص ویتامین ای) باعث پیشگیری از سرطان می‌شود.

۴. تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن

روغن زیتون سرشار از ویتامین‌های آ، دی، کا و ای است. این ویتامین‌ها که به ویتامین‌های محلول در چربی معروف هستند، نقش مهمی در حفظ سلامتی ما دارند. برای این‌که با نقش این ویتامین‌ها بیشتر آشنا شوید، جدول زیر را ببینید:

نام ویتامین فواید
ویتامین آ علاوه بر تقویت بینایی، به رشد و نمو سلول‌ها، عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، سلامت استخوان‌ها و عملکرد مناسب سلول‌ها کمک می‌کند.
ویتامین دی برای سلامت استخوان‌ها، تقویت سیستم ایمنی و عملکرد خوب عضلات (جلوگیری از انقباضات عضلانی) مفید است.
ویتامین ای به پیشگیری از بیماری‌هایی مثل سرطان، دیابت، سکته و گرفتگی عروق کمک می‌کند.
ویتامین کا برای سلامت قلب و عروق، استخوان‌ها و عملکرد خوب مغز لازم است.

خواص ویتامین‌های محلول در چربی
روغن زیتون سرشار از ویتامین‌های آ، دی، کا و ای است.

البته فراموش نکنیم که این ویتامین‌ها، در چربی‌های بدن و کبد ذخیره می‌شوند و مصرف بیش‌ازحدشان باعث مسمومیت می‌شود؛ به همین دلیل باید در مصرف روغن زیتون، سنجیده‌تر عمل کنیم تا به‌جای لاغرشدن، چاق نشویم!

چطور از روغن زیتون برای لاغری و داشتن اندامی متناسب استفاده کنیم؟

اگر اهل گشت‌وگذار توی پیج‌ها و کانال‌های لاغری باشید، احتمالا به چشم شما هم خورده که «اگر روغن زیتون را ناشتا با آبلیمو بخورید، درعرض چند هفته لاغر می‌شوید!» اما راستش این‌حرف‌ها زیادی اغراق‌آمیزند.

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون (حدود ۱۵ میلی لیتر) ۱۱۹ کالری و ۱۳.۵ گرم چربی دارد و اگر برای تامین کالری دنبال روغنی سالم و پرخاصیت می‌گردید، سراغ روغن زیتون بروید. اما خب قرار نیست روغن زیتون را خالی خالی بخورید! پس این شما و این پیشنهادهای ما:

۱. استفاده از روغن زیتون در رژیم غذایی مدیترانه‌ای

بهترین راهی که به لاغری کمک می‌کند، استفاده از رژیم غذایی مدیترانه‌ای و ترکیب آن با روغن زیتون است. چنین رژیمی را می‌توان در درازمدت اجرا کرد و به نتیجه‌های آهسته اما مداومش امیدوار بود. نگران اسم باکلاس مدیترانه‌ای هم نباشید چون سبزیجات، میوه‌ها، حبوبات، غلات، غذاهای دریایی، گوشت سفید، لبنیات، چربی‌ها و ادویه‌های سالم، پرمصرف‌ترین مواد غذایی موجود در رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند. در نتیجه لازم نیست برای داشتن این رژیم به مدیترانه سفر کنید!

۲. ترکیب روغن زیتون با لیمو یا آب لیمو

بله. یادمان نرفته که همین چند خط پیش به لاغری معجزه‌آسا با ترکیب روغن زیتون و لیمو خرده گرفته‌ بودیم، اما مشکل ما بیشتر با آن بخش «معجزه‌آسا»یش بود! ترکیب روغن زیتون با لیمو یا آب لیمو مثل یک پاک‌کننده عمل می‌کند و باعث از دست دادن چربی و عضله می‌شود؛ البته از دست‌دادنی که اصلا ناراحت‌کننده نیست!


ترکیب روغن زیتون با لیمو یا آب لیمو مثل یک پاک‌کننده عمل می‌کند و باعث از دست دادن چربی و عضله می‌شود

۳. استفاده از روغن زیتون همراه سبزیجات پخته‌

ما هم قبول داریم که سبزیجات پخته‌، خیلی خوشمزه نیستند، اما تا وقتی که روغن زیتون از راه نرسیده باشد! سبزیجات پخته همراه روغن زیتون، لیمو و ادویه‌های مورد علاقه‌تان حتما طعم و بوی دلچسبی پیدا خواهند کرد. ما برای شروع ادویه‌هایی مثل رزماری، سیر، پونه، زنجبیل، ریحان و فلفل را پیشنهاد می‌کنیم.

۴. ترکیب روغن زیتون با سلاد

می‌توانید به‌جای سس مایونز، روغن زیتون بکر را همراه با آبلیمو یا سرکه‌ بالزامیک (سرکه‌ای کم‌کالری) مخلوط کنید و با این ترکیب هیجان‌انگیز به سالادتان طعم تازه‌ای ببخشید.

 

با روغن زیتون به سالادهایتان طعم تازه‌ای ببخشید!
 

بهترین راهکار برای درمان کوچکی سینه بدون جراحی و عوارض جانبی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

با خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه در مدت زمان یک هفته کوچکی و شلی سینه ها را درمان کنید.

کرم‌ حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است. 

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

بنابراین اگر به دنبال راه هایی برای رشد سینه های خود و حجم دهی به آن ها به طور طبیعی هستید، ماساژ سینه با کرم بزرگ کننده سینه یکی از بهترین راه های طبیعی برای بزرگ کردن سریع سینه ها است.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

اشتباهات رایج در مصرف و نگهداری روغن زیتون

مصرف و نگهداری روغن زیتون فوت‌وفن‌های ظریفی دارد که اگر حواستان بهشان نباشد، یا خواص روغن را از بین می‌برید یا طعم و بویش را از تغییر می‌دهید. بیایید این نکته‌ها را خیلی سریع مرور کنیم:

۱. پختن بیش از حد

نقطه‌ی دود برای روغن زیتون، به نوع آن بستگی دارد و بین ۳۲۰ تا ۴۷۰ فارنهایت است. در جدول زیر می‌توانید دمای مناسب برای انواع پخت‌و‌پز با روغن زیتون را ببینید:

نوع پخت‌وپز دما
پخت‌وپز خانگی ۲۴۸ فارنهایت
سرخ‌کردن در تابه ۳۲۰ فارنهایت
سرخ‌کردن عمیق ۳۵۶ فارنهایت
پخت در فر ۳۹۲ فارنهایت

دمای مناسب برای انواع پخت‌وپز با روغن زیتون

هرگز روغن زیتون را در نقطه دود آن نپزید، چون شروع به سوختن می‌کند و مواد شیمیایی سرطان‌زا آزاد می‌کند. به علاوه به کیفیت روغن آسیب می‌رساند. فراموش نکنید که استفاده از روغن زیتون فرابکر و بکر یا روغن‌های با نقطه دود پایین برای غذاهای سرخ کردنی مناسب نیستند. (روغن زیتون تصفیه‌شده برای سرخ‌کردن گزینه‌ی مناسبی است)

۲. بی‌توجهی به تاریخ انقضا

راستش روغن زیتون مثل سیرترشی نیست که هرچه بیشتر بماند، بیشتر هم جا بیفتد! روغن زیتون تاریخ انقضایی دارد و باید طبق برچسب روی آن، زمان مصرف را تنظیم کرد. اصولا روغن زیتون باید درطی دو سال استفاده شود.

۳. نگهداری در جای نامناسب

روغن زیتون را باید در تمام طول سال در جای خشک و خنک (دور از اجاق گاز و اشعه خورشید) و در صورت امکان جدا از ادویه‌جات نگهداری کرد. زیرا با گرم شدن، ممکن است بخشی از خواص خود را از دست بدهد. از طرفی قرار گرفتن در یک مکان بسته با ادویه‌های مختلف، باعث می‌شود بخشی از عطر روغن کم شود. همچنین درِ بطری را همیشه محکم ببندید تا در معرض اکسیژن قرار نگیرد.


روغن زیتون را در جایی نگه دارید که در معرض اکسیژن نباشد.

۴. زیاده‌روی در مصرف

اگر کسی با خودش بگوید: «حالا که روغن زیتون سالم است و چربی مضر ندارد، پس تا می‌توانم روغن زیتون بخورم» باید به جای لاغرشدن منتظر چاقی باشد! مصرف همه چیز حدی دارد، حتی اگر روغن دوست‌داشتنی زیتون باشد.

سوالات متداول درباره خواص زیتون برای لاغری

۱. روغن زیتون چطور باعث لاغری می‌شود؟

روغن زیتون با کاهش جذب گلوکز، سوزاندن چربی، افزایش احساس سیری و کاهش اشتها باعث لاغری می‌شود.

۲. چربی روغن زیتون از کدام نوع است؟

روغن زیتون سرشار از چربی‌های تک غیراشباع و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ است.

۳. چطور از روغن زیتون مراقبت کنیم؟

به تاریخ انقضای روغن توجه کنید، در معرض نور، گرما و اکسیژن قرارش ندهید و از سرخ‌کردنش در دمای خیلی بالا خودداری کنید.



:: برچسب‌ها: فواید روغن زیتون برای لاغری , کاهش وزن با روغن زیتون , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

روغن زيتون به عنوان يکي از روش‌هاي درمان موخوره مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با استفاده از روغن زيتون به صورت ماساژ به پوست سر مي‌توانيد به بهبود خونرساني و تغذيه موها کمک کنيد و از ايجاد شکستگي و خشکي در موها جلوگيري کنيد. همچنين، روغن زيتون مي‌تواند به عنوان يک مرطوب کننده طبيعي براي پوست سر شما عمل کند و به سلامت موهاي شما کمک کند. از نظر پزشکان و متخصصان پوست و مو روغن زيتون پس از کوتاه کردن موها از بهترين گزينه‌هايي است که با بهره گيري و مصرف مدام آن مشکلاتي نظير موخوره را کاهش و از بين مي‌برد.

جلوگيري از موخوره با روغن زيتون

استفاده از روغن زيتون به عنوان يک روش پيشگيري از موخوره و ريزش مو، مي‌تواند به دلايل زير موثر باشد:

  • تغذيه موها: روغن زيتون حاوي ويتامين E و اسيدهاي چرب ضروري است که به تغذيه موها کمک مي‌کنند و از خشکي و شکستگي موها جلوگيري مي‌کنند.
  • تقويت ريشه‌هاي مو: با استفاده از روغن زيتون به صورت منظم، مي‌توانيد به تقويت ريشه‌هاي مو کمک کنيد و از ريزش آنها جلوگيري کنيد.
  • مرطوب کردن پوست سر: روغن زيتون به عنوان يک مرطوب کننده طبيعي، به مرطوب کردن پوست سر کمک کرده و از خشکي و التهاب پوست سر جلوگيري مي‌کند.

براي استفاده از روغن زيتون به عنوان روش پيشگيري از موخوره و ريزش مو، مي‌توانيد هفته‌اي يک يا دو بار به پوست سر خود ماساژ دهيد. همچنين، بهتر است از شامپوهاي مناسب براي نوع پوست سر خود استفاده کنيد و در مصرف محصولات شيميايي براي مراقبت از موهاي خود، اقدام به استفاده از محصولات طبيعي نماييد.

درخشش ، جواني و زندگي دوباره موهاي شما تنها با ماسک کراتينه مو بايوفل 

ماسک  مو کراتينه اولتراشاين ماسکي کاملا درماني بوده و خشکي ، شکنندگي ، وزي و کدري موها را برطرف مي کند

همچنين باعث توقف ريزش و رويش مجدد مو نيز مي گردد.

اگر به هر دليل دچار موخوره و بي حالتي مو شده ايد ، ماسک ضد موخوره بايوفل پايان نگراني شماست .

ترکيباتي از دل طبيعت بدون درصدي مواد شيمايي و اثر بخشي خيلي سريع وماندگار از مهم ترين ويژگي هاي بهترين ماسک کراتينه مو  اولترا شاين مي باشد.

با خريد بهترين ماسک کراتينه مو اولتراشاين زيبايي و شادابي را براي موهاي خود به ارمغان بياوريد.

موخوره چيست؟

موخوره يا شوره، يک بيماري پوستي است که در آن پوست سر شروع به خشک شدن و پوستري شدن مي‌کند و باعث توليد قطعات ريز پوست سفيدرنگ به شکل شوره مي‌شود. اين بيماري معمولا با خارش و التهاب همراه است و مي‌تواند براي فرد آزاردهنده باشد. علل موخوره ممکن است شامل عوامل ژنتيکي، تغذيه نامناسب، عفونت قارچي، استفاده از محصولات شامپو نامناسب و يا عدم رعايت بهداشت شخصي باشد. درمان موخوره معمولا با استفاده از شامپوهاي ضد شوره، روغن‌هاي طبيعي و در برخي موارد داروهاي خاص انجام مي‌شود.

اين پديده بيشتر در فصل بهار و تابستان و با بالا رفتن حرارت، پوست سر تحريک شده و موخوره ايجاد مي‌گردد که بيشترين مراجعه براي درمان موخوره در فصل تابستان و با آغاز شدن گرما مي‌باشد.

ولي از عوامل ديگري که شدت موخوره و درگير شدن مو با آن را افزايش مي‌دهد، استفاده مداوم از رنگ‌هاي مو، خشکي پوست سر و همچنين کوتاه نکردن مو به مدت طولاني است که نتيجه‌اي جزء بالا رفتن ميزان موخوره نمي‌باشد.

گاهي کودکان نيز از اين مسئله رنج مي‌برند که احتمال بروز موخوره، کمبود مواد مغذي و مورد نياز مو بوده که منجر به اين مشکل مي‌گردد.

طرز استفاده از روغن زيتون جهت درمان موخوره

براي استفاده از روغن زيتون به عنوان روش درماني براي موخوره، مي‌توانيد به شرح زير عمل کنيد:

  1. روغن زيتون را به صورت ملايم به پوست سر خود ماساژ دهيد.
  2. سپس، موهاي خود را با يک حوله گرم و مرطوب پوشانده و به مدت 30 تا 45 دقيقه بگذاريد.
  3. پس از آن، موهاي خود را با شامپو شستشو دهيد و به طور کامل از روغن زيتون پاک کنيد.

اين روش را مي‌توانيد هفته‌اي يک يا دو بار تکرار کنيد. با استفاده از روغن زيتون به صورت منظم، مي‌توانيد به بهبود خونرساني و تغذيه موها کمک کنيد و از ايجاد شکستگي و خشکي در موها جلوگيري کنيد.

همان‌گونه که گفته شد، از بهترين گزينه‌هاي رفع موخوره استفاده از روغن زيتون براي موها و ساقه است که مصرف آن در طول زمان باعث از بين بردن موخوره مي‌شود.

بهتر است قبل از مصرف موها کاملاً تميز بوده و روغن زيتون به مدت يک الي دو ساعت بر روي موها بماند تا به تدريج خشکي مو کاهش پيدا کرده و موخوره از بين برود.

فوايد روغن زيتون براي مو

فوايد روغن زيتون براي مو بسيار زياد بوده که در ادامه به چند مورد از اين خواص و مزيت‌هاي استفاده از روغن زيتون مي‌پردازيم.

  • از بين برنده خشکي و شکنندگي مو
  • تأمين کننده ويتامين‌هاي مورد نياز پوست و مو
  • رساندن مواد مغذي به ريشه
  • مانع رشد و ابتلا شوره در مو و کف سر
  • افزايش رشد ساقه مو

لازم نيست چندين محصول مختلف با کارايي هاي مختلف را براي درمان موهايتان داشته باشيد . 

يک سرم ضد ريزش مو پلاسنتا مي تواند جاي تمامي آن محصولات را در قفسه هاي شما پر کند .

سرم ضد ريزش مو و ترميم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بايوفول کاناداسرم ضد ريزش مو و ترميم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بايوفول کانادا

درماني قطعي براي قطع ريزش و همچنين رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ريزش مو گياهي  بايوفل

سرم ترميم کننده پلاسنتا محصولي کاملا تخصصي براي مو بر پايه مواد طبيعي و ارگانيک است. استفاده از اين محصول بسيار راحت و بعد از حمام و بدون نياز به آبکشي است.

با خريد سرم ضد ريزش پلاسنتا با ارزش ترين هديه را براي موهاي خود انتخاب کرده ايد.

روش‌هاي ديگر براي از بين بردن موخوره

علاوه بر استفاده از روغن زيتون، روش‌هاي ديگري نيز براي درمان موخوره وجود دارد که شامل موارد زير مي‌شود:

  1. استفاده از شامپوهاي ضد شوره: شامپوهاي حاوي مواد ضد قارچي و مرطوب کننده مي‌توانند به کاهش شوره و التهاب پوست سر کمک کنند.
  2. استفاده از روغن‌هاي طبيعي ديگر: روغن‌هايي مانند روغن نارگيل، روغن آرگان و روغن چاي سبز نيز به عنوان گزينه‌هاي درماني براي موخوره مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
  3. تغذيه مناسب: تغذيه سالم و متعادل باعث بهبود سلامت پوست و موها مي‌شود. مصرف مواد غذايي حاوي ويتامين‌ها و مواد معدني، به خصوص ويتامين D، آهن و روي، به بهبود سلامت پوست سر کمک مي‌کند.
  4. رعايت بهداشت شخصي: شستشوي منظم موها با شامپو مناسب، استفاده از فرش سر مناسب و عدم استفاده از ابزارهاي آسيب‌رسان براي مدت طولاني، به جلوگيري از بروز موخوره کمک مي‌کند.

در صورت عدم تاثيرگذاري اين روش‌ها در درمان موخوره، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنيد تا بتوانيد راهکار درماني مناسب را با او مشاوره کنيد.

جمع بندي

براي اينکه موهاي سالم و بدون موخوره و شکننده‌اي داشته باشيد بهتر از راه‌هاي طبيعي براي حالت دهي و سلامت موهاي خود استفاده کنيد.

استفاده مداوم از روغن زيتون و بهره‌مند شدن از مزيت‌هاي بي نظير اين محصول گياهي مي‌تواند به شما موهايي زيبايي و لطافت را باز گرداند.

موها جزء اصلي ترين نشانه‌هاي طراوت و زيبايي و بالا بردن اعتماد به نفس مي‌باشد که با بهره‌مندي از روغن زيتون مي‌توانيد درخشندگي را براي موهاي خود حفظ کنيد.



:: برچسب‌ها: درمان موخوره با روغن زیتون , فواید روغن زیتون برای موخوره , بهترین روش درمان موخوره , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

فوايد روغن زيتون براي مو

 آيا روغن زيتون براي مو خوب است؟

آيا روغن زيتون براي مو مفيد است؟ اگر شما در اينترنت جست و جو کنيد، خواهيد ديد که روغن زيتون براي همه چيز، از رشد مو گرفته تا ضخامت مو، مفيد است. يکي از بهترين راه‌حل‌هاي طبيعي به منظور درمان پوست و موي سر به کار بردن روغن زيتون است. اگر شما هم سالم ماندن، براق بودن، نرم و بدون آسيب بودن مو برايتان اهميت دارد مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌اي مناسب و با تهيه يک شيشه روغن زيتون تأثيرات روغن زيتون بر مو را ببينيد و لذت ببريد.

 اما پيش از اينکه به کابينت آشپزخانه سر بزنم و بطري روغن زيتون را روي سرم خالي کنم، اول به متخصص تغذيه و سپس به متخصص پوست بايد مراجعه کنم تا بفهمم که آيا روغن زيتون واقعاً  فايده اي براي موهاي من دارد يا خير؟

فوايد روغن زيتون براي مو

به خواندن اين مقاله ادامه دهيد تا متوجه شويد متخصصان چه چيزي درباره ي مزاياي احتمالي روغن زيتون، به عنوان درماني براي مو مي گويند. 

درمان قطعي ريزش ، افزايش ضخامت ساقه ، رشد مجدد موهاي شما تنها با شامپو رشد مو بايوفل

 

شامپو ضد ريزش مو بايوفول کاناداشامپو ضد ريزش مو بايوفول کانادا

شامپو ضد ريزش بايوفل محصول کاملا حرفه اي بر پايه چندين سال تحقيق برترين پزشکان کانادا ساخته شده است و به صورت کاملا تخصصي و بدون بازگشت ريزش مو را درمان مي کند.

درمان هرنوع الگوي ريزش مو در خانم هاو آقايان ، بدون محدوديت سني با شامپو رشد مو گياهي بايوفل

ترکيبات کاملا ارگانيک و بدون مواد شيمايي و پارابن و عدم استفاده از ماينوکسيديل در بهترين شامپو ضد ريزش مو کانادايي ، اين محصول را بهترين انتخاب براي درمان موهاي شما کرده است .

خريد بهترين شامپو رشد مو ، بهترين تصميمي است که تا کنون در خصوص موهاي خود گرفته ايد.

 

 خواص روغن زيتون براي مو چيست؟

1. خداحافظي با خشکي و وز مو

آيا روغن زيتون زدن به موهايتان خوب است؟ از زمان‌هاي گذشته با توجه به تأثيرات روغن زيتون بر مو، افراد بسياري به منظور افزايش زيبايي، درخشش و دوام مو‌ها از آن استفاده مي‌کردند. برخي از شايعات در مورد اينکه روغن زيتون به نرم شدن مو کمک مي کند، وز مو را مي گيرد و شکنندگي و مو خوره را کاهش مي دهد، حقيقت دارد.به گفته متخصصان تغذيه، وجود اسيد‌هاي چرب و آنتي اکسيدان‌ها در ساختار روغن زيتون موجب مي‌شود تا رطوبت در فوليکول‌هاي مو‌ها افزايش يابد. در نتيجه خاصيت ارتجاعي بودن مو را افزايش داده و از آن در برابر شکننده شدن محافظت مي‌نمايد. 

علاوه بر اين، روغن هاي مو مي توانند به تارهاي مو نفوذ کنند و مقدار آب جذب شده به مو ها (که به نوبه ي خود باعث شکنندگي و وز شدن موها مي شود) را کاهش دهند. اگر شما هم داراي مو‌هاي خشکي هستيد مي‌توان با استفاده از روغن زيتون مو‌هاي خود را نرم و لطيف کنيد.

2. از بين بردن شوره سر

اما در مورد پوست سر شما چطور؟ اينجاست که همه چيز اندکي پيچيده تر مي شود. 

رشد شوره در سر

يکي از متخصصان پوست اشاره مي کند که روغن زيتون مي تواند به طور مستقيم، مخمري که باعث ايجاد رشد شوره در پوست سر شما مي شود، را تغذيه کند.در واقع موجب تحريک و تقويت فوليکول‌هاي مو مي‌شود.

براي ايمني بيشتر، توصيه مي شود که به طور کلي از روغن زيتون بر روي پوست سر استفاده نشود. با اين حال، روغن زيتون  با بازيابي موارد از دست رفته پوست، مي تواند براي پوست سر خشک، مفيد باشد؛ بنابراين اگر انتخاب مي کنيد که از روغن زيتون براي ريشه ي موهاي خود استفاده کنيد، توصيه مي شود که آن را به آرامي و در مقدار کم در حالتي که مو‌ها مرطوب هستند استفاده کنيد.  

3. رشد مو و افزايش ضخامت آن

آيا روغن زيتون مي تواند باعث رشد سريعتر موهاي شما شود؟

 

 

گرچه خاصيت روغن زيتون براي مو  بسيار زياد هستند، اما اين ماده، فاقد شواهد علمي براي پشتيباني از استفاده از آن، به عنوان روغني براي رشد سريعتر مو، بلند شدن تار مو يا بيشتر شدن حجم مو مي باشد. با توجه به مطالب عنوان شده اين سؤال مطرح مي‌شود که چرا همه در مورد روغن زيتون به عنوان اکسير جادويي، براي رشد موي بسيار بلند صحبت مي کنند؟ برخي پژوهش ها اشاره مي کنند که يکي از مواد تشکيل دهنده در روغن زيتون به نام اولئورپئين مي تواند به طور مستقيم بر چرخه رشد تأثير بگذارد.

اما اين مطالعه بر روي موش ها انجام شده بود و نه انسان و مردم بايد اين را بدانند. حتي در اين صورت، اطلاعات کافي در مورد مقدار روغن زيتون و يا تعداد دفعاتي که نياز داريد از آن استفاده کنيد تا مؤثر واقع شود، در دسترس نيست.

آيا روغن زيتون خوراکي را مي توان براي مو استفاده کرد؟

 روغن زيتون يک روغن عالي مي باشد که در صورتي که واقعا مي خواهيد موهاي خود را تقويت کنيد، مي توانيد با ديگر روغن هاي کرچک يا روغن سياه دانه، آن را ترکيب کنيد. 

 روغن زيتون براي مو چند بار در هفته ميتواند مفيد باشد؟ توصيه مي کنند که  استفاده از روغن زيتون، به عنوان روغن درماني براي مو، (اگر مو هاي خود را رنگ کرده ايد يا ساقه ي موي شما خشک و آسيب ديده است) هفته اي يک بار بايد صورت گيرد.  طريقه استفاده روغن زيتون براي مو چگونه است ؟ فقط 4-2 قاشق غذاخوري روغن زيتون را، بسته به حجم موي خود گرم کنيد، آن را در طول مو هاي خود ماساژ دهيد و سپس  با يک کلاه پلاستيکي بپوشانيد. حداقل يک ساعت صبر کنيد و اجازه دهيد روغن به کوتيکول هاي موي شما نفوذ کند کند ( زياد ماندن روغن زيتون روي مو به مدت يک شب تا صبح مي‌تواند اثر بهتري داشته باشد).

چه نوع روغن زيتوني براي مو بهترين است ؟

 اگر شما به سلامت پوست سر خود اهميت مي دهيد،  از محصولاتي که مخصوص پوست سر و موها فرمول بندي شده اند، استفاده کنيد، چرا که با استفاده از اين محصولات، احتمال تحريک پوست سر و شوره کمتر است. حتما به مواد تشکيل دهنده محصولات پوست و مو نگاه کنيد و محصولي را انتخاب کنيد که حاوي روغن زيتون به عنوان يکي از پنج مواد اول تشکيل دهنده ي خود باشد.

محلول ضد ريزش مو شوک بايوفل انتخاب بسيار مناسب براي شماست .

 

تونيک ضد ريزش مو شوک بايوفول کاناداتونيک ضد ريزش مو شوک بايوفول کانادا

تونيک ضد ريزش مو بايوفل علاوه بر درمان ريزش مو ، باعث رشد مجدد مو و همچنين افزايش ضخامت ساقه مو در انواع موها مي باشد .

ترکيبات اين تونيک ضد ريزش مو گياهي کاملا ارگانيک بوده و از هيچ عنصر شيميايي و ماينوکسيديل در ساختار خود استفاده نکرده است و اين باعث مي شود که شما با يک دوره استفاده به نتيجه دلخواه خود برسيد و نيازي به استفاده هميشگي نخواهد داشت.

درمان انواع الگوهاي ريزش مو در زنان و مردان ، حتي ريزش سکه اي ريش در آقايان از مزاياي مهم  بهترين محلول ضد ريزش مو مي باشد .

با خريد محلول ضد ريزش مو ارمغاني از زيبايي را براي موهاي خود رقم بزنيد.

 

پيشگيري از ريزش مو

آيا مي توان از روغن زيتون براي جلوگيري از ريزش مو استفاده کرد؟

 

 

آيا روغن زيتون براي ريزش مو مفيد است ؟در ادامه درباده جلوگيري از ريزش مو با روغن زيتون بيشتر صحبت ميکنيم. ما مي دانيم که روغن زيتون داراي خاصيت ضد التهابي خوبي مي باشد که به آرام کردن التهاب پوست سر کمک مي کند. بنابراين اگر ريزش موي شما به دليل التهاب باشد، از نظر تئوري، روغن زيتون مي تواند به کاهش ريزش موي شما کمک کند.علاوه بر اين وجود خاصيت آنتي اکسيداني در چربي اسيد اولئيک موجود در روغن زيتون موجب تحريک نمودن رشد مو‌ها شده که همين امر باعث پيشگيري از ريزش مو‌ها مي‌شود.  

5. از بين بردن موخوره

اغلب افرادي که داراي مو‌هاي بلند، خشک و آسيب ديده در اثر رنگ نمودن مداوم هستند بيشتر دچار عارضه موخوره مي‌شوند. شايد در برخي موارد حاد براي جلوگيري از پيشروي موخوره پيشنهاد شود که مو‌ها کوتاه شوند. اما راه حل طبيعي و درماني آن بدين صورت است که با کمک روغن زيتون، رطوبت مو‌ها حفظ شده و از دو شاخه شدن مو‌ها يا به اصطلاح موخوره پيشگيري مي‌کند. 
 
طريقه استفاده روغن زيتون براي موخوره به نحوي است که مقداري از روغن زيتون خالص را بين دستان خود با حرکت دست‌ها گرم کنيد و آن را بر روي مو‌هاي تميز ماساژ دهيد به طوري که کاملاً ساقه‌هاي مو داراي موخوره به آن آغشته شوند. پس از مدت زمان 30 دقيقه مو‌ها را با آب ولرم شسته و با کمک يک شانه چوبي به آهستگي شانه بزنيد.  
 

روغن زيتون و مضرات آن براي مو

در برابر تمامي مزايا و تأثيرات روغن زيتون بر مو که گفته شد، مضرات روغن زيتون براي مو نيز وجود دارد که به دو مورد از آن‌ها اشاره مي‌کنيم:
? ايجاد آلرژي: توليد اگزما، ورم پوست و مشکلات تنفسي براي افرادي که به روغن زيتون حساسيت دارند که علي رغم تمامي خاصيت روغن زيتون براي مو بايد آن را ناديده بگيرند.
? توليد راش پوستي: راش پوستي يا حساسيت در افرادي که داراي مو‌هاي سر چرب هستند بيشتر ديده مي‌شود.
 

روغن تراپي مو‌ها

روغن تراپي يک از شيوه‌هاي درماني براي حل مشکل خشکي مو‌ها با آب‌رساني آن‌ها است. روغن تراپي مو با روغن زيتون يکي از انواع روش‌هاي استفاده از روغن‌هاي طبيعي براي افزايش رطوبت کوتيکول‌هاي مو است. همراه با مالش، روغن زيتون در عمق مو‌ها نفوذ کرده و علاوه بر مرطوب نمودن مو‌ها موجب مي‌شود تا فرم دهي آن‌ها نيز راحت‌تر انجام شود.

سخن نهايي
روغن زيتون علاوه بر فوايد زيادي که براي بدن دارد يکي از بهترين روغن‌ها براي درمان و تقويت مو‌ها به حساب مي‌آيد. روغن زيتون براي مو داراي خاصيت‌هاي فراواني است که چنانچه نسبت به آن آلرژي نداريد يا موهاي‌تان چرب نيست مي‌توانيد از آن استفاده نماييد.

اين مقاله با هدف اطلاع رساني در مورد فوايد روغن زيتون تهيه شده است. استفاده از هر کدام از روش هاي خانگي نيازمند تاييد پزشک متخصص مي باشد.


:: برچسب‌ها: فواید روغن زیتون برای مو , درمان مو با روغن زیتون , تقویت مو با روغنن زیتون , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

فواید عسل برای زیبایی و سلامت پوست

خواص عسل برای پوست

عسل محرکی قوی برای رطوبت پوست

از جمله برترین ویژگی‌ها، توانایی عالی در آبرسانی و نگه‌داشتن رطوبت پوست است. خشکی و سفتی پوست اغلب نتیجه کمبود رطوبت مناسب است، که می‌تواند منجر به خارش و تحت شرایطی حتی التهابات پوستی شود. با استفاده از عسل طبیعی، پوست شما می‌تواند تجربه ای نرم و مرطوب کننده داشته باشد که حتی پس از چندین ساعت از شستشو همچنان اثر دارد. برای بهره‌گیری از این خواص، یک لایه نازک عسل طبیعی را به صورت دایره‌وار روی پوست خود مالیده و پس از نیم ساعت آن را با آب گرم یا سرد شستشو دهید.

مبارزه با چین و چروک: عسل، جوان‌سازی طبیعی پوست

عسل یکی از مواد طبیعی است که به‌طور معجزه‌آسا به تاخیر پروسه پیری پوست کمک می‌کند. این ماده طبیعی پر از آنتی‌اکسیدان‌های قوی، از جمله پلی‌فنول‌ها و فلاوونوئیدها می‌باشد، که می‌توانند آسیب به کلاژن‌های پوست را محدود کنند. برای افزایش اثر جوان‌سازی، می‌توانید از ترکیب عسل و ژل رویال استفاده کنید. برای این کار، پوست خود را ابتدا تمیز کرده، سپس عسل را پوست مالیده و پس از پانزده دقیقه با آب گرم آن را شستشو دهید.

بهترین روش برای برنزه کردن بدن بدون ایجاد حساسیت پوستی و ماندگاریه طولانی استفاده از لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

با خرید بهترین برنزه کننده تا ۴ ماه برنزه ای خوشرنگ دارید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد، مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید

به علت داشتن فیکساتورها در این اسپری برنزه کننده به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است و می توانید با استفاده از این لوسیون سولار خاص طراوت و جذابیت پوست خود را همزمان حفظ کنید کرم سولاریوم و آفتاب فلورسان قابل استفاده برای انواع دستگاه سولاریوم و حتی حمام آفتاب می باشد به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

گزینه طبیعی برای بهبود زخم‌ها و سوختگی‌ها

از زمان‌های دور، عسل به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده و ضدالتهابی مورد استفاده قرار گرفته است. این خصوصیت عسل می‌تواند سریعترین راه برای بهبود زخم‌ها و سوختگی‌ها را فراهم کند. برای استفاده از این خواص، محل مورد نظر را تمیز کرده و سپس یک لایه عسل طبیعی را بر روی آن مالیده و با گاز استریل بپوشانید. این فرایند را می‌توان چندین بار تکرار کرد.

عسل: پاک‌کننده معجزه‌گر برای انواع آرایش

عسل با توانایی چسبندگی بالا و خاصیت ضدباکتری ای که دارد، می‌تواند یک پاک‌کننده فوق‌العاده برای حذف آرایش باشد. برای افزایش اثربخشی، می‌توان از کمی روغن زیتون و دارچین نیز استفاده کرد. کافی است مقداری عسل را بروی پوست مالیده و با حرکت‌های دایره‌وار آن را پخش کنید. پس از ده دقیقه، پوست را با آب گرم شستشو داده و با حوله‌ای تمیز خشک کنید.

لایه‌برداری طبیعی با عسل شکرک زده

سلول‌های پوستی قدیمی و مرده باعث ایجاد تیرگی و پوستی بد رنگ می‌شوند. عسل شکرک زده به لطف دانه‌های ریز متبلوری که دارد، یک گزینه بی‌نظیر برای لایه‌برداری طبیعی و ملایم است. این دانه‌ها تحت تأثیر گرمای پوست و آب، به عنوان یک اسکراب فوق‌العاده عمل می‌کنند. به کارگیری آن کاملاً ساده است؛ ابتدا پوست خود را با یک حوله ماساژ دهید و گرم کنید، سپس مقداری از عسل شکرک زده را بین انگشتان گرم کنید و به صورت دایره‌ای روی پوست ماساژ دهید. پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، پوست خود را شستشو دهید.

عسل: درمان طبیعی برای آکنه و جوش

آکنه و جوش صورت نتیجه ترشح اضافی چربی از غدد روغنی یا فعالیت باکتری‌ها روی سطح پوست است. عسل با خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی که دارد، تورم و قرمزی را کاهش می‌دهد و همچنین باکتری‌ها را متعادل می‌کند. استفاده از عسل می‌تواند منافذ پوستی را از چربی‌ها پاک کند، و در نتیجه، می‌تواند از تشکیل جوش جلوگیری کند. تنها کافی است که عسل را روی محل موردنظر مالیده و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، با آب ولرم شستشو دهید. برای افزایش اثربخشی، می‌توانید عسل را با دارچین ترکیب کنید.

زمان ماندن عسل روی پوست: چقدر کافی است؟

یکی از مواردی که برای اغلب افراد سوال است، مدت زمانی است که عسل باید روی پوست بماند. عسل به عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کند و مواد مفید را سریعاً به پوست منتقل می‌کند. بنابراین، زمان ماندن عسل روی پوست باید در حدود ۱۰ تا ۳۰ دقیقه باشد و نیازی به بیشتر از این نیست، حتی اگر آن را با دیگر مواد مثل آووکادو ترکیب کنید.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

نتیجه‌گیری: خواص عسل برای پوست

عسل با خواص متنوعی که دارد، از مرطوب کنندگی گرفته تا خواص ضدالتهابی و لایه‌برداری، یک انتخاب برجسته برای مراقبت از پوست شما است. با استفاده از عسل، شما می‌توانید از اثرات طبیعی و بدون عوارض جانبی برخوردار شوید. عسل نه تنها به پوست شفافیت می‌دهد، بلکه باکتری‌ها و التهابات را کاهش می‌دهد، و ترمیم پوست را تسریع می‌کند.

حتی در مواقعی که از عسل به همراه دیگر مواد طبیعی مانند دارچین یا آووکادو استفاده می‌کنید، خواص آن‌ها توسط عسل اثرات مضاعفی را به دنبال دارد. پس اگر به دنبال یک ماده موثر و طبیعی برای پوست خود هستید، عسل را فراموش نکنید.



:: برچسب‌ها: خواص عسل برای پوست , جوانسازی پوست با عسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

عسل چگونه باعث لاغری می‌شود؟

عسل برای کاهش وزن

برای بدست آوردن اطلاعات کلی کافی است تا خواص عسل برای کاهش وزن را با هم مرور نماییم تا با روند کم شدن تدریجی وزن بدن بیشتر آشنا شویم . برای این منظور در ابتدا، خاصیت عسل بر روی چربی و قند بدن را با هم بررسی خواهیم کرد.

عسل چربی سوز است

از این نظر عسل را چربی سوز می دانند که با کنترل اشتهای شما در جلوگیری از افزایش وزن ایفای نقش می کند. عسل می تواند به فعال کردن هورمون هایی که اشتها را سرکوب می کنند و چربی سوزی را افزایش می دهند، کمک کند.
این ماده طبیعی همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی است، به این معنی که به آرامی جذب بدن می شود و باعث افزایش سطح قند خون نمی شود. این مقوله به خودی خود به تنظیم متابولیسم بدن و سوزاندن چربی موثرتر کمک می کند.

عسل مصرف قندها را کاهش می‌دهد

از دیگر فواید عسل برای لاغری این است که مصرف قندها را کاهش می دهد. زیراهمانگونه که اشاره شد عسل، شاخص گلیسمی پایین تری نسبت به سایر اشکال قندها دارد.
جذب آرام سطح قند خون را کاهش داده و شیرینی مطبوع و طبیعی عسل میزان قند اضافه مصرفی را کاهش می دهد. علت هم این است که، می توان از آن به جای شکر دانه ریز در بسیاری از دستور العمل‌های پخت و پز استفاده کرد.
در نهایت، عسل هورمون‌هایی را فعال می‌کند که سرکوبگر اشتها هستند ودر کنترل هوس مصرف کلی شیرینیجات موفق عمل می کنند.

بهترین راهکار برای لاغری فوری بدون نیاز به رژیم غذایی استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای لاغری فوری و سفت شدن بدن

این کرم لاغری جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در این ژل لاغری شکم و پهلو، پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

ترکیبی از ترکیبات گیاهان طبیعی،  این کرم را به عنوان یک درمان موثر و موفق برای درمان سلولیت مهیا کرده است و از این جهت کرم ضد سلولیت نیز بوده و برای درمان فوری سلولیت قابل استفاده می باشد.

10 ترکیب سایر مواد با عسل برای لاغری

گروه محتوا نویسی آپاداک با استناد به منابع معتبر علمی 10 ترکیب تست شده برای شما عزیزان را استخراج کرده است که با اطمینان می توان بر تاثیر آن بر روی کاهش وزن بدن ضمانت کرد. این 10 ترکیب طلایی عبارتند از:

1.دارچین و عسل

همانطور که می دانید خواص ترکیب دارچین و عسل برای لاغری زبان زد است. در حالت اول می توانید به هنگام صبح و به محض بیدار شدن و نیم ساعت قبل از خوردن صبحانه آن را بنوشید.
در حالت دوم به عنوان میان وعده اگر هوس غذای مفصل یا تنقلات شیرین کردید، می توانید از این ترکیب استفاده نمایید تا ولع مصرف خود را کاهش داده باشید.
حالت سوم مصرف این ترکیب قبل از ورزش هوازی است. زیرا قند طبیعی موجود در عسل به شما در افزایش سطح انرژی در حین تمرین کمک می کند. از طرفی دارچین در تقویت متابولیسم بدن تقویت کننده است.
برای لاغری با عسل و دارچین آن را به مدت دو هفته مصرف نمایید و همراه با مصرف این ترکیب آب بنوشید و ورزش کنید.

2.لیمو و عسل

ترکیب لیمو و عسل می‌تواند بدن شما را به خوبی آبرسانی کند و به هضم غذا کمک کند. با نوشیدن آب لیمو بدن هیدراته می شود و این هیدراته شدن با کاهش احتباس آب و چربی در اطراف شکم همراه است.
ناگفته نماند تاثیر آب لیمو به دلیل آب رسانی بیشتر، درسوخت و ساز و کاهش متابولیسم از آب هم بهتر عمل می کند. نوشیدن آب لیمو به همراه عسل متابولیسم را هم تقویت می کند که در لاغر شدن بدن و آب کردن شکم، نقش اساسی دارند.
تحقیقات نشان داده است کسانی که بدن آن‌ها به درستی در طول روز آبرسانی می‌شود کمتر دچار اضافه وزن می‌شوند.
سعی کنید آبلیمو و عسل را به صورت ناشتا مصرف کنید تا اشتهای شما را در طول روز کاهش داده و باعث چربی‌سوزی کلی بدن شود.

3.کاهش وزن با شیر و عسل

شیر و عسل می تواند راه موثری برای کاهش وزن باشد. شیر منبع خوبی از پروتئین، کلسیم، اسید لاکتیک و مواد معدنی است که همگی دارای خواص درمانی هستند.
عسل هم با شاخص سطح قند خون پایین به تنظیم متابولیسم و سوزاندن چربی موثر بدن کمک می کند.
برای کاهش وزن با عسل آن را با شیر ارگانیک گرم قاطی کنید و میل نمایید. این ترکیب می تواند به کاهش هوس و کنترل اشتها کمک کند و همچنین خواب بهتری را نصیب شما کند. علاوه بر این، افزودن عسل به سایر وعده‌های غذایی یا میان‌وعده‌ها می‌تواند به کاهش مصرف میزان قند مصنوعی هم کمک کند.

4.ترکیب آب و عسل

ثابت شده است که مکمل های درمانی با بخار آب دارای مزایای کاهش وزن و کاهش سلولیت هستند. در اینجا می‌توان از خواص عسل برای کاهش وزن استفاده کرده و آن را با آب مصرف نمود.
ترکیب آب و عسل ممکن است با افزایش سطح انرژی و کاهش اشتها به کاهش وزن کمک کند. عسل حاوی قندی است که به افزایش سطح انرژی و ازدیاد ویتامین ها و مواد معدنی کمک کرده و در نهایت منجر به کاهش اشتها می شود.
عسل حاوی آب بیشتری نسبت به قند است که می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و میل به خوردن میان وعده را نداشته باشید.
هر چند توجه به این نکته هم ضروری است که عسل باید در حد اعتدال مصرف شود، زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند منجر به افزایش وزن گردد.

5.سیر و عسل

شما میتوانید از خواص عسل برای لاغری استفاده کنید و آن را با سیر ترکیب نمایید تا نتیجه موثرتری عاید شما شود.
سیر گیاهی پیازی و عضوی از تیره آلیوم است. پیازهای آن کالری کمی دارند و سرشار از مواد مغذی از جمله آلیسین، فلاونوئیدها و سایر ترکیبات حاوی گوگرد هستند.
این ترکیبات مسئول خواص عسل برای سلامتی هستند. خاصیتها و فواید عسل برای کاهش وزن هم برکسی پوشیده نیست. به احتمال قوی ترکیب این دو می تواند تاثیر مثبتی بر رون کاهش وزن داشته باشد.

6.زنجبیل و عسل

تحقیقات نشان داده است که ترکیب زنجبیل و عسل برای کاهش وزن و چربی بدن، بهبود کنترل قند خون و بهبود سطح چربی موثر است. چرا که زنجبیل حاوی ترکیباتی به نام جینجرول و شوگاول است که می تواند چندین فرآیند بیولوژیکی را تحریک کند.
مصرف پودر زنجبیل باعث افزایش سرعت متابولیسم، کاهش اشتها، افزایش ترشحات روده ای معده‌ای، پایین آوردن کلسترول خون، پیشگیری از روماتیسم و محرک گردش خون مغزی و هضم غذا می شود.
از جمله ترکیبات موثر موجود درزنجبیل می‌توان به فلاونوئیدها، ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی اشاره کرد که در صورت ترکیب با عسل هر یک به نوعی در کاهش وزن و لاغری موثر خواهند بود.
توجه داشته باشید که یک سبک زندگی سالم، از جمله یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم، بهترین راه برای کاهش وزن و حفظ آن است.

7.خواص سیاه دانه و عسل برای لاغری

سیاه دانه از فیبر رژیمی و آنتی اکسیدان فراوانی برخوردار است که به راحتی می تواند مواد سمی را از بدن دفع کند و با پر کردن معده، احساس سیری در فرد ایجاد کند.
در رابطه با عسل برای لاغری هم به میزان لازم صحبت شد. از این رو ترکیب عسل و سیاه دانه در جلوگیری از نفخ معده و همچنین کم شدن کلسترول و تری گلیسرید خون کاملا موثر و کمک کننده است. هر چند در کنار تمام این ترکیباتی که بیان می شود عادات غذایی موثر و تمرینات ورزشی نقش به سزایی در لاغری ایفا می کنند.

8.لاغری راحت تر با رفع مشکلات معده توسط عسل

از قدیم الایام عسل یک ماده کاملا طبیعی برای درمان بیماری های معده بوده است. زخم معده، ریفلاکس معده و مری در اثر شرایط نا مساعد دستگاه گوارشی مرتبط با معده ایجاد می شود
عسل طبیعی هم عمدتاً به‌خاطر خواص درمانی و سازگاری آن با اکثر طبع و ذائقه‌ی افراد، در طب سنتی کاربرد بیشتری در بهبود هضم غذا دارد.
عسل خالص و طبیعی حاوی پراکسید هیدروژن بالا بوده و برای درمان زخم ها بسیار موثر است. بیشتر مواد طبیعی برای نتیجه دهی به مدت زمانی طولانی نیاز دارند. درحالی که این روند در عسل بسیار سریع اتفاق می افتد.
وقتی مشکل معده تسهیل میشود، سوخت و سوز بدن سریعتر اتفاق افتاده و بدن با فعالیت روزانه شروع به کاهش کلسترول می کند و در نتیجه مسیر رسیدن به وزن ایده‌آل هموارتر می گردد.

بهترین راهکار برای درمان کوچکی سینه بدون جراحی و عوارض جانبی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

با خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه در مدت زمان یک هفته کوچکی و شلی سینه ها را درمان کنید.

کرم‌ حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است. 

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

بنابراین اگر به دنبال راه هایی برای رشد سینه های خود و حجم دهی به آن ها به طور طبیعی هستید، ماساژ سینه با کرم بزرگ کننده سینه یکی از بهترین راه های طبیعی برای بزرگ کردن سریع سینه ها است.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

9.معجون عسل و گردو برای لاغری

آنتی‌اکسیدان، روغن‌های غیر‌اشباع مفید، پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، اسید فولیک، ویتامین A,B,C,D,E، آهن، مس، روی، منگنز، منیزیم، اسیدهای‌چرب امگا ۳و۶و۹، فیبر، ‌سدیم، پتاسیم، کلسیم از مواردی هستند که در دوران رژیم‌های غذایی لاغری توصیه می شوند. این مواد از جمله گوشه ای از محتویات گردو محسوب می شوند.
از طرفی ویتامین‌هایی که محلول در چربی هستند، در بافت چربی بدن حظور دارند(ویتامین‌های A , E).
ویتامین‌هایی هم که محلول در آب هستند از دسته ویتامین‌هایی هستند که باید روزانه به بدن برسند و نمی توانند در بدن ذخیره باشند(ویتامین‌های خانواده B,C ).
گردو یکی از دانه‌های روغنی پرویتامین و حاوی ترکیبات آلی و معدنی بوده و دارای هر دو دسته از ویتامین های ذکر شده است. ترکیب گردو و عسل به عنوان معجونی شگفت انگیز برای لاغری عمل می کند.

10.قهوه با عسل برای لاغری

کافئین با تحریک دستگاه عصبی، باعث ارسال سیگنال‌هایی به سلول‌های چربی شده و موجب شکستن آنها می‌شود. این امر ازطریق افزایش هورمون اپی‌نفرین در خون اتفاق می‌افتد.
قهوه سوخت و ساز را زیاد می کند. هرچه میزان سوخت‌وساز بدن در حالت استراحت (RMR) بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانید وزن کم کنید و بدون افزایش وزن، بیشتر غذا بخورید.
در کوتاه‌مدت کافئین قهوه میزان سوخت‌وساز و چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد، ولی پس از مدتی افراد نسبت به کافئین آن مقاوم می‌شوند و و تأثیر قبلی کم رنگ می شود .اما با ترکیب قهوه و عسل و مصرف آن در زمان مناسب، نتایج چشمگیر آن را مشاهده خواهید کرد.
خوردن قهوه و عسل صبح ناشتا، همراه با تمرین یا قبل تمرین ورزشی به بدن کمک می کند تا کالری و چربی بیشتری بسوزانید. همچنین به هنگام حس گرسنگی هوس شما برای وعده غذایی را کاهش می دهد. این زمانها بهترین زمان مصرف قهوه و عسل در بدنسازی و لاغری هستند.

نتیجه گیری

موضوع این مبحث در رابطه با تاثیر عسل برای لاغری بوده است. برخی از مطالعات نشان داده اند که عسل می تواند به کاهش چربی و وزن بدن و همچنین بهبود سطح کلسترول کمک کند.
مصرف روزانه عسل به مدت 8 هفته می تواند سطح کلسترول LDL را کاهش دهد. همچنین ترکیب عسل با 10 ماده ذکر شده فوق، هر یک تاثیر شگرفی در چربی سوزی و کاهش وزن خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: کاهش وزن با عسل , لاغری با عسل , روش استفاده از عسل برای کاهش وزن , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

چگونه عسل مانع از ریزش مو می شود؟

خواص عسل برای مو

عسل خاصیت‌های فراوانی دارد که از جمله آن، پیشگیری از ریزش مو است.

۱ – بالا بودن میزان قند عسل، باعث حفظ آب و در نتیجه حفظ رطوبت مو می‌شود. این رطوبت باعث نرم ماندن پوست دور ناخن نیز می‌شود.

۲ – عسل خاصیت ضد باکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می‌دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می‌دهد.

۳- عسل طبیعی با خواص آنتی اکسیدان قوی، دارای ویژگی‌های قارچ کشی و همچنین عسل دارای مقادیر مناسبی از ویتامین‌ها و  مقداری موم طبیعی است که برای تقویت موهای خشک و پوست سر بسیار مفید است.

خواص عسل برای مو

شاید درمان‌های ریزش مو با عسل برای شما کمی عجیب یا نا آشنا باشد ولی این موضوع  جدیدی نیست و استفاده از عسل در درمان ریزش مو از دوران باستان مرسوم بوده، اما تا حد زیادی ناشناخته مانده است. همانطور که عسل برای پوست بسیارمفید است، ترکیب عسل با چند ماده طبیعی دیگر که در ادامه توضیح داده می‌شود می‌تواند در توقف ریزش مو و تقویت موها معجزه کند.

۱ – نرم کننده بسیار مناسبی است. قبل از حمام یک سهم عسل را با ۲ سهم روغن زیتون مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از حمام به مو بمالید. میزان روغن را بر حسب نوع موی خشک یا چرب تنظیم کنید.

۲ – اگر مو بیش از حد در معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر می‌شود. این کدری را می‌توان با مالیدن مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانه آب ولرم به مو از بین برد.

نکات مراقبتی هنگام استفاده از ماسک عسل برای تقویت مو:

 

برای پیشگیری از عوارض جانبی مانند ایجاد چسبندگی لازم است به این نکات توجه کنید:

از عسل به میزان بسیار کمی استفاده کنید.

برای نرم کردن مو، عسل را با روغن مخلوط کنید.

هرگز عسل را گرم نکنید.

درمان ساده و آسان برای مراقبت از مو:

  • یک قاشق مرباخوری پودر دارچین رابا یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و روغن زیتون به میزان کافی مخلوط کنید و روی پوست سر قرار داده و ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، این کار را حداقل هفته‌ای ۳ بار تکرار کنید.
  • مقداری عسل و روغن زیتون را به شامپوی ملایم اضافه و از آن استفاده کنید تا مو تمیز، براق و نرم شود.
  • زرده تخم مرغ را با مقدار خیلی کم عسل (حدود یک قاشق غذاخوری) مخلوط کنید و به پوست سر بمالید. پس از ۳۰ دقیقه سر خود را بشویید.

درخشش ، جوانی و زندگی دوباره موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند

همچنین باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

اگر به هر دلیل دچار موخوره و بی حالتی مو شده اید ، ماسک ضد موخوره بایوفل پایان نگرانی شماست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع وماندگار از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین زیبایی و شادابی را برای موهای خود به ارمغان بیاورید

شیوه‌های دیگر برای مراقبت از مو:

اگر چه استفاده ازعسل برای مراقبت از مو راهکار مناسبی است اما برای به دست آوردن نتیجه بهتر لازم است برنامه غذایی سالمی را اتخاذ کنید؛ به عنوان مثال، میوه‌های تازه، انواع سبزی، مغز، جوانه، شیر، غلات سبوس دار، سویا و ماهی را که مصرف آن نه تنها برای مو بلکه برای سلامت بدن نیز مفید است، در برنامه غذایی خود بگنجانید.

علل اصلی ریزش مو

عوامل بسیاری در ریزش مو دخالت دارند، از جمله کاهش خون‌رسانی به موها، فعالیت میکروبی در ریشه مو و خشکی پوست از عامل اصلی ریزش مو است و استفاده از عسل می‌تواند در درمان این مشکلات بسیار مفید باشد. ضعف حاد بدن  و کم‌خونی همچنین می‌تواند یک علت اصلی باشد، به ویژه هنگامی که فرد در اثر آسیب بدنی یا بیماری در معرض ضعف طولانی مدت قرار می‌گیرد. در چنین مواردی، عسل می‌تواند مفید باشد، اما با یک روش کمی متفاوت. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد به طور جداگانه به درمان طبیعی مهمترین عوامل ریزش مو از جمله موارد زیر بپردازیم:

  • ریزش مو به دلیل میکروب‌های پوست سر
  • ریزش مو به دلیل شوره سر
  • ریزش مو به دلیل ضعف و سوء تغذیه
  • ریزش مو به دلیل افزایش سن و پیری
  •  ریزش مو به دلیل میکروب‌های پوست سر

در حالی که مو یکی از زیباترین قسمت های بدن ماست، همچنین یکی از محل‌های تجمع ذرات ریز گرد و غبار است این به این دلیل است که بر خلاف اکثر اعضاء دیگر بدن ما اکثر اوقات موها در هوای باز هستند. موها در طول هر روز مقدار زیادی گرد و غبار و میکروب جذب می کنند. این گرد و غبار به اضافه چربی پوست سر به عنوان زمینی ایده‌آل برای پرورش میکروب‌ها وقارچ‌ها عمل می‌کند که بیشترین اثر را بر روی ریزش مو می‌گذارد و سرانجام ریزش مو آغاز خواهد شد. خواص ضد میکروبی و ضد قارچی عسل در این موارد بسیار مفید می‌باشد.

  • ریزش مو به دلیل شوره سر

این که آیا شوره سریکی از دلایل ریزش مو است، موضوع تحقیق است چرا که تحقیقات مختلف تحقیق نظرات متفاوت دارند.

برخی از محققان معتقدند که شوره سر به ریزش مو منجر می‌شود، اما نزدیک به سطوح طبیعی است و باعث ریزش مو یا طاسی نمی‌شود و همچنین معتقدند که شوره می‌تواند علل دیگری را باعث شود که آن‌ها باعث ریزش مو می‌شوند. گروه دیگرمحققان معتقدند که شوره سر یکی از علل اصلی ریزش مو است و شوره سر شدید نیز ممکن است باعث طاسی شود. ما آن را در اینجا روش‌های استفاده از عسل برای ریزش مو به علت شوره را توضیح می‌دهیم. شوره سر وضعیتی است که لایه نازک روی پوست سر شما خشک می‌شود، می‌میرد و از بین می‌رود. در این فرآیند، شوره سر برخی از ریشه موها را با خود از بین می‌برد این خشک شدن و مرگ پوست ناشی از دلایل مختلفی است که عمدتا به دلیل قارچ‌هایی مانند مالاززی گلوبوسا و پیتروسپوروم ( Malazzesia Globosa and Pityrosporum Ovale )  است.

علل دیگر شوره سر مواردی شامل، عدم رطوبت، کمبود تغذیه پوست، سوء تغذیه، استرس و اضطراب، عدم استراحت و ورزش و قرار گرفتن در معرض شرایط  نامساعد هوا و گرد و غبار است.

 درمان شوره سر با ماسک عسل

عسل  طبیعی و خام با داشتن آنزیم کاتالاز و تولید پراکسید هیدروژن دارای خواص ضد قارچی و ضد میکروبی مناسبی است که می‌تواند در از بین بردن شوره سر ناشی از عفونت قارچی مفید باشد. علاوه بر این، ذرات موم طبیعی در آن و خواص مرطوب‌کننده آن می‌تواند به دلیل خشکی و مواجهه با آب و هوای نامطبوع، به درمان شوره سر کمک کند. در نهایت، حتی اگر شوره سر به علت فقدان تغذیه پوست باشد، عسل با داشتن ویتامین‌ها و مواد پروبیوتیک نیز در اینجا می‌تواند مفید باشد، زیرا برای بدن و پوست بسیار مفید است.

 روش های درمان ریزش مو با انواع ماسک عسل :

 

۱- ( مخلوط عسل و روغن جوجوبا) ۲-۳ قاشق غذاخوری، مقدار آن بستگی به ضخامت و طول مو دارد.

۲ (عسل – آب لیمو) ۱ قاشق غذاخوری عسل و ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو. مقدار ممکن است بسته به طول مو و ضخامت متفاوت باشد.

۳– عسل طبیعی

۴–  (مخلوط عسل و ماست) ۲ قاشق غذاخوری هر کدام

۵- ( مخلوط عسل و هر یک از اسانس‌های روغنی – رزماری، جوجبای، سدر، نارنج، لیمو، گریپ فروت) ۲ قاشق غذاخوری عسل و ۱-۲ قطره از هر یک از روغن ضروری.

پوست سر و موها و یا محل ریزش مو را به مدت ۵ دقیقه و به آرامی با هر یک از مخلوط‌های بالا ماساژ دهید و ۵ دقیقه آنرا رها کنید و سپس شستشو دهید.

توجه : هنگام استفاده از روغن های ضروری، باید از خوردن آن مخلوط اجتناب کرد، و اگر به هرکدام از این اسانس‌ها حساسیت دارید باید از استفاده آن اجتناب کنید.

لازم نیست چندین محصول مختلف با کارایی های مختلف را برای درمان موهایتان داشته باشید .

یک سرم ضد ریزش مو پلاسنتا می تواند جای تمامی آن محصولات را در قفسه های شما پر کند .

سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کاناداسرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی  بایوفل

سرم ترمیم کننده پلاسنتا محصولی کاملا تخصصی برای مو بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. استفاده از این محصول بسیار راحت و بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا با ارزش ترین هدیه را برای موهای خود انتخاب کرده اید.

  • ریزش مو به علت ضعف و سوء تغذیه

ریزش مو در برخی موارد به علت سوء تغذیه و کمبود مواد مغذی (بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی) در بدن ایجاد می‌شود. از دست دادن مو به دلیل کمبود مواد مغذی می‌تواند تا حدودی با عسل درمان شود، از آنجا که عسل حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین B2، ویتامین B6، آهن، منگنز، فسفر و روی است مصرف مداوم عسل می‌تواند به تقویت عمومی بدن کمک شایانی کند. همچنین عسل می‌تواند به عنوان یک حامل برای این مواد مغذی عمل کند ونقش مهمی در درمان سوء تغذیه به دلیل جذب ضعیف مواد غذائی ایفا کند، عسل یک منبع غنی از انرژی است که سریعا جذب می‌‌‌شود و از این طریق هم می‌تواند به درمان ضعف کمک کند و از این طریق باعث جلوگیری ریزش موها شود. عسل کنار یکی از بهترین عسل‌ها برای درمان ریزش مو است.

  • ریزش مو به دلیل افزایش سن و پیری

ریزش مو یکی از علائم شناخته شده پیری است، اما همچنین به علت غلظت بالای رادیکال‌های آزاد یا اکسیدان‌ها در بدن اتفاق می‌افتد. رادیکال‌های آزاد مسئولیت پیری زودرس و بدترشدن علائم پیری، از جمله ریزش مو، چین و چروک، و کم شدن بینایی است.

عسل یک ماده طبیعی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، از جمله ویتامین C است، که می‌تواند برای از بین بردن رادیکال‌های آزاد در بدن مورد استفاده قرار گیرد. این به نوبه خود می‌تواند علائم پیری را کاهش دهد، آن را کندتر کند و ریزش مو ناشی از پیری را کاهش می‌دهد. برای این منظور استفاده از شربت عسل و لیمو عالی است.

 عسل طبیعی خام، عسلی است که با فیلتراسیون ملایم و بدون حرارت بسته بندی می‌شود. این عسل به طور مستقیم از کندو می‌آید و حاوی تمام ویتامین‌های طبیعی، آنتی‌اکسیدان‌ها، آنزیم‌ها و مواد معدنی و سایر ترکیبات سالم موجود در عسل است. عسل خام حاوی درصد کمی گرده گل است که خود گرده دارای خواص تغذیه‌ای فراوان است، بنابراین خواص کامل عسل دریک عسل خام وجود دارد و اگر شما می‌خواهید از عسل برای درمان بیماری‌ها استفاده کنید، عسل طبیعی خام بهترین گزینه برای شما است.

نسخه دارچینی برای داشتن موهای زیبا و قوی

دارچین برای مو مفید است و علاوه بر تقویت بافت و پیاز آن می تواند به عنوان ماسک زیبایی آن استفاده شود، درمان‌های بسیاری با دارچین برای بهبود مو وجود دارد که ما ساده‌ترین آنها را انتخاب و استفاده می‌کنیم. اگر بهترین ماسک دارچین برای تقویت و زیبایی موی سر را بخواهیم نام ببریم مطمئنا ماسک عسل و دارچین را عنوان خواهیم کرد.

بهترین روش استفاده از دارچین برای تقویت و زیبایی موی سر

ماسک عسل و دارچین برای پاکسازی عمقی موهای سر :

دارچین کمک می‌کند تا پوست سرعمیقا تمیز شود درحالیکه عسل یک ماده مغذی طبیعی است. این درمان برای افرادی که پوست سر چربی دارند ایده‌آل است. کسانی که موی خشک و شوره سر دارند از این ماسک ۲ بار در ماه استفاده کنند.

ما به دو دلیل عاشق این ماسک درمانی با دارچین هستیم زیرا :

تنها از ۲ مواد اولیه دارچین و عسل که خیلی هم گران نیست استفاده می‌شود

و سریعا بعد از یکبار استفاده تغییرات را در مو خواهید دید.

مواداولیه :

۴قاشق غذاخوری دارچین

۲قاشق غذاخوری عسل

۱فنجان آب گرم

نحوه آمادگی :

مواد را داخل کاسه ترکیب کنید تا خمیری بدست آید؛ بعداز اینکه موها را با شامپو خنثی شستید به آرامی با ماسک ماساژ دهید، وقتی کاملا موها را با ماسک پوشش دادید بعد از ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید و خشک کنید و طبق معمول شانه بکشید.

ماسک عسل و پیاز در درمان ریزش مو

 

این ماسک گیاهی درمانی معجزه آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ایرو و شفافیت موی سر نیز بسیار موثر است.

آب پیاز یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای ریزش مو، طاسی موی سر و موهای نازک است. سولفور موجود در آن گردش خون را بهبود می بخشد، فولیکول مو را تحریک کرده و باعث رویش مجدد مو می‌شود.

علاوه بر این، پیاز به کنترل کردن مشکلاتی از قبیل شوره و عفونت سر و سفید شدن موها کمک می‌کند، و افزودن عسل، خاصیت ضدباکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می‌دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می‌دهد و به نرم و درخشان شدن موها کمک می‌کند. عسل سرشار از آنتی‌اکسیدان است و رطوبت را جذب می‌کند.

پژوهشی که در نشریه درماتولوژی در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، و طبق آزمایشات به عمل آمده، نشان داد رویش مجدد موهای افرادی که به ریزش و طاسی موی سر دچارند و به مدت یک ماه روزانه یک مرتبه از این ماسک به سر خود زدند، شاهد رویش مجدد موی سر خود بطور چشمگیری بوده‌اند.

طرز تهیه آب پیاز و عسل برای درمان ریزش مو و طاسی موی سر:

این ماسک گیاهی درمانی معجزه‌آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ابرو و شفافیت موی سر نیز بسیار موثر است.

مواد مورد نیاز:

۱-  یک عدد پیاز
۲-  عسل
۳-  یک قاشق مربا خوری (روغن‌های کنجد، نارگیل، خردل، روغن بادام، زیتون، نعناع، رزماری) از یکی از این روغن‌ها که در دسترس است، در این ماسک استفاده کنید.این روغن‌ها گزینه‌های خوبی هستند زیرا باعث رویش مو می‌شوند.

مراحل:

یک عدد پیاز را پوست بکنید و رنده کنید سپس از یک پارچه توری برای گرفتن آب پیاز استفاده کنید و یا می‌توانید از آبمیوه‌گیری استفاده کنید سپس ۲ قاشق چای‌خوری عسل و یک قاشق مرباخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و برای از بین بردن بوی پیاز و خواص بیشتر می‌توانید از یک قاشق مرباخوری آبلیمو یا گلاب استفاده کنید.

این ترکیب را درون ظرف بریزید و به قسمت‌های طاس و یا تمام کف سر خود بزنید.

روی سرتان را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و بگذارد حداقل ۲ ساعت روی موی سرتان بماند سپس سرتان را با یک شامپوی گیاهی بدون مواد شیمیایی یا شامپوی بچه بشویید.



:: برچسب‌ها: رشد مو با عسل , ماسک مو عسل برای رشد مو , روش تهیه ماسک مو خانگی عسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

آیا عسل برای سلامت مو مفید است؟

خواص عسل برای مو

بله! زیرا عسل دارای مواد تشکیل دهنده ای از جمله ویتامین ها و مواد معدنی است که برای بیشتر مشکلات پوستی و مو موثر است. همچنین خیلی قدرتمندتر و سالم تر از انواع محصولات آرایشی_شیمیایی است. در اکثر موارد، عسل می تواند باعث کاهش سطح قند خون بالا به دلیل وجود ترکیب منحصر به فرد فروکتوز و گلوکز شود. علاوه بر این، عسل دارای سطح بالایی از فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان ها می باشد که می توانند سیستم ایمنی بدن شما را سالم تر نگه دارد و رشد مو را افزایش دهد. همچنین دارای یک ماده ضد باکتری و ضد قارچی است که بر روی سیستم دستگاه گوارش شما کار می کند و باکتری ها را از بین می برد.

ویژگی های عسل برای مو

  • عسل یک نرم کننده طبیعی است، به این معنی که رطوبت را در موهای شما مهر و موم کرده و آن را حفظ می کند. این امر باعث جلوگیری از شکستگی مو می شود.
  • عسل دارای خواص آنتی اکسیدان غنی است که باعث جلوگیری از آسیب به موی سر شما می شود.
  • عسل فولیکول های مو را تقویت می کند و ریزش مو را متوقف می کند.
  • عسل همچنین دارای ویژگی های ضد باکتری و ضد عفونی کننده است. این ویژگی ها مانع از عفونت های پوستی و مسائلی مانند شوره سر، اگزما و پسوریازیس می شود.

پرپشت کردن مو با بهترین شامپو ضد ریزش مو بدون بازگشت

خرید بهترین شامپو رشد مو برای درمان فوری ریزش مو و رشد مجدد مو

شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس به عنوان بهترین شامپو رشد مو، پرپشت کننده مو های ضعیف، نازک و کم حجم بوده و ضخامت تارهای نازک موهایتان را بالا می برد.

کمتر محصول درمان ریزش مو در جهان وجود دارد که به افزایش ضخامت مو نیز کمک کند

اما شامپو ضد ریزش مو کمک به افزایش ضخامت موهای ضعیف ، نازک و کم حجم می کند.

شامپو رشد مو گیاهی بایوفل را می توان به عنوان درمان شوره سر نیز استفاده کرد.

خواص عسل برای مو

1) تاثیر عسل بر مشکلات مو

برخی از بیماری های التهابی پوست، مانند پسوریازیس و اگزما، ممکن است روی پوست سر تاثیر بگذارند. تحقیقات نشان می دهد که خواص عسل برای مو با توجه به وجود آنتی اکسیدان و خواص ضد میکروبی آن تاثیر بسزایی از خود نشان می دهد.

2) خواص عسل برای رشد مو

عسل به عنوان یک درمان طبیعی برای بهبود زخم ها و رشد سلول های بنیادی استفاده می شود. خواص عسل برای مو با توجه به منابع قابل اعتمادی که مورد بررسی قرار گرفته، نشان می دهد عسل می تواند رشد سلول های اپیتلیال (پوست) را افزایش دهد. (پوست سر پر از سلول های اپیتلیال است که بسیاری از فولیکول ها و حفره های بسیار مهم برای رشد مو را تشکیل می دهند).

3) خواص عسل برای درخشش مو

خواص عسل برای درخشش موها و حفظ سلامت آن بسیار موثر می باشد. همچنین باعث نرم شدن مو و جلوگیری از ریزش مو می شود. عسل با مرطوب کردن و درخشان کردن مو، می تواند به رشد سریع موهایتان کمک کند.

4) عسل برای سفیدی مو

عسل حاوی گلوکز و آنزیمی به نام گلوکز اکسیداز است. این آنزیم گلوکز را از بین می برد و در نتیجه پراکسید هیدروژن را ترک می کند. پراکسید هیدروژن قادر به سفید کردن ملانین، رنگدانه ای است که مسئولیت دادن رنگ موی شما را بر عهده دارد. قرار دادن عسل بر روی موهای شما به طور مداوم می تواند یک جایگزین طبیعی برای درمان های شیمیایی و حذف موهای سفید شما باشد.

5) عسل برای شکستگی مو

کراتین یک پروتئین ضروری است که باعث محکم کردن ریشه های موی شما می شود. درمان های پروتئینی بخش مهمی از روش های درمانی مدرن برای موی شما می باشند و می توانند به بهبود موهای ضعیف و شکننده شما کمک کنند. عسل حاوی پروتئین است و ترکیب آن با مواد معدنی دیگر می تواند ماسک بالقوه ای را برای موهای شکننده ایجاد کند.

6) عسل برای ریزش مو

مو روزانه به عنوان بخشی از چرخه طبیعی رشد می کند. با این حال، برخی افراد متوجه می شوند که موهایشان خیلی نرمال نیست و ریزش موی شدیدی دارند. اگر متوجه شدید که ریزش موی غیر طبیعی دارید، برای پیدا کردن علت، به پزشک خود مراجعه کنید. اگر موهای شما آسیب دیده است و به برخی ویتامین ها نیاز دارد، همه مزایایی که نیاز است را عسل در اختیارتان قرار می دهد.

7) عسل برای پوست سر

علاوه بر خواص عسل برای موی شما، می تواند به سلامت پوست سر نیز کمک کند. زیرا سلامت پوست سر شما بخشی ضروری برای داشتن موهای سالم است.

شما می توانید از عسل در درمان پوست سر استفاده کنید تا پوست سرتان را تمیز کند و آلودگی های آن کاهش یابد.

8) خواص عسل برای رطوبت مو

ماسک های زیادی برای ایجاد رطوبت موها در بازار عرضه شده اند. بسیاری از ماسک های مو شامل ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مفید نیز می باشند. همانطور که ثابت شده، عسل دارای خواص مرطوب کنندگی قوی برای کمک به موهای خشک است. همچنین حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه و آنتی اکسیدان ها است.

9) درمان شوره سر

شوره سر و پوسته پوسته شدن سر شرایط ناخوشایندی برای همه افراد می باشد. اگر شما شامپوی ضد شوره را امتحان کرده اید و هیچ نتیجه ای نگرفته اید قطعا باید عسل را امتحان کنید. یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی تحقیقات پزشکی در سال 2001 نتیجه گرفت که استفاده از عسل و مخلوط آن با آب گرم به مدت یک هفته در مناطق آسیب دیده پوست سر که دچار خارش می باشد نتیجه ای فراتر از حد تصور به جا می گذارد. به این روش که مخلوط به مدت سه ساعت روی پوست سر باقی بماند. همچنین مشخص شده است که ضایعات پوستی در عرض دو هفته بهبود یافته و حتی بیمارانی که دچار ریزش مو بوده اند نیز درمان شده اند.

عسل حاوی خواص ضد قارچی، ضد باکتری و ضد التهابی است که پوست سر را از باکتری ها و قارچ ها حفظ می کند و از قرمزی و خارش ناشی از رشد بیش از حد این میکروب ها جلوگیری می کند.

پایان ریزش مو دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست . همین الان برای تحقق این رویا اقدام کنید .

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل تمام آن چیزی است که در این مسیر نیاز خواهید داشت.

محلول ضد ریزش مو شوک

درمان قطعی ریزش مو و رشد مجدد موها و افزایش ضخامت ساقه بدون محدودیت سن و جنسیت تنها  با تونیک ضد ریزش مو بایوفل

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک و بدون ماینوکسیدیل بوده و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه برسید و نیازی به استفاده دائمی نیست.

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید

مصرف عسل به عنوان ماسک مو

ماسک عسل و روغن کرچک

روغن کرچک به طور سنتی برای درمان پوست آسیب دیده و ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد. روغن کرچک غنی از پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین E است، بنابراین خواص عسل برای موهای آسیب دیده به عنوان یک معجون سحر آمیز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، روغن کرچک دارای اسید ریسینولئیک و اسیدهای چرب غیر ضروری امگا 6 است که گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد، در نتیجه باعث افزایش رشد مو می شود.

2 قاشق غذاخوری روغن کرچک، 1 قاشق غذاخوری عسل و 2-3 قطره آب لیمو باهم مخلوط کنید و ماسک را به مدت 45 دقیقه روی موهایتان قرار دهید، سپس آبکشی نمایید.

ماسک عسل و تخم مرغ

بدون شک تخم مرغ برای مراقبت از مو عالی است. دو تخم مرغ به همراه 2 قاشق غذاخوری عسل را به موهای خود اعمال کنید، به مدت 30 دقیقه منتظر بمانید سپس موهای خود را آبکشی نمایید.

ماسک عسل و آووکادو

آووکادو سرشار از ویتامین E است و عسل نیز خاصیت مرطوب کنندگی دارد. بنابراین این یک ترکیب فوق العاده برای موهای شما است. آووکادو را با یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید، سپس روی موهای خود به مدت 30 دقیقه قرار دهید و بعد با آب بشویید.

ماسک عسل و روغن نارگیل

دلایل متعددی وجود دارد که مردم در طول دهه های مختلف از نارگیل برای درمان بیماری ها و تقویت موهای خود استفاده می کرده اند. اسیدهای چرب متوسط ​​و لوریک و اسید کاپریس باعث تقویت و خواص ضد میکروبی و ضد قارچی در نارگیل می شوند. روغن نارگیل نیز باعث داشتن موهای براق و صاف می شود. 3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و 3 قاشق غذاخوری عسل را باهم مخلوط کنید و روی پوست و مو خود قرار دهید، آرام ماساژ دهید و حداقل 20 دقیقه صبر کنید سپس موهای خود را بشویید.

ماسک عسل و سس مایونز

3 قاشق غذاخوری سس مایونز را که غنی از اسیدهای آمینه است را با دو قاشق غذاخوری عسل خام مخلوط کنید، سپس موهایتان را با آن ماساژ دهید و  حداقل 30 دقیقه صبر کنید و بعد از آن آبکشی نمایید.

ماسک عسل و رزماری

رزماری خاصیت ضد درد و ضد التهاب دارد که می تواند در تنظیم و تعادل هورمون ها کمک کند. همچنین رشد فولیکول ها را افزایش می دهد، در نتیجه باعث کاهش ریزش موی شما می شود. 4 قطره روغن رزماری، 1 قاشق چای خوری روغن زیتون و 3 قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید، سپس پوست سر خود را با آن ماساژ دهید. از کلاه دوش استفاده کنید و 30 دقیقه صبر کنید تا ویتامین ها به خوبی به پیاز مو نفوذ کنند.

ماسک عسل و آلوئه ورا

  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 2 قاشق غذاخوری آلوئه ورا
  • 2 قاشق غذاخوری ماست
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

روش مصرف:

در یک کاسه، تمام مواد تشکیل دهنده را با هم مخلوط کنید تا خمیری نرم ایجاد شود.

ماسک را روی موی خود به مدت 20 دقیقه قرار دهید سپس با آب بشویید.

یک بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

خواص ماسک عسل و آلوئه ورا

  • این ماسک از شوره سر جلوگیری می کند و باعث تعادل رطوبت پوست و تعادل pH می شود.
  • عسل یک محصول طبیعی برای مو است که می تواند توسط خودتان در منزل استفاده شود.
  • خواص عسل برای مو باعث رشد سلول، کمک به حفظ رطوبت و بازگرداندن مواد مغذی به مو می شود.
  • در نظر داشته باشید که عسل طبیعی و بدون دست کاری را برای موهای خود استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: خواص عسل برای مو , تقویت مو با عسل , درمان مو باعسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

رسیدگی کردن به پوست یکی از کارهای مهمی است که افراد باید در طول زندگی خودشان انجام دهند. استفاده از مواد طبیعی راهکاری مفید و بدون ضرر است که اگر امتحان کنید حتما از آن نتیجه خواهید گرفت.

خواص شنبلیله برای پوست بسیار زیاد است و شما با استفاده از این گیاه می‌توانید بسیاری از مشکلات پوستی خودتان را حل کنید. در طول سال‌ها و در عصر حاضر، گیاهان طبیعی به‌خصوص بذرها در جوامع زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرند که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. 

خواص شنبلیله برای پوست

خواص شنبلیله برای پوست

ما در این مطلب قصد داریم شما را با خواص شنبلیله برای پوست آشنا کنیم؛ زیرا به این موضوع باور داریم که استفاده از محصولات و گیاهان طبیعی برای سلامت بدن به‌خصوص پوست و مو بسیار مفید هستند.

ازبین‌بردن چین‌وچروک پوست

یکی از مهم‌ترین خواص شنبلیله برای پوست ازبین‌بردن نشانه‌ها پیری یا همان چین و چروک‌های پوستی است. این امر به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان در بذر شنبلیله است که از  آسیب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند.

برای اینکه بتوانید از خواص شنبلیله برای پوستتان استفاده کنید و چین و چروک‌های پوستی را کاهش دهید لازم است که پودر تخم شنبلیله را با ماست مخلوط کرده و روی صورت خودتان بمالید. این ماسک باعث بهبود بافت پوست شده و همچنین پوست را از شل‌شدن محافظت می‌کند.

رفع سیاهی دور چشم

یکی از مشکلات افراد سیاهی دور چشمانشان است. باتوجه‌به افزایش سن و پیری و برخی مشکلات دیگر در اطراف چشم هاله‌ای تیره ایجاد شده که علاوه بر بی‌روح شدن چهره، باعث کاهش زیبایی چشم‌ها نیز می‌شود.

تخم شنبلیله می‌تواند به درمان این مشکل کمک بسیار زیادی کند. برای این منظور دانه‌های آسیاب شده شنبلیله را با آب یا شیر مخلوط کنید و این خمیر را بر روی سیاهی دور چشمانتان قرار دهید. استفاده منظم از این ماسک برای کاهش سیاهی دور چشم بسیار مؤثر خواهد بود.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

 

خواص بذر شنبلیله جهت حذف لکه‌های پوستی

از دیگر خواص شنبلیله برای پوست درمان‌کردن لکه‌های پوستی است. برگ‌ها و دانه‌های شنبلیله برای بدن بسیار مفید هستند؛ بنابراین تخم شنبلیله سرشار از مواد مغذی مانند فسفات و لسیتین (Lecithin) هستند.

علاوه بر این دارای اسیدفولیک، منیزیم، سدیم، روی، مس و… هستند که برای بدن بسیار ضرر دارند.

به همین دلیل برای ازبین‌بردن لکه‌ها پوستی بسیار مناسب هستند. برای رفع این مشکل باید تخم شنبلیله را در ابتدا آسیاب کرده و با آب معمولی گرم مخلوط کنید. سپس به کمک پنبه آن را روی صورت قرار داده و بعد از 20 دقیقه آن را با آب بشویید. برای اثربخشی بهتر لازم است به جای آب معمولی از آب برگ‌های شنبلیله استفاده کنید. با استفاده از این ماسک لکه‌ها پوستی خودتان را می‌توانید به راحتی درمان کنید.

خواص شنبلیله برای پوست جهت روشن‌کردن آن

همان‌طور که گفتیم خواص شنبلیله برای پوست آن‌قدر زیادی است که ممکن است از دانستن آن شوکه شوید؛ اما بذر شنبلیله پوست را از مشکلات جدی مانند چین‌وچروک، لکه‌های تیره، خطوط ریز پوستی، التهاب و عفونت محافظت کرده و همچنین قادر به غلبه بر این مشکلات پوستی است. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در تخم شنبلیله بسیار مفید بوده و باعث درخشندگی و روشن‌شدن پوست صورت می‌شوند.

 

برای درست‌کردن این ماسک باید در ابتدا یک قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را آسیاب کرده و مقداری آب شنبلیله، یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی، کمی روغن کنجد و یک قاشق غذاخوری ماست را به آن اضافه کنید.

حالا این ماسک را روی پوست خود قرار داده و بعد از 20 دقیقه با آب آن را بشویید. این ماسک علاوه‌بر روشن شدن پوست به عنوان یک لایه‌بردار قوی به پاکسازی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید تخم‌شنبلیله را آسیاب کرده و با کمی شیر مخلوز کنید و حالا آن را روی پوست خودتان قرار دهید و بعد از بعد از 15 دقیقه با آب بشویید. تکرار منظم این کار سبب بهبود پوست صورت و روشن شدن آن می شود.

برنزه ای جذاب با درخششی فوق العاده با لوسیون برنزه کننده فلورسان

خرید بهترین برنزه کننده برای برنزه ای با ماندگاریه ۴ ماه

برنزه کننده فلورسان روسیه مخصوص سولاریوم و آفتاب می باشد.

کرم برنزه کننده فلورسان دارای رنگ دهی فوری از اولین جلسه سولاریوم و آفتاب می باشد.

اسپری برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد.

به علت داشتن فیکساتورها در این کرم سولاریوم، این محصول به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است.

به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: درمان چین و چروک صورت با شنبلیله , خواص شنبلیله برای پوست , درمان خانگی چروک صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

آیا شنبلیله به لاغری و کاهش وزن کمک می کند؟

 
خواص شنبلیله برای لاغریخواص شنبلیله برای لاغری

شنبلیله یکی از سبزیجاتی است که منشا آن آسیای میانه بوده و قرن هاست که از آن در طب جایگزین برای درمان بیماری های مختلف مانند دیابت، کلسترول خون بالا و چاقی استفاده می شود.

شنبلیله دارای یک طعم قوی است و از آن به فراوانی در تهیه غذاهای هندی استفاده می شود.

اخیرا، شنبلیله به عنوان یکی از سبزیجات موثر برای لاغری و کاهش وزن تبلیغ می شود اما اطلاعات کمی در این مورد وجود دارد.

در ادامه این مقاله به بررسی فواید شنبلیله برای لاغری و کاهش وزن و نحوه استفاده از آن می پردازیم. 

ژل لاغری هات چیلی، فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک می باشد که به چربی سوزی و کاهش وزن فوری کمک می کند.

خرید بهترین ژل لاغری برای چربی سوزی و سفت کردن بدن بعد از کاهش وزن

ژل لاغری هات چیلی، با حمله به سلول های چربی در مدت زمان ۲ هفته بدون نیاز به رژیم غذایی یا ورزش کاهش سایز چشمگیری را خواهد داشت علاوه بر این کرم ضد سلولیت بوده و بدن را سفت کرده و فرم زیبایی به بدن می دهد.

ماساژی که هنگام استفاده از این کرم لاغری موضعی انجام می شود باعث بهبود گردش خون،دستیابی به متابولیسم چربی سوزی و افزایش تخلیه و دفع سموم از بدن می شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری شکم و پهلو از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در بهترین کرم لاغری شکم پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

فواید و مزایای شنبلیله برای لاغری

اگرچه تحقیقات در مورد اثرات کاهش وزن دانه شنبلیله محدود است اما چندین مطالعه از طریق چند مکانیزم مختلف، شنبلیله را به کاهش وزن پیوند داده است؛

اول به نظر می رسد که شنبلیله ممکن است به شما در کاهش چربی و کالری دریافتی در رژیم غذایی کمک کند.

یک مطالعه 14 روزه بر روی 12 مرد سالم نشان داده که مصرف 1.2 گرم عصاره دانه شنبلیله میزان کالری دریافتی آن ها را تقریبا 12 درصد کاهش می دهد.

در حالی که مکانیسم پیشنهادی ناشناخته است، مردان همچنین میزان مصرف چربی روزانه خود را تا 17٪ کاهش دادند.

دوم اینکه نشان داده شده است که فیبر شنبلیله با تقویت سیری به کاهش وزن کمک می کند.

مطالعه روی 18 فرد سالم مبتلا به چاقی نشان داد که مصرف 8 گرم فیبر شنبلیله همراه با صبحانه میزان سیری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به علاوه شرکت کنندگان در وعده بعدی خود کمتر غذا خوردند.

سوم یک مطالعه بر روی 9 زن سالم با اضافه وزن اثر دمنوش شنبلیله را بر کنترل اشتها بررسی کرد.

نوشیدن دمنوش شنبلیله باعث کاهش اشتها می شود. گفته می شود این مطالعه هیچ تفاوتی در مصرف غذا پس از نوشیدن دمنوش مشاهده نکرده است.

در حالی که تحقیقات فعلی امیدوار کننده هستند، برای تایید مزایای بالقوه کاهش وزن شنبلیله مطالعات قوی تری در مورد انسان لازم است.

طرز استفاده از شنبلیله برای لاغری و کاهش وزن

شنبلیله اشکال مختلفی دارد، اگرچه ساده ترین راه استفاده از آن به عنوان ادویه برای پخت و پز است.

از دانه های شنبلیله می توان به صورت کامل یا آسیاب شده در ترکیبات ادویه ها استفاده کرد، در حالی که برگ های شنبلیله می تواند به ادویه کاری، خورشت و سوپ طعم و مزه بدهد.

بیشتر مطالعات انسانی نشان می دهد که فواید کاهش وزن شنبلیله فقط با مصرف دوزهای بالاتر همراه است مانند مواردی که در فیبرهای جدا شده در عصاره شنبلیله یافت می شود.

مکمل شنبلیله را می توان به صورت قرص یا کپسول مصرف کرد. همچنین مکمل آن را می توان به صورت پودرهایی که شامل دانه های آسیاب شده ی شنبلیله هستند نیز استفاده کرد.

علاوه بر این، شنبلیله معمولا به عنوان آب دم کرده گیاه در طب آیورودا مصرف می شود. آب شنبلیله که به آن آب متی نیز گفته می شود، با خیساندن 1-2 قاشق غذاخوری دانه شنبلیله در آب به مدت یک شب تهیه می شود.

برخی ترجیح می دهند قبل از نوشیدن آب شنبلیله آن را گرم کرده و مانند چای میل کنند. این چای صبح ها با معده خالی و ناشتا مصرف می شود.

عوارض و مضرات شنبلیله

هنگامی که شنبلیله به مقدار معمول در غذاها مصرف می شود، توسط سازمان غذا و دارو به طور کلی بی خطر شناخته می شود.

با این حال، در دوزهای بالاتر شنبلیله ممکن است عوارض جانبی خفیفی مانند حالت تهوع، اسهال و سایر علائم گوارشی ایجاد کند.

کاهش قند خون

در دوزهای زیاد شنبلیله ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد. بنابراین اگر از داروی دیابت یا سایر مکمل هایی که سطح قند خون شما را پایین می آورند استفاده می کنید، باید با احتیاط از شنبلیله استفاده کنید.

دوران بارداری

دوزهای زیاد شنبلیله ممکن است با اثرات سویی بر باروری و بارداری همراه باشند. یک مطالعه بر روی موش ها نشان داده که دوزهای بالای شنبلیله باعث کاهش باروری و افزایش خطر نقایص مادرزادی می شوند.

با توجه به این تحقیقات و به دلیل کمبود مطالعات انسانی در مورد این موضوع، توصیه می شود که زنان باردار از مصرف مکمل شنبلیله اجتناب کنند.

کرم حجم دهنده سینه با ترکیباتی ارگانیک کوچکی، شلی و افتادگی سینه را بدون عوارض درمان می کند.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه

کرم حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

استفاده از کرم بزرگ کننده سینه میبلین گزینه خوبی برای افزایش سایز سینه و خاصیت ارتجاعی آن است.

این لوسیون حجم دهنده سینه، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت سینه را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

خلاصه

از شنبلیله قرن ها برای درمان بیماری های مختلف در طب جایگزین استفاده شده است.

اگرچه مطالعات انسانی در این زمینه محدود است اما برخی مطالعات نشان می دهد که شنبلیله با سرکوب اشتها، افزایش سیری و کاهش کالری دریافتی در رژیم غذایی به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

گفته می شود که برای درک کامل نقش شنبلیله در مدیریت وزن، تحقیقات بیشتری لازم است.



:: برچسب‌ها: کاهش وزن با شنبلیله , شنبلیله برای لاغری , بهترین روش کاهش وزن , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

بهترین ماسک مو خانگی برای تقویت مو!

بهترین ماسک مو خانگی برای تقویت مو!

 داشتن موهای سالم و درخشان دغدغه بسیاری از افراد است. گاهی ممکن است تحت تاثیر تبلیغات مختلف، به سراغ محصولات مراقبتی زیادی بروید؛ ولی در بیشتر مواقع راه‌حل داشتن موی زیبا و سالم، در آشپزخانه و یخچال خانه‌تان قرار دارد. سال‌هاست که ماسک‌های خانگی، خودشان را ثابت کرده‌اند. تاثیر شگرف ماسک‌های خانگی باعث شده است که علی رغم وجود برندهای مراقبتی گوناگون، افراد زیادی استفاده از ماسک موی خانگی را در الویت قرار دهند. تنوع ماسک‌های خانگی بسیار زیاد است و برای هر منظور، حداقل یک ماسک خانگی وجود دارد. اگر هنوز هم نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کدام ماسک مو بیش‌ترین تاثیر را روی موهای شما دارد، در این مطلب نحوه درست کردن بهترین ماسک موی خانگی را می‌آموزید.

فواید استفاده از ماسک موی خانگی

در ماسک‌های شیمیایی، درصد بسیار کمی از روغن‌هایی چون روغن آووکادو، روغن زیتون، روغن آرگان و... یا دیگر ترکیبات مفید استفاده می‌شود. با استفاده از ماسک‌های طبیعی و خانگی می‌توانید مقدار این ترکیبات مفید را به دلخواه بیشتر کنید و از خواص بی‌نظیر مواد طبیعی بهره‌مند شوید. از دیگر مزایای استفاده از ماسک موی خانگی، قیمت ناچیز و اقتصادی این ماسک‌ها ست.

یک محصول با چندین کارایی بی نظیر برای درخشش و درمان مو

ماسک ضد ریزش مو بایوفل علاوه بر نرمی و لطافت مو مشکل ریزش موهای شما را پایان می دهد.

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا

ماسک مو ضد ریزش ایج دیفنس بایوفل بصورت کاملا قطعی باعث درمان ریزش ، رشد مجدد ، استحکام مو، نرمی و خوش حالتی موهای شما می شود.

ترکیباتی کاملا ارگانیک بدون استفاده درصدی از مواد شیمیایی و مهم از تر همه ماینوکسیدیل از ویژگی های بارز ماسک ضد ریزش مو گیاهی بایوفل می باشد .

خرید بهترین ماسک ضد ریزش مو ، زیباترین و با ارزش ترین هدیه از طرف شما به موهایتان است.

بهترین ماسک موی خانگی چیست؟

در این مطلب، با توجه به نیازهای مختلف مو، انواع مختلفی از بهترین ماسک‌های خانگی را برای شما گردآوری کرده‌ایم‌. این ماسک‌‌ها برای درمان مشکلات مختلف مو، اعم از درمان موخوره، ریزش مو، شوره و... مناسب‌اند. برای هر کدام از این مشکلات، چند نمونه از بهترین ماسک‌های خانگی را به شما آموزش می‌دهیم تا با توجه به مواد موجود در خانه‌تان بتوانید ماسک موی خود را تهیه و استفاده کنید. باید این نکته را هم در نظر بگیرید که ممکن است برخی از ماسک‌ها به خودی خود مشکلی نداشته باشند؛ ولی عدم توجه به مشکلات داخلی بدن، طبع سر یا موارد منع مصرف، ممکن است مشکلات زیادی برای فرد ایجاد کند. بنابراین قبل از مصرف هر نوع ماسک موی خانگی، باید اطلاعات کافی درباره ترکیبات ماسک مو، نسبت ترکیب مواد، موارد منع مصرف و عوارض احتمالی ماسک داشته باشید. ما تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان می‌گذاریم تا با در نظر گرفتن شرایط‌ خود، بهترین ماسک موی خانگی را انتخاب کنید.

بهترین ماسک مو خانگی برای کنترل چربی سر

چربی کنترل نشده‌ی سر مشکلات زیادی ایجاد می‌کند؛ ازجمله ریزش مو، ایجاد شوره، ایجاد بوی بد مو و کف سر و... . بر خلاف تصور عموم، چربی سر با استفاده از شامپو و شستشوی بیش از حد سر درمان نمی‌شود؛ بلکه این کار تنها باعث تحریک سر می‌شود و درنتیجه، چربی بیشتری تولید می‌کند. با استفاده از ماسک‌های خانگی کنترل چربی، می‌توانید مشکل خود را درمان کنید.

ماسک موی خانگی گل ختمی

ماسک موی ختمی خواص بی‌نظیری دارد. این ماسک موی خانگی باعث کنترل و کاهش چربی و شوره سر می‌شود، تار مو را آب‌رسانی می‌کند و از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند. افرادی که اصطلاحا طبع سردی دارند بهتر است از گل ختمی در ماسک‌هایی با طبع گرم استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند. ماسک حنا، ماسک بابونه و ماسک سدر از جمله ماسک‌های طبع گرم هستند.

نحوه استفاده از ماسک موی خانگی ختمی سفید

گل ختمی سفید  حدودا ۵۰ گرم

آب  ۲ لیتر

گل ختمی و آب را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید گل ختمی چند ساعت در آب باقی بماند تا لعاب بیاندازد. این ماسک نیاز به شستشو با شامپو ندارد و آبکشی با آب کفایت می‌کند؛ با این حال می‌توانید ماسک گل ختمی را قبل از حمام یا بعد از شستشوی مو با شامپو استفاده کنید و بعد از ۱۵ دقیقه موهای خود را آبکشی نمایید. ماسک موی خانگی گل ختمی منع مصرف ندارد و می‌توانید تا پنج‌بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

ماسک‌هایی برای همه افراد

برای استفاده از هر نوع ماسک مو، باید شرایط بدن، حساسیت‌ها و دلایل مشکلات به‌وجود آمده بررسی شود‌‌. ممکن است شما هم به‌ این خاطر که از مشکلات داخلی خود خبر ندارید، قید استفاده از ماسک مو را بزنید. در ادامه چند نمونه از ماسک‌هایی که هیچ عوارضی ندارند را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت بتوانید سلامت موهای خود را تامین کنید.

ماسک موی خانگی شنبلیله

شنبلیله خاصیت ضد ریزش مو دارد و برای درمان مشکل ریزش موی هورمونی و ریزش موی جلوی سر، بسیار مناسب است.

نحوه استفاده از ماسک موی شنبلیله

تخم شنبلیله ۱ قاشق غذاخوری

آب گرم  ۱ لیوان

تخم شنبلیله را پودر کنید و با آب مخلوط کنید تا تخم شنبلیله لعاب بیاندازد. بعد از ۸ ساعت، مخلوط را از صافی ریز یا یک پارچه توری عبور دهید تا فقط لعاب در ظرف باقی بماند. بافت این ماسک مو خانگی، شبیه ژل مو است. ماسک موی شنبلیله را دو ساعت قبل از حمام به کف سر خود بزنید.

ماسک موی دم اسب و مریم گلی

این ماسک مو به دلیل داشتن گیاه دم اسب، باعث رویش مجدد مو و استحکام بخشی به آن می‌شود. گیاه مریم گلی نیز خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد و مو را نرم و درخشان می‌کند. مریم گلی سرشار ویتامین A، C، B2 و B12 است. خواص موجود در ماسک موی دم اسب و مریم گلی، موجب تقویت مو می‌شود و سلامت مو را به ارمغان می‌آورد.

نحوه استفاده از ماسک موی خانگی دم اسب و مریم گلی

گیاه مریم گلی

گیاه دم اسب

گیاه بومادران

آب ۲ لیوان

مقدار مساوی از بومادران، دم اسب و مریم گلی را با یک الی دو لیوان آب مخلوط کنید و به مدت ۵ الی ۷ دقیقه بجوشانید. بعد از خنک شدن مخلوط، می‌توانید آن را در ظرف بریزید و به موهای خود اسپری کنید.

ماسک موی خانگی روغن آملا

روغن آملا خواص بی‌نظیری بر روی مو دارد. این روغن سرشار ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها، اسیدهای مفید، کلسیم، روی و... است. روغن آملا از ریزش موی سر و همچنین ایجاد موی سفید جلوگیری می‌‌کند. ماسک موی روغن آملا، ریزش هورمونی سر، خصوصا در قسمت وسط و پشت سر را درمان می‌کند.

نحوه استفاده از ماسک موی خانگی آملا

روغن آملا به میزان لازم

موهای خود را به مقداری روغن آملا آغشته کنید و پس از دو ساعت حمام کنید. روغن آملا منع مصرف ندارد و می‌توانید به راحتی از این ماسک مو استفاده کنید.

پایان ریزش مو دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست . همین الان برای تحقق این رویا اقدام کنید .

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل تمام آن چیزی است که در این مسیر نیاز خواهید داشت.

محلول ضد ریزش مو شوک

درمان قطعی ریزش مو و رشد مجدد موها و افزایش ضخامت ساقه بدون محدودیت سن و جنسیت تنها  با تونیک ضد ریزش مو بایوفل

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک و بدون ماینوکسیدیل بوده و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه برسید و نیازی به استفاده دائمی نیست.

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید.

ماسک موی خانگی سبوس برنج

کاهش و قطع ریزش مو، افزایش گردش خون در ناحیه پوست سر، افزایش رشد مو و جلوگیری از سفیدی مو تنها بخشی از فواید ماسک موی خانگی سبوس برنج است. سبوس برنج را می‌توان در بیشتر ماسک‌ها به‌کار برد. دو شیوه‌ی معمول استفاده از ماسک سبوس برنج، همراه با بابونه یا حنا است.

نحوه استفاده از ماسک موی خانگی سبوس برنج و حنا

پودر حنا ۲ قاشق

پودر سبوس برنج ۲ قاشق

ماست ۲ الی ۳ لیوان

ماست، حنا و سبوس برنج را به خوبی با هم ترکیب کنید تا مخلوطی شبیه به یک خمیر شل به‌دست بیاید. ترکیب را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی موهایتان بگذارید و سپس مو را با آب و شامپو بشویید. می‌توانید این ماسک مو را یک الی دو بار در ماه استفاده کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: ماسک مو خانگی تقویت مو , تقویت مو باماسک مو , بهترین ماسک مو خانگی , روش خانگی تقویت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

مصرف همه گروه های غذایی در سلامت بدن و موها موثر است. در این میان شنبلیله برای جلوگیری از ریزش مو گل سر سبد سبزی هاست.

 

ترکیبات موجود در شنبلیله که در تقویت مو موثر است

 

شنبلیله یکی از ادویه های طبیعی است که حاوی پتاسیم، سدیم و منیزیم است. در کنار همه این ها، پروتئین، ویتامین C ، آهن، اسید نیکوتینیک و لسیتین نیز دارد که به سالم و قوی تر شدن فولیکول های مو کمک می کند. برای بهبود رشد مو و بازسازی ساختار فولیکولار مو موثر است.
متخصصان گیاه شنبلیله را به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین به عنوان یک راه برای درمان شوره سر معرفی می کنند.

 

 شنبلیله برای پر شدن موها

مزیت‌ های باور نکردنی شنبلیله

 

  • درمان شوره سر
  • تقویت رشد مو
  • کاهش ریزش مو
  • تقویت مو
  • ترمیم موی آسیب‌ دیده
  • آبرسانی به فولیکول مو
  • تقویت ریشه ‌های مو
  • تاخیر در سفید شدن زود هنگام مو
  • پیشگیری از ریزش مو و طاسی سر
  • درمان مشکلات مربوط به چرب شدن پوست سر
  • کمک به پوست سر خشک و خارش‌ سر
  • مرطوب ‌کننده مو

 

پرپشت کردن مو با بهترین شامپو ضد ریزش مو بدون بازگشت

خرید بهترین شامپو رشد مو برای درمان فوری ریزش مو و رشد مجدد مو

شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس به عنوان بهترین شامپو رشد مو، پرپشت کننده مو های ضعیف، نازک و کم حجم بوده و ضخامت تارهای نازک موهایتان را بالا می برد.

کمتر محصول درمان ریزش مو در جهان وجود دارد که به افزایش ضخامت مو نیز کمک کند

اما شامپو ضد ریزش مو کمک به افزایش ضخامت موهای ضعیف ، نازک و کم حجم می کند.

شامپو رشد مو گیاهی بایوفل را می توان به عنوان درمان شوره سر نیز استفاده کرد.

شنبلیله برای پرپشتی مو

 

 

شنبلیله یک درمان طبیعی موثر برای ریزش مو است. اگر به دلیل کمبود مواد مغذی دچار ریزش مو شده باشید با استفاده از بذر شنبلیله می توانید همه املاح لازم را دریافت کنید. دانه های شنبلیله غنی از اسید فولیک، ویتامین A ، ویتامین K و ویتامین C هستند. این بذرهای ریز و کوچک منبع غنی از مواد معدنی هستند. پتاسیم، کلسیم و آهن فراوانی در بذر شنبلیله وجود دارد. دانه شنبلیله همچنین دارای مقدار زیادی پروتئین، اسید نیکوتینیک و لیسیتین است. 

مجموعه این ویتامین ها و املاح در جلوگیری از ریزش مو مفید بوده و موها را پر پشت و حجیم تر می کند. از شنبلیله در درمان ریزش مو، شوره سر، برطرف کردن خشکی پوست سر و موها، طاسی و کم پشتی مو استفاده می شود. لسیتین موجود در شنبلیله، موها را آبرسانی کرده و ریشه ها یا فولیکول های مو را تقویت می کند. دانه ها همچنین به مرطوب سازی مو و بازگرداندن درخشش و براقیت مو کمک می کنند.

آب شنبلیله برای رشد مو

ابتدا دانه های شنبلیله را در دو لیوان آب بجوشانید، سپس دانه ها را دور ریخته و جوشانده آن را نگه دارید. سیر را پوست کنده و با روغن نارگیل و روغن زیتون بجوشانید، موهایتان را با جوشانده شنبلیله شسته و دو ساعت آن را روی سر نگه دارید، سپس موها را با آب بشویید، مخلوط سیر را روی ریشه مو قرار دهید و بعد با آب و شامپو بشویید.

طرز گرفتن آب شنبلیله و رویش مجدد مو

مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید برای رویش مجدد مو آب شنبلیله تهیه کنید.

دو قاشق غذا خوری دانه شنبلیله را از شب قبل در آب خیس کنید. صبح روز بعد، یک لیوان آب دیگر به آن اضافه کنید و دانه شنبلیله را بجوشانید. بگذارید سرد شود و آن را آبکش کنید. می ‌توانید به طور مستقیم بر روی ریشه موها با اسپری بزنید. بعد از این مرحله باید ۴ تا ۵ ساعت یا طول شب را منتظر بمانید. در نهایت با شامپوی ملایم بشویید.

استفاده از تخم شنبلیله برای درمان ریزش مو

یک فنجان تخم شنبلیله را در آب بخیسانید و اجازه دهید تا صبح روز بعد خیس بخورد. صبح روز بعد تخم شنبیله ها را آسیاب کنید تا خمیری حاصل شود. خمیر تخم شنبلیله را روی موهایتان بمالید و سعی کنید در قسمت ریشه بیشتر انجام دهید و موهایتان را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و بعد از ۴۰ دقیقه موها را آبکشی کنید.

تخم شنبلیله

مصرف جوانه شنبلیله برای رشد مو

ساده ترین راه این است که بذر شنبلیله را به صورت خوراکی مصرف کنید. به اندازه 2 تا 3 قاشق غذا خوری از بذر تازه گیاه شنبلیله را شسته و در آب خیس کنید. درست به همان صورتی که شاهی را برای سبزه عید نوروز سبز می کنید، بذر شنبلیله را نیز سبز کنید. در یک ظرف مناسب بذرهای شسته شده شنلیلیه را قرار داده و روی آن آب بریزید. آب باید روی همه بذرها را گرفته باشد. حالا در ظرف را با دستمال بپوشانید. معمولا خیلی زود دانه ها جوانه می زند. به محض دیدن اولین جوانه ها باید بذر شنبلیله را مصرف کنید.

روغن شنبلیله برای مو

به دو روش روغن شنبلیله را تهیه کنید.

  1. نصف فنجان دانه شنبلیله و دو فنجان روغن نارگیل یا روغن زیتون را در دو دیگ بخار بریزید. ۵ تا ۱۰ دقیقه آن را گرم کنید. بگذارید روغن در آن دم بکشد. وقتی سرد شد از آن استفاده کنید.
  2. یک ظرف شیشه ‌ای تمیز بردارید، داخل آن کمی دانه شنبلیله و روغن نارگیل بریزید. در آن را ببندید و سه تا ۴ هفته منتظر بمانید. بعد از سه تا چهار هفته می ‌توانید از آن استفاده کنید.

دانه شنبلیله برای درمان مشکلات مو

دانه شنبلیله یک درمان طبیعی و بسیار موثر برای موها ست. استفاده از شنبلیه کار سختی نیست، مقداری از دانه ر در آب بریزید و بگذارید یک شب در آب بماند. بهترین درمان طبیعی برای مشکلات پوستی مانند اگزما، جوش، خراش، زخم‌ ها، سوختگی، مشکلات پوستی ناشی از نقرس و نیز ضخیم و پرپشت شدن موها، استفاده موضعی از پودر دانه شنبلیله است. پودر دانه شنبلیله را با آب داغ مخلوط نمایید و سطح آسیب ‌دیده پوستی و یا مو را با این مخلوط بپوشانید.

ماسک شنبلیله برای رویش مجدد مو و درمان شوره سر

2 قاشق غذا خوری دانه شنبلیله را از شب قبل در آب خیس کنید. با کمک یک میکسر آن را خرد کنید تا خمیر نرمی به دست آید. یک قاشق غذا خوری روغن زیتون یا روغن نارگیل اضافه کنید و دوباره هم بزنید. این خمیر را روی ریشه‌ و ساقه ‌های مو قرار دهید. 20 دقیقه منتظر بمانید. با شامپوی ملایمی بشویید و به موهای خود نرم ‌کننده بزنید. اگر شوره سر دارید و یا دچار خارش پوست سر هستید، می ‌توانید چند قطره لیمو به این خمیر اضافه کنید.

دانه و پودر شنبلیلهدانه و پودر شنبلیله

بلند شدن مو با شنبلیله

برای تهیه این ماسک به روغن خردل و دانه شنبلیله نیاز دارید. برای ساخت محلول رشد سریع مو، به نیم لیتر روغن خردل نیاز دارید. یک تابه را روی شعله بگذارید که گرم شود. بعد از گرم شدن، تمام روغن خردل را در تابه بریزید. 50 گرم دانه شنبلیله را به روغن خردل داخل تابه اضافه کرده، تابه را روی شعله کوچیک اجاق قرار بدید. نیازی نیست که روغن به جوش بیاید، فقط کافیست دانه‌ های شنبلیله سیاه شوند. سپس روغن را ۳۰ دقیقه کنار گذاشته تا سرد شود. بعد از سرد شدن این محلول رشد سریع مو، آن را از صافی عبور دهید و روغن را داخل یک بطری بریزید. این روغن را هر ۳ روز یک بار روی موها بزنید.

 

رویش مو با ماست و شنبلیله

برای این که از ماست و شنبلیله برای مو استفاده کنیم، 2 قاشق غذا خوری دانه شنبلیله را از شب قبل خیس کنید. روز بعد با کمک میکسر آن را مخلوط کرده و کمی هم ماست اضافه کنید. این ترکیب را روی پوست سر بگذارید و ماساژ دهید. بعد از یک ساعت با شامپوی ملایمی بشویید. هفته ‌ای 3 بار تکرار کنید تا شاهد نتایج شگفت ‌انگیز آن باشید.

دمنوش شنبلیله برای مو

از دمنوش شنبلیله می ‌توانید برای درمان شوره سر استفاده کنید. دانه شنبلیله را کاملا له کنید. در یک کتری آب را بجوشانید و آن را در یک قوری بریزید. دانه‌ های شنبلیله له شده را اضافه کنید. به مدت 3 دقیقه صبر کنید. موهایتان را با این دمنوش آبکشی کنید، نیم ساعت بعد با شامپو بشویید.

لازم نیست چندین محصول مختلف با کارایی های مختلف را برای درمان موهایتان داشته باشید .

یک سرم ضد ریزش مو پلاسنتا می تواند جای تمامی آن محصولات را در قفسه های شما پر کند .

سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کاناداسرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی  بایوفل

سرم ترمیم کننده پلاسنتا محصولی کاملا تخصصی برای مو بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. استفاده از این محصول بسیار راحت و بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا با ارزش ترین هدیه را برای موهای خود انتخاب کرده اید.

تخم شنبلیله برای جلوگیری از خاکستری شدن زودرس موها

ترکیب تخم شنبلیله و برگ کاری در برطرف کردن مشکل خاکستری شدن زود رس موها موثر است. برگ های کاری را بجوشانید و همراه با تخم های شنبلیله خیس خورده در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید. خمیر نرمی از دو ترکیب بسازید. آن را به ریشه موهای خود بمالید و بگذارید برای حدود ۳۰ دقیقه بماند. این روش یک روش هوشمندانه برای جلوگیری از خاکستری شدن زودهنگام موها است. آن را با یک شامپوی خفیف و آب سرد بشویید.



:: برچسب‌ها: خواص شنبلیله برای مو , درمان ریزش مو با شنبلیله , بهترین روش درمان ریزش مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

آیا شما هم دوست دارید، پوستتان را برنزه کنید؟ آن گونه که اگر کسی شما را ببیند با خود حس کند، به تازگی از تعطیلات تابستانی در ساحل بازگشته اید؟ روش های متعددی برای برنزه کردن پوست وجود دارد، نظیر سولاریوم یا قرار گرفتن در مجاورت آفتاب می توانید از روغن نارگیل برای برنزه شدن استفاده کنید. چگونه باید از روغن نارگیل برای برنزه شدن استفاده کرد؟ آیا استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن بی خطر است؟ در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد برنزه کردن با روغن نارگیل بدانید، گفته می شود.

  • برنزه شدن با روغن نارگیل در مقایسه با روش های دیگر بسیار بهتر هستند و عوارض کمتری هم دارند.
  • استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن باعث جذب سریع ویتامین D می شود و از پوست در برابر التهاب محافظت می نماید.

برنزه ای جذاب با درخششی فوق العاده با لوسیون برنزه کننده فلورسان

خرید بهترین برنزه کننده برای برنزه ای با ماندگاریه ۴ ماه

برنزه کننده فلورسان روسیه مخصوص سولاریوم و آفتاب می باشد.

کرم برنزه کننده فلورسان دارای رنگ دهی فوری از اولین جلسه سولاریوم و آفتاب می باشد.

اسپری برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد.

به علت داشتن فیکساتورها در این کرم سولاریوم، این محصول به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است.

به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید

 

آیا روغن نارگیل به برنزه شدن شما کمک می کند؟

در پاسخ به این سوال که آیا روغن نارگیل برای برنزه کردن پوست مفید است یا خیر، باید گفت که این روغن معجزه آسا از آن جایی که به جذب و تمرکز اشعه UV روی پوست کمک می کند، به سرعت می تواند پوست شما را برنزه نماید.  ما به شما این نوید را می دهیم که روغن نارگیل برای برنزه شدن به قدری مفید است که با اطمینان خاطر می توانید، از آن به عنوان جایگزینی برای لوسیون ها و روغن های برنزه کننده مصنوعی استفاده کنید. در ادامه به طور مفصل شرح خواهیم داد که روغن نارگیل چگونه می تواند، به برنزه شدن پوست شما کمک نماید.

روغن نارگیل باعث افزایش سرعت جذب ویتامین D می شود

ویتامین D  از جمله ویتامین هایی است که هم برای بدن و هم برای سلامتی و زیبایی پوست ضروری است. روغن نارگیل از آن جایی که SPF 4 دارد، به همین واسطه به خوبی می تواند اشعه ماوراء بنفش را تا 75 درصد مسدود کند. این قدرت را هم دارد تا به پوست شما اجازه دهد تا ویتامین D را به سرعت جذب کند.

روغن نارگیل پوست شما را تغذیه و از آن محافظت می کند

همانطور که می دانید، در طول یک جلسه برنزه کردن، پوست شما در معرض نور شدید خورشید و اشعه های مضر UV قرار می گیرد. روغن نارگیل به کمک چربی های اشباع پایداری که دارد، کمک می کند تا یک لایه محافظ روی پوست شما تشکیل شود. این کار سبب می شود، تا آسیب های پوستی به شکل قابل توجهی کاهش یابد. وجود این چربی های اشباع شده و ویتامین ها همچنین به کاهش از دست دادن رطوبت پوست شما کمک می کنند. علاوه بر این، روغن نارگیل به بازسازی درخشش طبیعی پوست شما کمک می کند.

آیا روغن نارگیل به برنزه شدن شما کمک می کند؟

روغن نارگیل خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد

 زمانی که پوست برای برنزه شدن ساعت ها در معرض نور خورشید قرار می گیرد، ممکن است میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها باعث عفونت شوند. در چنین مواقعی روغن نارگیل به خاطر این که حاوی تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​(MCTs)، اسید کاپریک، اسید میریستیک و اسید لوریک است و خواص ضد قارچی و ضد میکروبی دارد، می تواند از پوست شما در برابر عفونت محافظت کند.

روغن نارگیل التهاب پوست را کاهش می دهد

ممکن است پوست در اثر قرار گیری در نور آفتاب دچار التهاب شود. روغن نارگیل می تواند، التهابات ناشی از آفتاب سوزان، گرد و غبار یا سایر عوامل محیطی را تسکین دهد. خواص ضد التهابی این روغن شگفت آور همچنین از لایه برداری یا ترک خوردن پوست شما جلوگیری می کند. در نهایت، روغن نارگیل عاری از تمام مواد شیمیایی مضر و محرک است که استفاده از محصولات مصنوعی را کمتر ترجیح می دهد.

توجه داشته باشید اگر می خواهید به کمک روغن نارگیل پوست خود را برنزه کنید و بهترین نتیجه را بگیرید، باید روغن نارگیل اصل استفاده کنید؛ زیرا مزایای بیشتری نسبت به روغن نارگیل تصفیه شده دارد. راهنمای گام به گام نحوه استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن را در بخش بعدی بررسی خواهیم کرد.

آموزش گام به گام استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن

اکنون که دانستید، روِغن نارگیل تا چه اندازه می تواند به برنزه شدن پوستتان کمک کند، بی شک این سوال در ذهنتان پیش خواهد آمد که از روغن نارگیل برای برنزه شدن به چه شکل باید استفاده کرد. برای پاسخ به این پرسش در ادامه ما نحوه استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن را به صورت گام به گام آموزش داده ایم.

آموزش گام به گام استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن

مرحله اول: ماساژ پوست بدن با روغن نارگیل

برای استفاده از روغن نارگیل برای برنزه شدن ابتدا باید مقداری روغن نارگیل بردارید و آن را به تمام نقاط پوست بدن خود بزنید و  ماساژ دهید. اطمینان حاصل کنید که همه قسمت های پوست را می پوشانید تا مرطوب و برنزه شود. توجه داشته باشید که اگر برای برنزه کردن به سمت ساحل یا استخر می روید، می توانید آن را در یک بطری پمپ با خود ببرید.

مرحله دوم: استفاده از عینک آفتابی و کلاه حین برنزه شدن

نکته مهمی که در حین برنزه کردن باید به آن توجه کنید، این است که در هر صورت باید از عینک آفتابی و کلاه خود استفاده کنید، چرا که چشم ها و پوست اطراف آن بسیار ظریف و نسبت به اشعه UV نیز حساس هستند و خیلی زود آسیب می بینند. نکته مهم دیگر این است که به هیچ عنوان نباید با عینک آفتابی خود در فضای باز بخوابید. این کار می تواند خطوط برنزه ناخوشایندی را روی صورت شما ایجاد کند، که زیبایی شما خدشه دار می نماید.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

مرحله سوم: نحوه صحیح آفتاب گرفتن برای برنزه شدن

برای برنزه شدن باید در آفتاب غرق شوید. با این حال باید توجه داشته باشید که بیش از 20 دقیقه زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید؛ چرا که ممکن است به پوست شما آسیب وارد شود. اثرات قرارگیری بیش از اندازه زیر نور آفتاب بسته به نوع پوست هر کس می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. همواره به یاد داشته باشید، که برای برنزه شدن و جذب مقادیر کافی ویتامین D، روزانه 15 تا 20 دقیقه زمان کافی است و بیش از این زمان جایز نیست.

مرحله سوم: نحوه صحیح آفتاب گرفتن برای برنزه شدن

خطرات قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش

اگر زمان زیادی در آفتاب بمانید، به ویژه اگر بدون محافظت در برابر آفتاب قرار بگیرید، نه تنها به پوستتان آسیب وارد می شود، بلکه می تواند باعث پیری زودرس پوست و حتی سرطان هم شود. به همین خاطر روغن نارگیل برای برنزه شدن گزینه بسیار ایده آلی است و خانم ها می توانند از آن به عنوان بهترین روغن برنزه کننده استفاده نمایند.



:: برچسب‌ها: برنزه کردن با روغن نارگیل , روغن نارگیل برای برنزه کردن , بهترین روش برنزه کردن , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

چرا از روغن در ماساژ استفاده می‌شود؟

بعد از یک روز پردغدغه و پراسترس می‌توانید با یک ماساژ آرام‌بخش، خستگی‌های جسمی و روحی خود را از بین ببرید. ماساژ علاوه بر برطرف کردن دردهای عضلانی، کمک می‌کند تا استرس و اضطراب فرد نیز از بین برود. بخصوص اگر ماساژ به همراه یک روغن با کیفیت باشد، می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش را برای ماساژ گیرنده به ارمغان بیاورد.

ضرورت استفاده از روغن در ماساژ به اندازه‌ای است که بسیاری از ماساژدهنده‌ها بدون روغن، کار ماساژ را انجام نمی‌دهند. اگرچه بدون روغن نیز می‌توان کار ماساژ را انجام داد؛ اما زحمت زیادی برای ماساژ دهنده دارد. استفاده از انواع روغن در ماساژ کمک می‌کند تا اصطکاک به وجود آمده بین بدن ماساژ گیرنده و دستان ماسور از بین برود. این ویژگی باعث می‌شود تا هر دو طرف در حین ماساژ احساس خوبی داشته باشند.

انواع روغن در ماساژ | فواید روغن در ماساژ

فواید استفاده از روغن ماساژ

چه در ماساژهای معمولی و چه در ماساژهای عمیق بهتر است از روغن ماساژ استفاده کنید. از جمله فواید و تاثیرات استفاده از روغن در انواع ماساژ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبت از پوست: مهم‌ترین مزیت استفاده از روغن در ماساژ، تاثیر مثبت آن بر روی پوست است. استفاده از روغن در ماساژ به ماسور کمک می‌کند تا نرم‌تر و راحت‌تر دست خود را بر روی بدن ماساژ گیرنده حرکت دهد. بخصوص اگر ماساژ گیرنده پوست حساس و یا خشکی داشته باشد، استفاده از روغن‌ها می‌توانند برای مراقبت از پوست بسیار مفید باشند.
  • رفع گرفتگی عضلات: اگرچه ماساژ به تنهایی می‌تواند هر نوع گرفتگی عضلات را از بین ببرد، اما استفاده از روغن مناسب نیز بی‌تاثیر نیست. روغن شناسی در ماساژ کمک می‌کند تا برای هر نوع دردی یک روغن مناسب استفاده شود. چرا که روغن‌ها خاصیت متفاوتی دارند و هر کدام می‌توانند یک نوع تاثیر مثبت بر روی بدن بگذارند. به عنوان مثال برخی از روغن‌ها خاصیت شل‌کنندگی دارند و می‌توانند برای رفع گرفتگی عضلات مناسب باشند.
  • کاهش التهاب: به کمک تاثیرات مثبت برخی از روغن‌ها می‌توان درد ناشی از التهابات را کاهش داد.
  • عطر خوب: برخی از روغن‌های ماساژ عطر بسیار دلپذیری دارند و استفاده از آنها آرامش بسیار زیادی را به ارمغان می‌آورند.

کرم حجم دهنده سینه با ترکیباتی ارگانیک کوچکی، شلی و افتادگی سینه را بدون عوارض درمان می کند.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه

کرم حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

استفاده از کرم بزرگ کننده سینه میبلین گزینه خوبی برای افزایش سایز سینه و خاصیت ارتجاعی آن است.

این لوسیون حجم دهنده سینه، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت سینه را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

معرفی بهترین روغن برای ماساژ

روغن‌های زیادی وجود دارد که از آن در ماساژ استفاده می‌شود. در ادامه قصد داریم تا بهترین و محبوب‌ترین روغن‌هایی که در انواع ماساژ استفاده می‌شود را به شما معرفی کنیم.

روغن زیتون در ماساژ

1- روغن زیتون

از آنجایی که این روغن نسبت به سایر روغن‌های ماساژ سنگین‌تر است، در نتیجه سرعت جذب بسیار پایینی دارد؛ بنابراین این روغن در ماساژهای سبک مانند ماساژ سوئدی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مزایای استفاده از روغن زیتون در ماساژ می‌توان به بهبود گردش خون، افزایش سطح انرژی، کاهش آسیب‌های پوستی، رفع اسپاسم و درد عضلانی، درمان لک و تورم، رفع خشکی پوست و… اشاره کرد.

روغن نارگیل در ماساژ

2- روغن نارگیل

روغن شناسی در ماساژ کمک می‌کند تا بتوانید از هر نوع روغن بهترین استفاده را در ماساژ داشته باشید. برخلاف تصور بسیاری از افراد، روغن نارگیل یک روغن سبک و بدون چربی است. در نتیجه سرعت جذب بسیار بالایی دارد. این ویژگی باعث شده است تا بسیاری از ماساژدهنده‌ها برای ماساژهای عمیق مانند ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ شیاتسو و ماساژهای قبل از زایمان از این روغن استفاده کنند.

از آنجایی که روغن نارگیل سرشار از ویتامین E و آنتی‌اکسیدان است، در نتیجه از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این روغن یک آبرسان عالی بوده و جلوی خشکی پوست را می‌گیرد. همچنین ترکیبات موجود در این روغن به درمان مشکلات پوستی مانند درمان خارش کمک می‌کند.

روغن آفتابگردان در ماساژ

3- روغن آفتابگردان

بسیاری از خانم‌ها از روغن آفتابگردان برای پخت و پز استفاده می‌کنند. اما فواید بیشمار این روغن برای پوست به اندازه‌ای است که آن را به یک روغن مناسب در بین انواع روغن در ماساژ تبدیل کرده است. این روغن بسیار سبک، چربی کمی را بر روی بدن ایجاد می‌کند. در نتیجه اگر مشتری از پوست چرب بعد از ماساژ احساس خوبی نمی‌گیرد، استفاده از روغن آفتابگردان را پیشنهاد می‌دهیم.

این روغن بالاترین درصد اسید لینولئیک و اولئیک را داشته و به تقویت بافت‌ها و افزایش رطوبت پوست کمک می‌کند. از دیگر تاثیرات این روغن بر روی پوست می‌توان به پاک‌سازی پوست، ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده، جلوگیری از پیری زودرس، درخشندگی پوست و… اشاره کرد.

روغن آرگان در ماساژ

4- روغن آرگان

روغن سبک و بدون چربی آرگان، معمولا برای ماساژ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین اگر مشتری از درد عضلات و مفاصل رنج می‌برد، برای ماساژ درمانی نیز می‌توانید بر روی این روغن حساب باز کنید. از دیگر فواید استفاده از روغن آرگان برای ماساژ می‌توان به جلوگیری از خشکی پوست، درخشندگی پوست، آبرسانی به پوست، از بین بردن علائم پیری، سفت و محکم کردن پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و… اشاره کرد.

ژل لاغری هات چیلی، فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک می باشد که به چربی سوزی و کاهش وزن فوری کمک می کند.

خرید بهترین ژل لاغری برای چربی سوزی و سفت کردن بدن بعد از کاهش وزن

ژل لاغری هات چیلی، با حمله به سلول های چربی در مدت زمان ۲ هفته بدون نیاز به رژیم غذایی یا ورزش کاهش سایز چشمگیری را خواهد داشت علاوه بر این کرم ضد سلولیت بوده و بدن را سفت کرده و فرم زیبایی به بدن می دهد.

ماساژی که هنگام استفاده از این کرم لاغری موضعی انجام می شود باعث بهبود گردش خون،دستیابی به متابولیسم چربی سوزی و افزایش تخلیه و دفع سموم از بدن می شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری شکم و پهلو از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در بهترین کرم لاغری شکم پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

5- روغن خراطین

در بین انواع روغن در ماساژ به خصوص ماساژ صورت، روغن خراطین بسیار معروف است. در این روغن طبیعی ترکیباتی مانند ویتامین E، امگا 6، امگا 3، اسید آمینه‌های ضروری و… وجود دارد. در نتیجه این روغن برای از بین بردن چین و چروک، از بین بردن گودی زیر چشم، رفع ترک‌های پوستی و… مناسب است. همچنین برخی از ماسورها از روغن خراطین برای تسکین دردهای مفصلی استفاده می‌کنند. چرا که ماساژ بدن با این روغن باعث افزایش گردش خون شده و هرگونه درد و ناراحتی را از بین می‌برد.

روغن بابونه

6- روغن بابونه

استفاده از روغن بابونه برای ماساژ درمانی بسیار موثر است. این روغن با خاصیت ضد درد خود می‌تواند برای کاهش درد مفاصل، درمان میگرن، درد سیاتیک، کاهش علائم پیش از قاعدگی و… تاثیرگذار باشد. همچنین نباید از تاثیرات مثبت روغن بابونه بر روی مشکلات پوستی غافل شد. رفع لکه‌های پوستی، درمان زخم‌های پوستی، رفع آکنه و اگزما و… از جمله مزایای استفاده از این روغن هستند.

روغن سیاه دانه

7- روغن سیاه‌ دانه

روغن شناسی در ماساژ به ماساژ دهنده کمک می‌کند تا برای هر نوع درد خاص از یک روغن استفاده کند. این موضوع باعث می‌شود تا تاثیرگذاری ماساژ دوچندان شود. یکی از بهترین روغن‌ها برای ماساژ رفلکسولوژی و ماساژ صورت استفاده از روغن سیاه دانه است. از مهم‌ترین خواص ماساژ کف پا با روغن سیاه‌ دانه می‌توان به درمان فشار خون، کاهش دردهای مفصلی، کاهش علائم قاعدگی، درمان بی‌خوابی، درمان سردردهای شدید میگرنی و.. اشاره کرد. 

همچنین ماساژ با روغن سیاه دانه، تاثیرات شگفت‌انگیزی را بر روی پوست صورت می‌گذارد. از جمله آنها می‌توان به جلوگیری از ایجاد آکنه، جوان‌سازی پوست، آبرسانی به پوست، درمان زخم‌های صورت و… اشاره کرد.

روغن بادام شیرین، از انواع روغن ماساژ

8- روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین با عطر و رایحه ملایم و میزان چربی کم خود، به یکی از بهترین روغن‌ها برای ماساژ درمانی تبدیل شده است. این روغن به دلیل بافت سبک خود، برای ماساژ پوست کودک بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی‌های مثبت روغن بادام شیرین می‌توان به خاصیت ضد التهابی، آبرسانی به پوست، جلوگیری از آسیب‌های اشعه‌ ماوراء بنفش، درمان اگزما، پسوزیاریس و… اشاره کرد.

روغن زردآلو در ماساژ

9- روغن زردآلو

یکی از انواع روغن در ماساژ می‌توان به روغن هسته زردآلو اشاره کرد. میزان ماندگاری این روغن نسبت به سایر روغن‌ها بیشتر بوده و به راحتی جذب پوست بدن می‌شود؛ بنابراین اغلب ماسورها از این روغن برای ماساژ سوئدی استفاده می‌کنند. ویتامین E موجود در روغن زردآلو آن را به یک روغن مناسب برای درمان مشکلات پوستی از جمله درمان جوش، رفع خارش،  جلوگیری از پیری زودرس، رفع خشکی پوست، کنترل پسوزیاریس و… تبدیل کرده است.

روغن کنچد در ماساژ

10- روغن کنجد

در صورتی که قصد انجام ماساژ آیورودا را دارید، استفاده از روغن کنجد را پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از این روغن به همراه تکنیک‌های این ماساژ کمک می‌کند تا مشتری بهترین نتیجه را از این ماساژ دریافت کند. تسکین درد التهابی مفاصل، کاهش آسیب‌های پوستی، رفع گرفتگی عضلات و… از جمله ویژگی‌های مثبت استفاده از روغن کنجد برای ماساژ هستند.

روغن آووکادو در ماساژ

11- روغن آووکادو

برخی از ماسورها برای استفاده از روغن آووکادو در ماساژ صورت آن را با روغن‌های سبک‌تر ترکیب می‌کنند. چرا که روغن آووکادو به عنوان یکی از انواع روغن در ماساژ بافت بسیار سنگینی دارد و نمی‌توان از آن به تنهایی استفاده کرد. علاوه بر این قبل از استفاده از روغن آووکادو حتما نسبت به حساسیت نداشتن ماساژ گیرنده اطمینان حاصل کنید.

ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در این روغن، آن را به یک روغن شفابخش برای ماساژ صورت تبدیل کرده‌اند. خاصیت ضد التهابی، درمان پسوزیاریس، جلوگیری از پیری زودرس، تقویت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و… از جمله فواید استفاده از روغن آووکادو برای ماساژ هستند.

روغت جوجوبا در ماساژ

12- روغن جوجوبا

برخلاف تصور بسیاری از افراد، جوجوبا یک نوع موم است که از دانه‌های گیاهی با همین نام گرفته می‌شود. این موم برخلاف روغن، حالت چرب مانندی ندارد و باعث تحریک پوست نمی‌شود. بسیاری از ماساژ دهنده‌ها از روغن جوجوبا برای ماساژ پشت کمر جهت درمان جوش و آکنه استفاده می‌کنند. توجه به این نکته ضروری است که روغن جوجوبا، جذب بسیار سریعی دارد؛ در نتیجه برای ماساژ نیاز است تا چندین بار از آن استفاده شود.

با توجه به تحقیقات روغن شناسی در ماساژ می‌توان گفت که روغن جوجوبا برای ماساژ آروماتراپی یک انتخاب عالی است. اما بهتر است برای استفاده، آن را با سایر روغن‌های گیاهی ترکیب کنید.

چه روغنی برای ماساژ بدن مناسب است؟

از بین انواع روغن در ماساژ انتخاب این روغن‌های مفید از جمله روغن زیتون، روغن کنجد، روغن آووکادو، روغن بابونه، روغن سیاه دانه و روغن آرگان می‌تواند حس خوبی را برای ماساژ دهنده و ماساژ گیرنده به ارمغان بیاورد. این روغن‌های گیاهی، اثر عمیقی بر روی پوست بدن می‌گذارند. افزایش انعطاف‌پذیری عضلات، برطرف کردن خستگی، کنترل استرس، بهبود سوخت و ساز بدن، رفع تورم و التهاب، رفع دردهای موضعی و… از جمله فواید استفاده از این روغن‌ها برای ماساژ درمانی هستند.

بهترین روغن ماساژ برای صورت

چه روغنی برای ماساژ صورت مناسب است؟

اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که روغن مخصوص ماساژ صورت کدام است؟ ما به شما روغن آرگان، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آفتابگردان، روغن خراطین، روغن بادام شیرین، روغن جوجوبا و روغن آووکادو را پیشنهاد می‌دهیم.

ماساژ صورت با این روغن‌ها باعث افزایش گردش خون در پوست صورت می‌شود. بدین ترتیب سلول‌های پوستی شما، مواد غذایی و اکسیژن بیشتری را دریافت می‌کنند. این موضوع می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی شادابی و رنگ پوست صورت شما بگذارد. از طرفی دیگر ماساژ دادن صورت با این روغن‌ها باعث می‌شود تا جلوی چین و چروک زودهنگام پوست صورت گرفته شود.

سوالات متداول درباره انواع روغن در ماساژ

فواید استفاده از روغن در ماساژ چیست؟

استفاده از روغن در انواع ماساژ به رفع گرفتگی عضلات و کاهش التهاب کمک می‌کند. همچنین روغن روی پوست عطر خوبی داشته و از طرفی برای کسانی که پوست خشک و حساس دارند، بسیار مناسب است.

چه روغن‌هایی برای ماساژ مناسب است؟

برای ماساژهای مختلف از روغن‌های متفاوتی استفاده می‌شود. اما به طور کل از بهترین روغن‌ها برای ماساژ می‌توان به روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، روغن آرگان و روغن بادام شیرین اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: روغن ماساژ لاغری , کاهش وزن با روغن , بهترین روغن برای کاهش وزن , ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

روغن گیاهی برای موخوره یکی از بهترین راه‌های درمان موخوره است. یکی از عارضه‌های طبیعی که برای بیشتر خانم‌ها ایجاد می‌شود، موخوره است. معمولا در هر ۱۰ نفری که موهای بلندی دارند ۸ نفر آن‌ها درگیر این عارضه هستند. خوشبختانه علم پزشکی توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل کند. از طرفی؛ با روغن‌های گیاهی نیز می‌توان از شر موخوره‌ها خلاص شد. ما در این مقاله قصد داریم تا با استفاده از روش‌های سنتی و روغن درمانی این مشکل را برطرف کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با روغن گیاهی برای موخوره آشنا شوید 

روغن برای درمان موخوره

چه عواملی باعث ایجاد موخوره می‌شود؟

معمولا موخوره از ریشه مو شروع می‌شود اما بیشتر بخش انتهایی و نوک ساقه موها را درگیر خواهد کرد. در واقع موخوره در دورترین بخش از ریشه مو خود را نمایان می‌کند. معمولا افرادی که موهای بلندی دارند بیشتر در معرض درگیری و تماس با این عارضه قرار می‌گیرند.
زمانی که موهایتان دچار موخوره می‌شود نوک ساقه‌ها از یک شاخه به چند شاخه تبدیل می‌شوند. این چند شاخه شدن نشان‌دهنده موخوره در موهایتان است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه عواملی می‌توانند منجر به ایجاد موخوره شود؟
ازجمله عواملی که منجر به بروز موخوره می‌شوند، عبارتند از:

  • شستن موها با آب داغ
  • شستن بیش از حد موها
  • استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی چون سشوار، اتومو و…
  • استفاده از محصولاتی که دارای مواد شیمیایی هستند چون رنگ مو، دکلره و…
  • قرار گرفتن در معرض تماس با آب‌های کلردار
  • عدم تغذیه کافی و استفاده از شامپو نامناسب برای موها

درخشش ، جوانی و زندگی دوباره موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند

همچنین باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

اگر به هر دلیل دچار موخوره و بی حالتی مو شده اید ، ماسک ضد موخوره بایوفل پایان نگرانی شماست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع وماندگار از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین زیبایی و شادابی را برای موهای خود به ارمغان بیاورید.

آیا درمان موخوره با روغن‌های گیاهی ممکن است؟

با توجه به اینکه راه و روش‌های درمانی بسیار متفاوتی برای درمان موخوره وجود دارد، استفاده از روغن‌های گیاهی هم یکی از این روش‌ها است.
استفاده از روغن‌های گیاهی به دلیل نداشتن عوارض و معایب زیاد می‌تواند یک گزینه مناسب برای درمان موخوره باشد. استفاده از داروها و محصولات شیمیایی با وجود اینکه زود بازده هستند و مزایای بسیاری دارند، دارای معایب و عوارض بسیاری هم هستند.
به همین دلیل اگر به دنبال راه کم‌خطر و کم‌ضرر هستید بهتر است از روغن‌های گیاهی استفاده کنید.

روغن گیاهی برای موخوره

روغن‌ها هرکدام دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص و منحصر به فرد خود هستند. در ادامه روغن‌هایی را که در درمان موخوره می‌توانند موثر عمل کنند را به شما معرفی خواهیم کرد:

روغن رزماری

 یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین روغن‌های گیاهی برای پوست سر، روغن رزماری است. این روغن می‌توان تاثیر بسیار خوبی روی رشد و تقویت موهای سر بگذارد.
روغن رزماری با افزایش متابولیسم سلولی سعی می‌کند تا رشد موهای سر را با تحریک فولیکول‌های مو، تحریک کند. یکی از مهم‌ترین خواص درمانی روغن رزماری برای موی سر، از بین بردن موخوره است. فقط باید چند قطره از روغن را به صورت روزانه روی ساقه موهایتان ماساژ دهید. بعد از یک بازه زمانی کوتاه  نتیجه آن را خواهید دید. از دیگر خواص درمانی این روغن برای موی سر می‌توان به جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و خشک شدن پوست سر اشاره کرد.

روغن بابونه

یکی از روغن‌های معطر و خوشبو برای تقویت موهای سر، روغن بابونه است. از این روغن می‌توان برای درمان موخوره موهای سر استفاده کرد. استفاده از این روغن علاوه بر اینکه درخشش و نرمی را به موهایتان باز می‌گرداند باعث تقویت ساقه موها خواهد شد.

روغن اسطوخودوس

 روغن اسطوخودوس تاثیر بسیار خوبی روی رشد و سلامت موهای سر دارد. استفاده از این روغن می‌تواند به ضخیم کردن لایه‌های بیرونی و عمیق کردن عمق کیسه‌های ترشحی مو کمک بسیاری کند.

روغن مریم گلی

 یکی از روغن‌هایی که برای درمان التهاب، خارش پوست سر، تنظیم چربی پوست و رفع موخوره موهای سر استفاده می‌شود روغن مریم گلی است. این روغن مانع ریزش موی سر شده و به رشد مجدد موهای سر کمک بسیار زیادی می‌کند.

روغن چای سبز

این روغن می‌تواند به عنوان یک تمیزکننده و شوینده بسیار موثر عمل کند. این روغن علاوه بر اینکه کیسه‌های ترشحی موی سر را تقویت می‌کند، می‌تواند خارش پوست سر را از بین ببرد.
در تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۵ انجام شد مشخص شد که استفاده از روغن چای سبز می‌تواند شوره سر را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.

روغن زیتون

یکی از پراستفاده‌ترین روغن‌های گیاهی است که برای درمان ریزش موی سر و خارش پوست سر استفاده می‌شود. استفاده مکرر و روزانه از روغن زیتون است که علاوه بر اینکه ساقه مو را تقویت می‌کند باعث از بین رفتن موخوره‌های سر هم می‌شود.
برای اینکه میزان اثرگذاری این روغن را بالا ببرید کافی است از کمی روغن بادام استفاده کنید، ترکیب روغن بادام و زیتون می‌تواند از ریزش شدید موی سر و موخوره جلوگیری کند.

روغن کرچک

حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد روغن کرچک را دانه‌های روغنی تشکیل داده‌اند. از این روغن گیاهی برای درمان بسیاری از عارضه‌ها و بیماری‌ها استفاده می‌کنند. این روغن علاوه بر مصرف خوراکی جنبه دارویی و درمانی هم دارد و در درمان ریزش موی سر و از بین بردن موخوره‌ها می‌تواند بسیار موثر عمل کند.
در طب سنتی یکی از موثرترین روغن‌های گیاهی برای درمان موخوره است.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از روغن‌های غنی است که درصد بالایی از چربی‌های اشباع شده را در خود جای داده است. روغن نارگیل به شکل جامد بوده و برای استفاده از آن باید کمی حرارت ببینید تا به حالت مایع درآید.
از این روغن برای درمان ریزش موی سر، جلوگیری از وز شدن موها، از بین برنده موخوره و تقویت ساقه موها استفاده می‎‌شود. برای درمان موخوره موهایتان کافیست یک بار در هفته روغن‌تراپی موهایتان را با روغن نارگیل انجام دهید.

لازم نیست چندین محصول مختلف با کارایی های مختلف را برای درمان موهایتان داشته باشید .

یک سرم ضد ریزش مو پلاسنتا می تواند جای تمامی آن محصولات را در قفسه های شما پر کند .

سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کاناداسرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی  بایوفل

سرم ترمیم کننده پلاسنتا محصولی کاملا تخصصی برای مو بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. استفاده از این محصول بسیار راحت و بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا با ارزش ترین هدیه را برای موهای خود انتخاب کرده اید.

روغن‌تراپی موها برای از بین بردن موخوره

این روش می‌تواند یک روش جایگرین و سنتی به جای روش‌های درمانی مدرن و جدید چون مزوتراپی، پی‌آر‌پی و… باشد. در این روش از ترکیبات روغن‌های گیاهی موثر برای رشد موهای سر و تقویت آن‌ها استفاده می‌کنند. در روغن‌تراپی هم می‌توان از روغن‌های تکی استفاده کرد و هم می‌توان ترکیب قوی از این روغن‌ها را به کاربرد.

فواید روغن‌تراپی برای موخوره

  • تقویت پیاز مو و فولیکول مو
  • از بین‌برنده خشکی پوست سر
  • از بین‌برنده دو شاخه شدن و موخوره موی سر
  • کاهش‌دهنده اثر مواد شیمیایی شوینده‌های موی سر
  • افزایش جریان خون در کف سر و تحریک فولیکول‌های مو


:: برچسب‌ها: درمان موخوره با روغن , بهترین روش درمان موخوره , روغن برای درمان موخوره , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

هنگامی که صحبت از محافظت و تغذیه موهای خشک و شکننده می‌شود، روغن تراپی مو یک گزینه محبوب است. روغن تراپی مو که از روغن‌های گیاهی مانند زیتون، بادام و نارگیل انجام می‌شود، با استحکام بخشیدن به کوتیکول مو عمل می‌کنند و می تواند به تقویت و محافظت از موها کمک کند.

چندین گزینه برای انجام روغن تراپی مو وجود دارد. می‌توانید به سالن زیبایی بروید یا اگر به دنبال گزینه ای ارزان‌تر هستید، می‌توانید روغن تراپی مو را خودتان در خانه انجام دهید. همچنین می‌توانید محصول آماده روغن‌های مخصوص مو بخرید.

با این حال، قبل از استفاده از روغن، مطمئن شوید که برای نوع موهای شما مناسب است و عوارض جانبی را می‌دانید.

فواید روغن تراپی مو چیست؟

فواید روغن تراپی مو

روغن تراپی مو می‌تواند از راه‌های مختلفی می‌تواند مفید باشد. در اینجا برخی از رایج ترین فواید ذکر شده است:

  • موها را مرطوب می‌کند: روغن می تواند به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن موهای شما کمک کند. این امر به ویژه برای افرادی که موهای خشک دارند یا در آب و هوای خشک زندگی می‌کنند بسیار مهم است.
  • تقویت مو: روغن می‌تواند به تقویت ساقه مو و جلوگیری از شکستگی کمک کند. این به این دلیل است که روغن به پوشاندن مو و محافظت از آن در برابر آسیب کمک می‌کند.
  • کاهش موخوره: روغن می‌تواند به صاف کردن کوتیکول های مو و کاهش وز کمک کند. به این دلیل که روغن می‌تواند به پر کردن شکاف های موجود در کوتیکول‌ها کمک کند، که می‌تواند باعث وز شود.
  • از شوره سر جلوگیری می‌کند: روغن می تواند به تسکین پوست سر و کاهش شوره سر کمک کند. به این دلیل که روغن می‌تواند به تعادل تولید سبوم در پوست سر کمک کند، که می تواند به جلوگیری از رشد باکتری تولید شوره سر کمک کند.
  • تقویت رشد مو: روغن می‌تواند به تحریک فولیکول‌های مو و تقویت رشد مو کمک کند. روغن می‌تواند به تامین مواد مغذی مورد نیاز فولیکول‌ها برای رشد موهای سالم کمک کند.

پرپشت کردن مو با بهترین شامپو ضد ریزش مو بدون بازگشت

خرید بهترین شامپو رشد مو برای درمان فوری ریزش مو و رشد مجدد مو

شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس به عنوان بهترین شامپو رشد مو، پرپشت کننده مو های ضعیف، نازک و کم حجم بوده و ضخامت تارهای نازک موهایتان را بالا می برد.

کمتر محصول درمان ریزش مو در جهان وجود دارد که به افزایش ضخامت مو نیز کمک کند

اما شامپو ضد ریزش مو کمک به افزایش ضخامت موهای ضعیف ، نازک و کم حجم می کند.

شامپو رشد مو گیاهی بایوفل را می توان به عنوان درمان شوره سر نیز استفاده کرد.

روغن تراپی مو روشی مطمئن است؟

بله، روغن تراپی مو به طور کلی برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشت:

  • اگر آلرژی به آجیل دارید، باید از روغن‌هایی که از آجیل درست می‌شوند، مانند روغن بادام یا روغن گردو استفاده نکنید.
  • اگر پوست حساسی دارید، قبل از مالیدن روغن به پوست سر، باید روی ناحیه کوچکی از پوست خود تست انجام دهید. این به آزمایش هرگونه واکنش آلرژیک کمک می‌کند.
  • اگر موهای چرب دارید، بهتر است از روغن‌هایی که دارای چربی‌های اشباع بالایی هستند خودداری کنید. در عوض، از روغنی استفاده کنید که دارای چربی غیراشباع بالایی است، مانند روغن زیتون یا روغن جوجوبا.
  • استفاده صحیح از روغن نیز مهم است. ابتدا باید روغن را در دستان خود گرم کنید. این به روغن کمک می‌کند تا راحت‌تر به ساقه مو نفوذ کند. سپس، باید روغن را به پوست سر و موهای خود بمالید و مطمئن شوید که آن را به خوبی ماساژ دهید. باید روغن را حداقل ۳۰ دقیقه روی موهایتان بگذارید، اما می‌توانید تا یک ساعت آن را روی موهایتان بگذارید. در نهایت باید روغن را به خوبی از روی موهای خود بشویید.

روغن تراپی مو در خانه

روغن تراپی مو در خانه

  1. روغن مناسب انتخاب کنید، به طور مثال روغن مناسب برای درمان موهای خشک، روغنی است که دارای اسید چرب مرطوب کننده بالایی باشد، مانند:
  • روغن آرگان: روغن آرگان یک روغن لوکس است که سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است. بسیار مرطوب کننده است و می تواند به بهبود درخشندگی موهای شما کمک کند.
  • روغن جوجوبا: روغن جوجوبا یک روغن طبیعی است که بسیار شبیه به سبوم تولید شده توسط پوست سر است. بدون چربی است و می‌تواند به تعادل تولید سبوم در پوست سر کمک کند.
  • روغن زیتون: روغن زیتون، روغنی کلاسیک است که بسیار مرطوب کننده است و می‌تواند به درخشندگی موها کمک کند.
  • روغن نارگیل: روغن نارگیل یک روغن همه جانبه خوب برای مو است. مرطوب کننده، تقویت کننده و ضد قارچ است.
  1. روغن را گرم کنید. می‌توانید روغن را در ماکروفر گرم کنید. مراقب باشید روغن بیش از حد گرم نشود، زیرا ممکن است به موها آسیب برساند.
  • موهای خود را بپوشانید. می توانید موهای خود را با کلاه حمام یا کیسه پلاستیکی بپوشانید. این به حفظ گرما کمک می‌کند و اجازه می‌دهد روغن به طور موثرتری به موها نفوذ کند.
  • بگذارید روغن به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت روی پوست بماند. هر چه مدت زمان بیشتری روغن را روی آن بگذارید، تاثیر آن بیشتر خواهد بود. با این حال، اگر موهای چرب دارید، ممکن است بخواهید با مدت زمان کمتری شروع کنید.
  • روغن را از موهای خود بشویید. برای از بین بردن چربی موهایتان از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید. ممکن است لازم باشد موهای خود را دو بار شامپو بزنید تا تمام روغن آن خارج شود.
  • موهای خود را حالت دهید. بعد از اینکه موهایتان را شامپو زدید، از نرم‌کننده استفاده کنید تا رطوبت را نگه دارد.
  • بسته به نوع مو و نیازتان می‌توانید هفته‌ای یک‌بار یا ماهی یک‌بار روغن تراپی مو انجام دهید. اگر موهای خشک یا آسیب دیده دارید، ممکن است بخواهید بیشتر اوقات روغن درمانی را انجام دهید.

پایان ریزش مو دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست . همین الان برای تحقق این رویا اقدام کنید .

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل تمام آن چیزی است که در این مسیر نیاز خواهید داشت.

محلول ضد ریزش مو شوک

درمان قطعی ریزش مو و رشد مجدد موها و افزایش ضخامت ساقه بدون محدودیت سن و جنسیت تنها  با تونیک ضد ریزش مو بایوفل

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک و بدون ماینوکسیدیل بوده و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه برسید و نیازی به استفاده دائمی نیست.

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید.

نکات مهم هنگام انجام روغن تراپی مو در خانه

در اینجا چند نکته اضافی برای انجام روغن تراپی مو در خانه برای موهای خشک وجود دارد:

  • قبل از اینکه روغن را روی موهای خود بمالید از اسپری محافظ حرارت استفاده کنید. این به محافظت از موهای شما در برابر گرمای روغن کمک می کند.
  • اگر موهای خیلی خشکی دارید، می توانید چند قطره اسانس به مخلوط روغن اضافه کنید. روغن‌های ضروری مانند اسطوخودوس، رزماری یا نعناع می‌توانند به بهبود گردش خون در پوست سر و تقویت رشد مو کمک کنند.
  • بعد از اینکه روغن را از روی موهایتان آبکشی کردید، می‌توانید از نرم‌کننده یا ماسک مو استفاده کنید تا به حفظ رطوبت کمک کند.
  • پس از انجام روغن تراپی مو از استفاده از ابزارهای حالت دهنده حرارتی روی موهایتان دوری کنید. حالت دادن حرارتی می‌تواند به موهای شما آسیب برساند و مزایای روغن تراپی مو را از بین ببرد.


:: برچسب‌ها: روغن تراپی مو , بهترین روغن برای مو , درمان خشکی مو با روغن , بهترین روش درمان موی آسیب دیده , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

روش های فرم دهی لب در خانه می‌توانند ناهمگونی در لب‌ها را از بین ببرند و ظاهری زیبا به آن ببخشند. لب‌ها یکی از اعضای اصلی صورت است که نقش زیادی را در زیبایی چهره ایفا می‌کند. فرم دهی لب در خانه منجر به تغییرات در لب‌ها و زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود. روش های فرم دهی لب در خانه نواقص این عضو صورت را برطرف کرده و جلوه‌ای زیباتر به صورت می‌بخشند. در این مقاله به بررسی روش های فرم دهی لب در خانه خواهیم پرداخت.

روش های پروتز لب در خانه

حجیم کردن لب ها در خانه

انواع روش های فرم دهی لب در خانه و پروتز لب در خانه به‌دلیل راحتی و در دسترس بودن، مورد توجه و تقاضای بسیار از افراد، به‌خصوص بانوان است. تمام روش های فرم دهی لب در خانه که در ادامه آن‌ها را تشریح خواهیم کرد، منجر به حجیم شدن لب‌ها می‌شوند و هیچگونه آسیب یا تیرگی به لب‌ها وارد نمی‌کنند.  

استفاده از روغن‌های طبیعی

برخی روغن‌ها مانند روغن نعنا و روغن فلفل کاین به‌دلیل افزایش جریان و گردش خون، حجم لب‌ها را افزایش داده و باعث بزرگ شدن آن‌ها می‌شوند. روش استفاده از این روغن‌های طبیعی برای فرم دهی لب در خانه این است که روغن را روی لب‌ها بمالید و آن‌ها را ماساژ دهید.

به خاطر داشته باشید که روغن فلفل کاین باید با روغن نارگیل یا آب مخلوط شود و سپس به لب‌ها مالیده شود. البته می‌توانید چند قطره از این روغن را به بالم لب خود بیفزایید.

فرم دهی لب در خانه با یخ

استفاده از یخ روش دیگری برای فرم دهی لب در خانه است. کافیست یخ را به مدت چند دقیقه و دوبار در روز روی لب‌هایتان نگه دارید و آن‌ها را با یخ ماساژ دهید. استفاده از یخ سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و جریان خون را افزایش می‌دهد.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

استفاده از دارچین برای فرم دهی لب در خانه

دارچین یک ادویه مناسب برای برجسته کردن لب است. برای استفاده از دارچین به‌منظور افزایش حجم لب‌ها، کافیست یک قاشق پرپیمانه از پودر دارچین را با کمی روغن وازلین یا کره کاکائو مخلوط کنید و آن را روی لب‌هایتان بمالید. پس از این کار، لب‌هایتان را با این ترکیب به‌خوبی ماساژ دهید تا احساس التهاب و داغی در این ناحیه از صورت به شما دست دهد.

حال می‌توانید لب‌هایتان را بشویید و مخلوط را به‌طور کامل از روی آن بردارید. استفاده از پودر دارچین برای فرم دهی لب در خانه، هفته‌ای چندبار پیشنهاد می‌شود. 

فلفل، یکی از روش های فرم دهی لب در خانه

استفاده از فلفل سیاه و فلفل قرمز هندی می‌تواند حجم لب‌ها را افزایش دهد. برای رسیدن به هدف خود، کافیست یک قاشق فلفل سیاه یا فلفل قرمز هندی را با یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و لب‌هایتان را با آن ماساژ دهید.

پس از اتمام ماساژ و احساس حجیم شدن لب‌ها، مخلوط را به‌طور کامل با آب بشویید. بهتر است برای آب‌کشی این مخلوط، از آب گرم استفاده کنید.

پیش از استفاده از فلفل سیاه یا فلفل قرمز هندی به منظور فرم دهی لب در خانه، مطمئن شوید که هیچگونه حساسیتی به این پودرها ندارید.

استفاده از لیوان

استفاده از لیوان برای فرم دهی لب در خانه موثر و کوتاه مدت است. برای حجیم کردن لب‌ها با استفاده از لیوان، باید ابتدا لب‌های خود را با یک مرطوب کننده، مرطوب و روان کنید. حال لیوان را دور لب‌هایتان بگذارید و هوا را به آرامی به داخل ریه‌ها بکشید.

پس از کشیدن هوا به درون ریه، باید آن را نگه دارید تا زمانی که احساس گزگز در لب‌های خود داشته باشید. حال می‌توانید هوا را به بیرون بدهید.

این دم و بازدم را به‌طور مکرر سه الی پنج بار در یک روز انجام دهید تا لب‌هایتان فرم بگیرند.

حجیم کردن لب‌ها با مسواک

استفاده از مسواک برای اهدافی مانند براق کردن لب‌ها موثر است. اگر لب‌ها براق شوند، حجیم‌تر نشان داده می‌شوند. پیش از انجام این روش، بهتر است چند شب به لب‌های خود ویتامین آ+د یا وازلین بزنید تا پوست لب‌هایتان صاف شوند و دچار پوسته ‌پوسته ‌شدگی نشوند.  

حال برای انجام این روش فرم دهی لب در خانه، مسواک را مرطوب کنید و آن را به آرامی روی لب‌هایتان بکشید.

تحریک عضلات لب به منظور حجیم کردن آن‌ها

بازی با عضلات صورت و لب‌ها و همچنین تحریک این عضلات، منجر به فرم گرفتن و زیبایی بیشتر لب‌ها در طولانی مدت می‌شوند.

برای انجام این روش، لب‌هایتان را به حالت سوت زدن دربیاورید تا عضلات لب و نواحی اطراف دهان تقویت شوند و لب‌هایتان فرم بگیرند.

ورزش دیگر برای فرم دهی لب در خانه، بیرون کشیدن لب‌ها و فشار دادن آن‌ها در همین حالت است. با انجام این روش، لب‌هایتان فرم گرفته و برجسته می‌شوند.


بهترین روش برای برنزه کردن بدن بدون ایجاد حساسیت پوستی و ماندگاریه طولانی استفاده از لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

با خرید بهترین برنزه کننده تا ۴ ماه برنزه ای خوشرنگ دارید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد، مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید

به علت داشتن فیکساتورها در این اسپری برنزه کننده به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است و می توانید با استفاده از این لوسیون سولار خاص طراوت و جذابیت پوست خود را همزمان حفظ کنید کرم سولاریوم و آفتاب فلورسان قابل استفاده برای انواع دستگاه سولاریوم و حتی حمام آفتاب می باشد به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

برجسته‌سازی لب با آرایش

یکی از روش های فرم دهی لب در خانه، آرایش صحیح صورت و به‌خصوص لب‌ها است. برای این کار، لازم است که ابتدا مقداری کرم پودر یا پنکیک روی لب‌ها و اطراف آن‌ها بزنید. پس از اعمال کرم پودر یا پنکیک روی لب، کافیست با یک مداد لب کمرنگ، خط بالا و پایین لب‌هایتان را بکشید.

حال رژ مدنظرتان را روی لب‌ها بکشید و پس از آن، با رژی کمی کمرنگ‌تر و براق، قسمت داخلی لب‌های خود را بکشید تا کمرنگ شوند.

با این آرایش، لب‌هایتان کمی حجیم‌تر به‌نظر می‌رسند.

 

فرم دهی لب در خانه

 

بالم لب

بالم لب یک محصول آرایشی است که امروزه انواع بالم لب‌ها که در دسته مراقبت‌های پوستی قرار می‌گیرند، به بازار عرضه شده‌اند. بالم‌های حجم‌دهنده اغلب از موادی همچون زنجبیل، کپسایسین، منتول و گیاه وینترگرین ساخته می‌شوند که در هنگام استفاده، احساسی همانند سوزش و التهاب را به لب‌ها القا می‌کنند. این احساس سوزش به دلیل وجود موادی که نام بردیم رخ می‌دهد و این سوزش همراه با گرما است. گرما منجر به افزایش جریان خون در لب‌ها و حجیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. 

استفاده از وازلین برای حجم دهی لب در خانه

وازلین خواصی همچون نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی را به دنبال دارد. برای بزرگ کردن لب با وازلین، بهتر است مقداری از آن را با پودر دارچین مخلوط کنید و ترکیب به‌دست‌آمده را روی لب‌ها بمالید و آن را ماساژ دهید.

پس از ده دقیقه ماساژ، می‌توانید لب‌هایتان را بشورید. استفاده از وازلین و پودر دارچین به‌طور همزمان، باعث خون‌رسانی به لب‌ها و افزایش حجم آن‌ها می‌شود.

همچنین وازلین احساس سوزش و خارش پس از ماساژ پودر دارچین را کاهش می‌دهد.

ویتامین E برای فرم دهی به لب در خانه

استفاده از ویتامین E سرعت گردش خون را بیشتر کرده و به همین دلیل موجب افزایش حجم لب‌ها می‌شود. برای استفاده از ویتامین E، کافیست مقداری از روغن یا مواد داخل کپسول ویتامین E را روی لب‌هایتان ماساژ دهید و تاثیر آن را خیلی سریع ببینید. 



:: برچسب‌ها: حجیم کردن طبیعی لب ها , حجم دادن به لب در خانه , فرم دهی طبیعی به لب ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

آیا روغن های بزرگ کننده سینه واقعیت دارند و واقعا راه موثری برای بزرگ کردن سینه ها هستند؟ در این مقاله به این موضوع می پردازیم. همراه ما باشید.

در واقع هنوز هیچ مدرک علمی برای اثبات اثربخشی روغن های مختلف در بزرگ شدن سینه وجود ندارد. به ویژه اینکه عوامل متعددی رشد بافت سینه را کنترل و اندازه آنها را تعیین می کند که مهمترین آنها سطح هورمون های زنانه در بدن ، وزن و سن است.

روغن های بزرگ کننده سینه

با این حال، ممکن است. این روغن ها در برخی موارد در بزرگ شدن سینه نقش داشته باشند، به شرح زیر:

  • روغن ها ممکن است به بهبود شادابی و سلامت پوست سینه ها کمک کنند، که ممکن است نشان دهنده پر بودن باشد.
  • روغن ها ممکن است تولید کلاژن را تحریک کنند. که ممکن است خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. اما مطالعات در این مورد بسیار محدود است.
  • روغن‌ها ممکن است پوست را مرطوب کنند، که می‌تواند سینه‌های سالم و خوش فرم را تقویت کند.
  • ماساژ دادن روغن‌ها به افزایش جریان خون در بافت‌های سینه کمک می‌کند. و ظاهری سفت‌ تر به آن‌ها می‌دهد، اما برای مدتی موقت.

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه بدون عوارض و جراحی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای اصلاح فرم سینه ها و بزرگ کردن و لیفت سینه بدون تیغ جراحی

روش‌های بزرگ ‌کردن سینه بدون جراحی در حال افزایش است، زیرا اکثر زنان به دنبال روشی برای بزرگ کردن سینه بدون عوارض هستند ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، خواهید داشت همچنین از لوسیون حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نماییدهمچنین این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است وترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم بزرگ کننده سینه، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

انواع روغن برای بزرگ کردن سینه

بنابراین، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، روغن‌های بزرگ کردن سینه هنوز یک روش علمی ثابت نشده است. اما در اینجا انواع مختلفی از روغن‌هایی که ممکن است سلامت پوست سینه‌ها را بهبود بخشند. و به برخی از مزایای ذکر شده قبلی دست پیدا کنند، آورده شده است:

روغن شنبلیله برای بزرگ کردن سینه
ماساژ روغن شنبلیله ممکن است به گشاد شدن بافت‌های پوست در سینه‌ها کمک کند. بنابراین ظاهری سفت به آن‌ها می‌دهد. و همچنین به صافی پوست کمک می‌کند، از سوی دیگر، برخی ممکن است به جای استفاده موضعی از روغن یا قرص‌های شنبلیله استفاده کنند.

خواصی مشابه اثر استروژن دارد که باعث افزایش سایز سینه ها می شود. اما همانطور که اشاره کردیم تاکنون هیچ مطالعه ای در این مورد تایید نشده است. و البته عوارض ناشی از مصرف روغن شنبلیله را نیز باید در نظر گرفت.

روغن زیتون برای بزرگ کردن سینه
محتوای بالای آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب روغن زیتون ممکن است به تسکین افتادگی پوست و ماهیچه های سینه کمک کند. بنابراین ظاهری سفت تر و بزرگ تر به سینه ها می دهد.

روغن نارگیل برای بزرگ کردن سینه

 

دیگر روغن های حجم دهنده سینه

روغن نارگیل برای بزرگ کردن سینه
ماساژ سینه‌ها با روغن نارگیل ممکن است به مرطوب کردن پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن کمک کند. همچنین ممکن است ترک‌ها و ترک‌های پوستی را کاهش دهد. و در مقایسه با روغن‌های دیگر چربی کمتری دارد. بنابراین لکه‌های سوتین شما را کاهش می‌دهد.

روغن بادام برای بزرگ کردن سینه
عصاره بادام سرشار از مواد مغذی مهم برای سلامت پوست است. مانند ویتامین E که به مرطوب شدن پوست کمک می کند. و همچنین ممکن است افتادگی پوست را کاهش دهد و این تصور را ایجاد می کند. که باعث افزایش اندازه و پر شدن سینه ها می شود.

سویا برای بزرگ کردن و حجم دان سینه ها
روغن سویا ممکن است به سفت شدن ماهیچه‌های سینه و مبارزه با افتادگی کمک کند. بنابراین ظاهری بزرگ‌تر به سینه‌ها می‌دهد، و برخی ممکن است بر این باور باشند. که مصرف روغن سویا به دلیل نقش بالقوه آن در افزایش سطح استروژن، به افزایش سایز سینه‌ها کمک می‌کند. ، اما در خوردن آن علاوه بر عوارض جانبی، باید احتیاط کرد.

دیگر روغن های بزرگ کننده سینه ها

روغن شتر مرغ برای بزرگ کردن سینه
روغن Emu بر خلاف روغن‌های دیگر استخراج‌ شده از گیاهان و دانه‌ها از پرندگان استخراج می‌شود. این روغن به سلامت پوست و مو کمک زیادی می‌کند. زیرا حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب است و همچنین ممکن است به کاهش علائم کشیدگی کمک کند. و در نتیجه ممکن است اندازه سینه‌ها را بهبود بخشد.

جوجوبا یکی از روغن حجم دهنده سینه ها
روغن جوجوبا به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب، ویتامین E و ویتامین‌های B به سلامت سینه‌ها کمک می‌کند و ظاهر بهتری به آن‌ها می‌دهد.

روغن میخک از روغن های بزرگ کننده سینه
ماساژ سینه ها با روغن میخک ممکن است به بهبود جریان خون کمک کند. که به سلامت سلول ها و بافت های پوست کمک می کند. اما باید توجه داشت که این روغن یکی از روغن های قوی است که ممکن است باعث سوختگی پوست شود. بنابراین بهتر است آن را مخلوط کنید. با سایر روغن ها مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون.

روغن بذر کتان برای بزرگ کردن سینه
روغن کتان حاوی امگا 3 است که به افزایش سلامت ماهیچه‌های سینه و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. و به جریان خون به بافت‌های آن نیز کمک می‌کند و در نتیجه ظاهری چاق به سینه‌ها می‌دهد.

همراهان گرامی اگر به دنبال روشی فوری و بدون رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید توصیه ما به شما استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای داشتن اندامی متناسب و سفت بدون رژیم غذایی

رعایت برنامه های رژیم غذایی برای کاهش وزن در دوره های طولانی می تواند چالش برانگیز باشد پیدا کردن زمان برای ورزش کردن نیز ممکن است سخت باشد. آیا کاهش وزن بدون انجام رژیم و ورزش امکان پذیر است؟

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این کرم لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین موجود در این ژل لاغری پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد. این ژل لاغری شکم و پهلو جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود. لازم به ذکر است بهترین کرم لاغری شکم هات چیلی به تنهایی تاثیر گذار بوده و نیاز به فعالیت ورزشی جهت لاغری ندارد.

نحوه استفاده از روغن ها برای بزرگ کردن سینه


این روغن ها برای بزرگ کردن سینه با انجام مراحل زیر استفاده می شوند:

سعی کنید روغن را در ناحیه کوچکی از پوست بمالید تا حساسیت آن را بررسی کنید. و اگر در عرض 24 تا 48 ساعت هیچ واکنش آلرژیکی مشاهده نشد، می توان آن را روی سینه شروع کرد.
مقدار کمی روغن روی کف دست ها بریزید و به هم بمالید تا روغن گرم شود.
روغن را به آرامی و با حرکات دورانی به مدت 15 دقیقه روی سینه ها ماساژ دهید تا گردش خون افزایش یابد.
استفاده منظم از روغن را ادامه دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.


مضرات روغن برای بزرگ کردن سینه
شایان ذکر است روغن‌هایی که برای بزرگ کردن سینه استفاده می‌شوند منشأ طبیعی دارند. بنابراین استفاده موضعی از آنها روی سینه بی‌خطر بوده و عوارض خطرناکی ایجاد نمی‌کند.

البته باید به حساسیت توجه داشت، زیرا در صورت بروز علائم حساسیت به این روغن‌ها، باید فوراً از مصرف آن خودداری کنید.

راه های دیگر برای بزرگ کردن سینه

از آنجایی که روش استفاده از روغن‌ها برای بزرگ‌کردن سینه تضمین نمی‌شود. روش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به بزرگ‌کردن سینه‌ها کمک کند، از جمله موارد زیر:

  • خوردن غذاهای سالمی که باعث افزایش سایز سینه ها می شوند: مانند شیر، آجیل و پاپایا .
  • تمرینات یوگا و تمرینات برای بلند کردن و سفت کردن سینه ها.


:: برچسب‌ها: بزرگ کردن سینه با روغن , روغن های سفت کننده سینه , بهترین روش بزرگ کردن سینه , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

 مو یکی از مهم‌ترین آیتم‌های زیبایی چهره به‌حساب می‌آید اهمیت نقش مو در زیبایی بانوان و ایجاد اعتمادبه‌نفس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و داشتن موهای بلند، یکدست و سلامت آرزوی هر خانمی است. البته امروزه مو برای آقایان هم بسیار اهمیت پیدا کرده است و برای سنجش معیار زیبایی افراد چه زن چه مرد، سلامت موها جز اصلی‌ترین فاکتور ها به شمار می آید شاید این نکته خیلی مهم نباشد که مدل موهای شما چه طور است فر یا مجعد هست یا صاف و حالت دارو یا کوتاه یا بلند.نکته حایز اهمیت این است که موها ظاهری مرتب و سلامت داشته باشند. دلایل بسیاری وجود دارد که می‌تواند موهای شما را در معرض آسیب قرار دهد اما یکی از مشکلاتی که از گذشته تا به حال برای موهای افراد فارغ از جنسیت زن و مرد وجود داشته موخوره است. کمبود رطوبت و پروتئین در مو باعث چند شاخه شدن مو و شکنندگی موها شده و موخوره ایجاد می شود البته دلایل ایجاد موخوره بسیار زیاد است و ممکن است دوشاخه شدن مو و یا موخوره فقط مختص موهای بلند نباشد و در افرادی که موهای کوتاهی هم دارند دیده شود. اگر شما هم از موخوره موهای خود رنج می‌برید و از این وضعیت خسته شده اید و یا دوست ندارید موهایتان را کوتاه کنید نگران نباشید و امید داشته باشید زیرا با یافتن پاسخ به سوالات شما در مورد اینکه موخوره چیست؟ دلایل ایجاد موخوره کدام‌اند؟ می توانید به آسانی از شر این بیماری مو خلاص شوید. برای پاسخ به سؤالاتتان و اینکه اگر موهای شما هم دچار این مشکل شده و برای درمان موخوره دنبال راه حل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید ما در این متن به بررسی دلایل ایجاد موخوره و۴ روش خانگی موثر برای درمان موخوره شدید با هم صحبت خواهیم کرد.

موخوره چیست؟

موخوره TRICHOPTLOSIS   اصطلاحی است که هنگانی که انتهای مو دو یا چند شاخه می‌شود به کار می رود.وقتی مو دچار موخوره می شود در واقع کوتیکول مو در قسمت انتهایی مو صدمه دیده  ودر این مواقع مو  زبر و بسیار شکننده خواهد شد. عارضه موخوره از چند شاخه شدن انتهای مو آغاز شده و اگر درمان نشود به سمت ریشه موها حرکت خواهد کرد. کمبود آمینو اسیدهایی به نام سیستئین و متیونین این حالت چند شاخه را ایجاد خواهد کرد اما باید بدانید دلایل بسیار زیادی در ایجاد موخوره نقش دارد که آن‌ها را نیز توضیح خواهیم داد. موخوره در خانم‌ها بسیار شایعتر از آقایان است و بسیاری از خانم ها به دنبال راه هایی برای درمان موخوره خود هستند و اولین راه حلی که برای درمان موخوره شدید شاید به فکر همه ما برسد کوتاه کردن مو است. اگر چه این راه یک روش درست است و موها را از موخوره نجات خواهد داد اما اگر به درستی نتوانید از موهای خود مراقبت کنید دوباره و شاید بارها و بارها با این مشکل موجه شوید بنابراین دانستن دلایل ایجاد موخوره برای همه افراد خالی از لطف نمی باشد پس برای دانستن دلایل ایجاد موخوره ،انواع موخوره و روش درمان موخوره شدید پیشنهاد داریم تا انتها با ما همراه باشید.

Female Hair Loss Treatments | Northwest Hair Restoration

دلایل اصلی ایجاد موخوره

نکات مهمی که همه باید به آنها توجه داشته باشند این است که علت ایجاد موخوره یا دوشاخه شدن مو چیست؟ باید این دلایل را بشناسیم تا قبل از دچار شدن به موخوره به پیشگیری آن بپردازیم.

دکلره کردن و رنگ کردن موها و استفاده از مواد شیمیایی

اگر جز دسته افرادی هستید که به طور مداوم موهای خود را رنگ و یا دکلره می‌کنید و از مواد شیمیایی برای صاف کردن یا فر کردن موهای خود استفاده می کنید باید بدانید که این اقدامات سبب خشک شدن و تضعیف ساقه مو شما شده و همین امر سبب بروز موخوره در موهای شما خواهد بود.

شستن روزانه موها و شستشوی نادرست

 شستن موها به طور مداوم و روزانه سبب خشک شدن ساقه مو در نتیجه ایجاد موخوره خواهد شد اگر در هنگام شستشو موهای خود از آب داغ برای شستن استفاده می کنید و یا موهای خود را به طرز خشن شستشو می دهید که باعث ایجاد گره در موها شود مطمئن باشید که به زودی دچار موخوره خواهید شد.

روش های اشتباه برای خشک کردن و حالت دادن موها

خشک کردن مداوم موها با استفاده از باد گرم سشوار و همچنین حالت دادن و یا صاف کردن موها توسط حرارت اتو مو و انواع دستگاه‌های حالت دهنده حرارتی مو، سبب بروز موخوره خواهد شد استفاده از حوله زبر جهت خشک کردن موها به بروز موخوره کمک زیادی خواهد کرد.

استفاده و انتخاب شامپوها و شوینده های نامناسب برای موها

شامپوهایی که در ترکیبات آن‌ها انواع اسانس‌ها،سولفات و آمونیاک به کار رفته است سبب خشکی بیش از حد مو می‌شوند.

در صورتی که موهای خود را رنگ یا دکلره کراتیه و یا فر نموده اید حتما از شامپوهایی که مخصوص موهای آسیب دیده هستند استفاده نمایید و توصیه داریم حتما از نرم کننده استفاده کنید. استفاده از انواع روغن مو، کرم‌ها، ماسک های مو و نرم کننده ها سبب جلوگیری از شکستن مو ها به طور عرضی و طولی شده و از ایجاد مو خوره جلوگیری خواهد کرد.

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و هوای آلوده

اگر بیش از حد در معرض نور آفتاب قرار بگیرید و یا محل کار شما در محلی است که گردو غبار و هوای آلوده زیاد است موهای شما خشک و آسیب پذیر شده و همین امرسبب ایجاد موخوره خواهد شد.

شانه کردن و برس کشیدن غیر اصولی موها

همیشه سعی کنید که موهای خود را با ملایمت و به‌آرامی شانه یا برس بکشید. در غیر این صورت فشار آوردن برای باز کردن موهایتان سبب شکسته شدن ساقه های مو خواهد شد.همچنین اگر عادت دارید در حمام یا بعد از آن موهای خیس خود را شانه می کنید لازم است بدانید شانه کردن موهای خیس منجر به شکننده تر شدن مو و ایجاد موخوره شدید خواهد شد.

با اینکه داروها و روش‌های مختلفی برای درمان مو خوره شدید وجود دارد اما امروزه بیشتر متخصصان مو درمان های گیاهی و طبیعی را موثرتر می دانند و با این روش های درمانی نه تنها به درمان موخوره شدید خواهید پرداخت بلکه تقویت و سلامتی موهای خود را نیز رقم خواهید زد. اگر علاقه مند به موهای بلند هستید با استفاده از این نکات می توانید بدون کوتاهی به درمان موخوره در موهایتان بپردازید.

تغذیه کامل ، مراقبت و درمان موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک کراتینه مو بایوفول کاناداماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند ، علاوه بر آن باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

این ماسک ضد موخوره بایوفل یک محصول فوق العاده موثر در درمان موخوره مو نیز می باشد. دقت کنید !! این محصول اصلا مشابه ماینوکسیدیل نیست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع و ماندگار و بدون استفاده همیشگی از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین لطافت و درخششی همچون ابریشم را به موهای خود هدیه دهید .

 

درمان موخوره شدید با ۴ روش ساده

۱-درمان موخوره شدید با استفاده از تخم مرغ

تخم‌مرغ به علت دارا بودن پروتئین و ویتامین A و اسیدهای چرب باعث رطوبت رسانی به موها و درمان موخوره خواهد شد. اگر زرده تخم‌مرغ را با روغن گیاهی مانند روغن زیتون ترکیب کنید به ماسکی فوق‌العاده جهت جلوگیری از موخوره دست یافته‌اید.توصیه داریم برای درمان موخوره شدید در موهایتان هفته ای یک‌بار از این ماسک استفاده کنید تا هم به درمان موخوره موهای خود را انجام داده و هم درخشندگی و زیبایی را برای موهایتان رقم بزنید.

۲-درمان موخوره شدید با ماسک موی گیاهی

با استفاده از روغن نارگیل، روغن زیتون و یک آووکادو می‌توانید یک ماسک خارق‌العاده دست پیدا کنید. برای این کار آووکادو را به صورت پوره در آورده و دو قاشق روغن نارگیل و دو قاشق روغن زیتون را به آن اضافه نمایید. این مخلوط را از قسمت میانی موها تا انتهای موها روی موهایتان بزنید و به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید. توجه داشته باشید که با ریشه اصلاً برخورد نداشته باشد، سپس بعد از گذشت این زمان با آب ولرم موهای خود را شستشو دهید.

۳-درمان موخوره شدید با ماسک موز

موز منبع غنی از پتاسیم، آهن، روی، انواع ویتامین‌های A و E و C و روغن‌های طبیعی است. این مواد از شکنندگی موها کاسته و همچنین موهایتان را مرطوب و نرم خواهد ساخت.

موز را له کرده و پوره کنید و به موهای خود بمالید اگر بخواهید می‌توانید موز پوره شده را با دو قاشق ماست و کمی آب لیمو و آب ترکیب کنید و این ماسک مو را به موهای خود بمالید و به مدت زمان ۱ ساعت بر روی موهایتان نگه دارید و سپس با آب ولرم شستشو دهید. با تکرار مداوم این کار تأثیر خارق‌العاده آن را جهت درمان موخوره در موهایتان مشاهده خواهید کرد.

۴-درمان موخوره شدید با ترکیب سرکه سیب و روغن زیتون

 به جرات می‌توان اظهار داشت که بهترین و مؤثرترین ماسک مو جهت درمان موخوره شدید ماسک سرکه سیب با روغن زیتون است. سرکه سیب چندین قابلیت بسیار عالی دارد، به دلیل اسیدی بودن باعث پاک‌سازی و لایه برداری سطح پوست سر می شود و تمام آلودگی‌ها را از بین خواهد برد و پوست سر را برای جذب شدن مواد مغذی آماده خواهد ساخت. درمان موخوره توسط سرکه از زمان‌های گذشته تا به امروز مرسوم بوده است و از آن برای درمان موخوره بهره می‌بردند. از ترکیب سرکه سیب و روغن زیتون می‌توانید در درمان موخوره موهایتان استفاده نمایید. برای تهیه این ماسک، سه قاشق روغن زیتون را با سه قاشق عسل و دو قاشق سرکه سیب و دو قطره عصاره گیاه رزماری، ترکیب نمایید سپس این ماسک را روی موهای خود بزنید با حوله یا دستمال سر خود را ببندید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موهای خود را بشویید. با این کار شما اقدامی جهت درمان موخوره خود انجام داده‌اید.

 

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل انتخاب بسیار مناسب برای شماست .

تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کاناداتونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

تونیک ضد ریزش مو بایوفل علاوه بر درمان ریزش مو ، باعث رشد مجدد مو و همچنین افزایش ضخامت ساقه مو در انواع موها می باشد .

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک بوده و از هیچ عنصر شیمیایی و ماینوکسیدیل در ساختار خود استفاده نکرده است و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه دلخواه خود برسید و نیازی به استفاده همیشگی نخواهد داشت.

درمان انواع الگوهای ریزش مو در زنان و مردان ، حتی ریزش سکه ای ریش در آقایان از مزایای مهم  بهترین محلول ضد ریزش مو می باشد .

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید.

 



:: برچسب‌ها: درمان خانگی موخوره , درمان فوری موخوره , بهترین روش درمان موخوره , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

زیبایی مو با سرکه سیب چگونه ممکن است؟ در جست‌وجوی موهای زیبا و درخشان، اغلب گنجینه‌های پنهانی که طبیعت ارائه می‌کند را نادیده می‌گیریم. یکی از این جواهرات سرکه سیب است. یک اکسیر طبیعی که می‌تواند برای موهای شما معجزه کند. در این مقاله به بررسی فواید معجزه آسای سرکه سیب برای زیبایی مو می‌پردازیم. این مطلب نشان می‌دهد که چگونه سرکه سیب می‌تواند موهای شما را متحول کند و به شما موهایی بسیار زیبا هدیه دهد.

زیبایی مو با سرکه سیب

آشنایی با سرکه سیب

سرکه سیب مایع تخمیر شده‌ای است که از سیب‌های خرد شده تهیه می‌شود. قرن‌هاست که به دلیل فواید مختلف سلامتی و زیبایی آن استفاده می‌شود. سرکه سیب سرشار از اسید استیک، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. این اجزاء نقش حیاتی در ارتقاء سلامت مو دارند.

پایان ریزش مو ، رشد مجدد مو ، زیبایی و زندگی دوباره مو تنها با شامپو رشد مو بایوفل

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کاناداشامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

شامپو ضد ریزش بایوفل محصول کاملا حرفه ای و یک درمان کننده قطعی برای ریزش مو و همچنین رشد مجدد مو می باشد .

درمان هر نوع الگوی ریزش مو در زنان و مردان بدون محدودیت سنی با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل به راحتی محقق می شود.

ترکیبات کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمایی و پارابن و عدم استفاده از ماینوکسیدیل در بهترین شامپو ضد ریزش مو کانادایی ، این محصول را بهترین انتخاب برای درمان موهای شما کرده است .

شامپو گیاهی بایوفل کانادا، محصولی مؤثر برای درمان شوره سر می باشد.

خرید بهترین شامپو رشد مو ، یعنی زندگی بخشیدن به مو

فواید استفاده از سرکه سیب برای مو

افزایش درخشندگی و صافی

سرکه سیب به از بین بردن وزی مو کمک می‌کند و موهای شما را صاف‌تر و درخشان‌تر از همیشه می‌کند.

بهبود سلامت پوست سر

پوست سر سالم پایه و اساس موهای زیباست. سرکه سیب به تعادل سطح pH پوست سر کمک می‌کند و از شوره سر و خارش جلوگیری می‌کند.

تحریک رشد مو

اسید استیک موجود در سرکه سیب می‌تواند فولیکول‌های مو را تحریک کرده، رشد مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری کند.

حالت دهنده طبیعی مو

با نرم کننده های حاوی مواد شیمیایی خداحافظی کنید! سرکه سیب به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می‌کند و موهای شما را نرم و زیبا می‌کند.

کنترل موخوره

از مبارزه با موخوره خسته شده‌اید؟ سرکه سیب موهای شما را براق و بدون وز نگه می‌دارد.

از شکستگی جلوگیری می‌کند

سرکه سیب موها را تقویت می‌کند و از بروز دو شاخه شدن و شکستگی موها می‌کاهد.

زیبایی مو با سرکه سیب

نحوه استفاده از سرکه سیب برای مراقبت از مو

شستشو با سرکه سیب

یک استکان سرکه سیب را با دو استکان آب مخلوط کنید. از این محلول به عنوان شستشوی نهایی پس از شامپو و حالت دهنده مو استفاده کنید.

ماسک مو

با مخلوط کردن سرکه سیب با روغن زیتون و عسل، ماسک مو درست کنید. آن را روی موهای خود بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس بشویید.

ماساژ پوست سر

سرکه سیب رقیق شده را به آرامی روی پوست سر خود ماساژ دهید تا گردش خون را بهبود بخشد و رشد مو را تقویت کند.

اقدامات احتیاطی و نکات

محلول رقیق

سرکه سیب قوی است. همیشه قبل از استفاده آن را با آب رقیق کنید تا از تحریک پوست سر جلوگیری کنید.

پچ تست

برای اطمینان از اینکه به سرکه سیب حساسیت ندارید، آزمایش پچ انجام دهید.

استفاده محدود

برای جلوگیری از خشکی بیش از حد مو یا پوست سر، از سرکه سیب 1 تا 2 بار در هفته استفاده کنید.

زیبایی مو با سرکه سیب

نتیجه گیری

گنجاندن سرکه سیب در روال مراقبت از مو می‌تواند روند را تغییر دهد. خواص طبیعی آن می‌تواند زیبایی، درخشندگی و سلامت کلی موهای شما را افزایش دهد. 

لازم نیست چندین محصول مختلف با کارایی های مختلف را برای درمان موهایتان داشته باشید .

یک سرم ضد ریزش مو پلاسنتا می تواند جای تمامی آن محصولات را در قفسه های شما پر کند .

سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کاناداسرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی  بایوفل

سرم ترمیم کننده پلاسنتا محصولی کاملا تخصصی برای مو بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. استفاده از این محصول بسیار راحت و بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا با ارزش ترین هدیه را برای موهای خود انتخاب کرده اید.

سوالات متداول

 

آیا می توانم از هر نوع سرکه سیب برای موهایم استفاده کنم؟

بله، می توانید از هر سرکه سیبی برای موهای خود استفاده کنید، اما مطمئن شوید که ارگانیک است.
 

چه مدت طول می‌کشد تا نتایج درمان‌ سرکه سیب را ببینید؟

نتایج ممکن است متفاوت باشد، اما بسیاری از افراد در عرض چند هفته پس از استفاده منظم متوجه بهبود در بافت مو و درخشش می‌شوند.
 

آیا سرکه سیب برای انواع مو مناسب است؟

سرکه سیب به طور کلی برای همه انواع مو بی خطر است، اما کسانی که موهای بسیار خشک یا آسیب دیده دارند باید از آن کم استفاده کنند.
 

آیا می‌توانم سرکه سیب را برای یک شب روی موهایم بگذارم؟

این کار در طول شب توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست سر شود.
 

مواد سرکه سیب چیست و چرا اهمیت دارد؟

سرکه سیب از باکتری‌ها و آنزیم‌های مفید تشکیل شده است. این مهم است زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی است که باعث می‌شود سرکه سیب برای مو و سلامتی بسیار مفید باشد.


:: برچسب‌ها: خواص سرکه سیب برای مو , درمان مو با سرکه سیب , تقویت مو با سرکه سیب , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

تیرگی لب به معنی تغییر رنگ لب ها از حالت سرخ گون به حالت کبود و تیره است. علت سیاهی لب می تواند مسائل گوناگونی باشد. برخی بیماری ها و روش های درمان آن ها مانند سرطان و شیمی درمانی، می توانند دلیل تیرگی لب ها باشند. برخی موارد مرتبط با سبک زندگی نیز می تواند منجر به سیاهی لب ها شود. مواردی که می توانند باعث تیرگی لب ها شوند عبارتند از:

  • آفتاب: از آنجایی که لب ها فاقد غدد تعریق هستند، با قرارگیری مستقیم در برابر اشعه های مضر خورشید، به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و تیره می شوند.
  • سیگار: یکی از دلایل سیاه شدن لب ها سیگار کشیدن است.
  • کم آبی: اگر به اندازه ی کافی آب نمی نوشید و بدن شما کم آب است، دچار تیرگی لب ها خواهید شد.
  • مصرف کافئین: اگر از طرفداران کافئین هستید، بهتر است بدانید مصرف بیش از حد کافئین می تواند منجر به تیرگی لب ها شود.

برای رفع تیرگی لب ، گاهی ایجاد تنها یک تغییر کوچک سبک زندگی و از بین بردن دلایل ایجاد کننده ی این مسئله، کافی است. با افزایش ملانین در لب ها به عنوان رنگدانه ی پوست، تیرگی لب یا هایپرپیگمنتاسیون ایجاد می شود. در ادامه می خواهی راهکارهای رفع سیاهی لب را برای شما بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

تیرگی لب

برطرف کردن تیرگی لب با استفاده از بالم لب

همانطور که گفتیم، یکی از دلایل ایجاد تیرگی لب ها، قرارگیری زیاد در معرض نور خورشید است. درمان سیاهی لب در این زمان تنها زمانی اتفاق می افتد که از کرم ضد آفتاب بر روی لب ها استفاده کنید. با توجه به اینکه استفاده از کرم ضد آفتاب را نمی توان همیشه بر روی لب ها مالید، می توانید از بالم لب های موجود در بازار تهیه کنید که حداقل دارای درجه حفاظت (SPF)  30 هستند. به طور کلی، بالم لب را می توان به عنوان پماد رفع تیرگی لب شناخت. زیرا بالم لب می تواند علاوه بر محافظت از لب ها در برابر فیلترهای UV، با تامین رطوبت مورد نیاز لب ها، از خشک شدن آن ها و در نهایت تیرگی لب ها جلوگیری کند.

بالم‌لب

درمان تیرگی لب به روش های خانگی

بهره گیری از درمان های خانگی، همیشه پاسخ بهتری برای رفع تیرگی لب ها خواهند داشت. با کمک چند راهکار زیر، می توانید مطمئن باشید که تیرگی گوشه لبها ، پشت لب و روی لب های شما به مرور زمان و به طور کامل درمان خواهد شد:

رفع تیرگی لب با لیمو و شکر

لیمو ترش، سرشار از آنتی اکسیدان است. یکی از موارد استفاده از لیمو ترش، جهت لایه برداری لب است. علاوه بر این که این لیمو، یکی از مرکبات سرشار از ویتامین C است. برای رفع تیرگی لب با لیمو ترش، بهتر است آن را با شکر استفاده کنید، چطور؟

یک لیمو ترش را از وسط به دو نیم تقسیم کنید. سپس سطح لیمو ترش را به شکر آغشته کرده و بر روی لب های خود بمالید. برای دریافت نتیجه، بهتر است این کار را هر شب پیش از خواب انجام دهید. توجه داشته باشید، این روش را نباید روزها و زمانی که می خواهید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید انجام دهید. چرا که این روش از لب های شما لایه برداری می کند و در نتیجه، آن ها را در ابتدا حساس تر خواهد کرد.

لیمو را می توانید در ترکیب با عسل و روغن گلیسیرین نیز مورد استفاده قرار دهید.

اسکراب لب لیمو و شکر

رفع سیاهی لب با زردچوبه

با توجه به تحقیقات گسترده ای که در سطح جهانی انجام شده است، زردچوبه می تواند از تولید بیش از اندازه ملانین جلوگیری کند. برای رفع تیرگی لب ها، زردچوبه را با شیر استفاده می کنند. می توانید یک قاشق سوپ خوری شیر (ترجیحا پر چرب) را در کاسه ای ریخته و به آن در حدی زردچوبه اضافه کنید که یک بافت خمیری به خود بگیرد. سپس با کمک انگشت مرطوب خود، خمیر زردچوبه و شیر را بر روی لب های خود قرار دهید. 5 دقیقه صبر کرده و سپس لبهایتان را با آب سرد بشویید.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

از بین بردن تیرگی دور لب با آلوئه ورا

برای رفع تیرگی لب ها می توانید از خواص آلوورا برای آبرسانی لب ها بهره بگیرید. استفاده از آلوئه ورا بسیار ساده است. می توانید قسمتی از برگ آن را به صورت عرضی بریده و بر روی لب های خود بمالید. این کار کمک می کند تا رطوبت مورد نیاز شما تامین شده و تیرگی لب ها به مرور زمان درمان شود.

مصرف بیش از حد کافئین و استعمال دخانیات می توانند از مهمترین دلایل سیاه شدن لب ها باشند.

درمان تیرگی پشت لب با روغن نارگیل

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، یکی از دلایل تیرگی لب ها، خشک شدن آن هاست. با کمک روغن نارگیل و روغن های گیاهی دیگر از این قبیل مانند روغن زیتون یا روغن بادام، می توانید رطوبت مورد نیاز لب ها را تامین کرده و در نتیجه تیرگی آن ها را درمان کنید.

درمان تیرگی دور لب با گلاب

گلاب یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که خواص بسیار زیادی برای پوست به همراه دارد. با ترکیب دو قطره گلاب و چند قطره عسل می توانید یک ماسک فوق العاده برای رفع سیاهی لبها بسیازید و به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

ماسک گلاب

رفع تیرگی لب با توت فرنگی

توت فرنگی نیز یک منبع غنی از آنتی اکسیدان است. توت فرنگی و شکر می توانند به صورت یک لایه بردار گیاهی قوی برای لب ها عمل کنند. برای دریافت نتیجه ی بهتر، می توانی به جای عسل از جوش شیرین استفاده کند. برای این منظور:

  • توت فرنگی: 4 عدد
  • شکر یا جوش شیرین: 2 قاشق غذاخوری

را با یکدیگر ترکیب کنید. توت فرنگی ها را له کرده و شکر یا جوش شیرین را به آن اضافه کنید. ماسک به دست آمده را پیش از خواب بر روی لبهایتان مالیده و صبح زمانی که از خواب بیدار شدید، لب ها را با آب سرد بشویید و پس از آن از بالم دارای SPF استفاده کنید.

درمان سیاهی لب با عسل

عسل دارای خواص آنتی باکتریالی، ضد میکروبی و ضد التهابی فراوانی است. با کمک عسل می توانید رطوبت مورد نیاز لب ها تامین کرده و از تجمع ملانین در آن ها جلوگیری کنید. عسل به تنهایی یک نرم کننده است و اگر در کنار لیمو، شکر و جوش شیرین مورد استفاده قرار بگیرد، در قالب یک لایه بردار عمل خواهد کرد. برای دریافت بهترین نتیجه از عسل، می توانید به صورت روزانه، با کمک انگشت اشاره ی خود، مقداری از عسل را بر روی لب های خود بمالید و اجازه دهید تا خواص شگفت انگیز خود را در لب های شما ایجاد نماید.

رفع تیرگی لب با ویتامین E

ویتامین E مهم ترین ویتامین برای پوست است. پوست شما برای مقابله با رادیکال های آزاد و محافظت از خود در برابر عوامل محیطی به ویتامین E نیاز دارد. اگر دچار تیرگی لب شده اید و به دنبال یک روش درمان سریع هستید، استفاده از ویتامین E یک گزینه ی مناسب است. به این منظور می توانید یک قرص ویتامین E را به کمک یک سوزن تمیز سوراخ کرده و روغن خارج شده از آن را به صورت مستقیم بر روی لب های خود بمالید. این کار را تا رسیدن به نتیجه هر روز انجام دهید.

ماسک لب با ویتامین E

بادام و خامه برای رفع تیرگی لب ها

پیش تر اشاره کردیم که می توان برای رفع تیرگی لب ها از روغن بادام استفاده کرد. خود بادام نیز می تواند در درمان تیرگی لب‌ها موثر باشد. برای این منظور، چند بادام را برداشته و آسیاب کنید. پودر بادام به دست آمده را به مقداری با خامه ترکیب کنید تا به یک بافت خمیری یک دست برسید. سپس خمیر به دست آمده را بر روی لب های خود بمالید و اجازه دهید تا حداقل 30 دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

بهترین روش برای برنزه کردن بدن بدون ایجاد حساسیت پوستی و ماندگاریه طولانی استفاده از لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

با خرید بهترین برنزه کننده تا ۴ ماه برنزه ای خوشرنگ دارید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد، مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید

به علت داشتن فیکساتورها در این اسپری برنزه کننده به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است و می توانید با استفاده از این لوسیون سولار خاص طراوت و جذابیت پوست خود را همزمان حفظ کنید کرم سولاریوم و آفتاب فلورسان قابل استفاده برای انواع دستگاه سولاریوم و حتی حمام آفتاب می باشد به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

شکر و رفع سیاهی لب ها

شکر را می توان به عنوان بهترین اسکراپ برای لب ها معرفی کرد. شکر را می توان با لیمو، توت فرنگی و یا عسل مورد استفاده کرد. شکر و کره نیز یک ترکیب فوق العاده برای درمان تیرگی لب ها و لایه برداری سلول های مرده ی لب هستند. مخلوط کرده و شکر را می توانید تا 3 بار هفته به مدت 3 تا 4 دقیقه بر روی لب های خود ماساژ داده و نتایج فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

اسکراب لب با شکر

کرم رفع سیاهی لب ها

تیرگی لب، یک عارضه نیست و نمی تواند نشان دهنده ی یک بیماری خاص و جدی در بدن شما باشد. اگر تیرگی لب ها برای شما آزار دهنده است می توانید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. ممکن است با یک جستجوی ساده در اینترنت، کرم برای تیرگی پشت لب پیدا کنید اما، پیشنهاد می کنیم برای استفاده از کرم های دارویی که عموماً حاوی ترکیبات شیمیایی نیز هستند، حتماً با پزشک مشورت کنید. روش های خانگی و استفاده از درمان های طبیعی می تواند پاسخ فوق العاده ای در درمان تیرگی لب ها داشته باشد. از امتحان کردن آن ها غافل نشوید.

 



:: برچسب‌ها: علل تیرگی لب ها , درمان خانگی تیرگی لب ها , درمان تیرگی لب , درمان فوری تیرگی لب , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

سرکه سیب چیست؟

سرکه سیب در یک فرآیند تخمیر دو مرحله ای ساخته می شود. ابتدا سیب ها را بریده و با مخمر ترکیب می کنند تا شکر آنها به الکل تبدیل شود. در مرحله دوم، برای تخمیر الکل به اسید استیک، باکتری هایی به آن اضافه می شود. تولید سرکه سیب سنتی حدود یک ماه طول می کشد. اسید استیک جزء فعال اصلی سرکه سیب است. همچنین به عنوان اسید اتانوئیک شناخته می شود، که یک ترکیب آلی با طعم ترش و بوی قوی است. حدود 5 تا 6 درصد از سرکه سیب از اسید استیک تشکیل شده است. همچنین حاوی آب و مقادیر کمی از اسیدهای دیگر مانند اسید مالیک است. 15 میلی لیتر سرکه سیب حاوی حدود سه کالری است و تقریبا هیچ کربوهیدراتی ندارد.

سرکه سیب برای لاغری

سرکه سیب ممکن است سیری را تقویت کند، که می تواند کالری دریافتی را کاهش دهد. در یک مطالعه کوچک، کسانی که با یک وعده غذایی پر کربوهیدرات سرکه سیب مصرف کردند، یک ساعت پس از صرف غذا، 55 درصد پاسخ قند خون کمتری داشتند. همچنین در نهایت 200 تا 275 کالری کمتر برای بقیه روز مصرف کردند.
علاوه بر اثرات سرکوب کننده اشتها، سرکه سیب برای لاغری سرعت خروج غذا از معده را نیز کاهش می دهد. در یک مطالعه کوچک دیگر، مصرف سرکه سیب همراه با یک وعده غذایی نشاسته ای به طور قابل توجهی تخلیه معده را کاهش داد. این کار منجر به افزایش احساس سیری و کاهش سطح قند خون و انسولین شد. اگرچه ممکن است برای همه افراد مفید نباشد.
گاستروپارزی یا تاخیر در تخلیه معده یکی از عوارض شایع دیابت نوع 1 است. از آنجایی که سرکه سیب مدت زمان ماندن غذا در معده شما را افزایش می دهد، مصرف آن می تواند منجر به بدتر شدن گاستروپارزی گردد.

سرکه سیب برای لاغری موثر است؟

ممکن است به کاهش وزن و چربی بدن کمک کند

نتایج یک مطالعه انسانی نشان می دهد که سرکه سیب برای لاغری و کاهش چربی و کاهش وزن بدن اثرات چشمگیری دارد. در این مطالعه، 144 بزرگسال چاق ژاپنی در 3 گروه دسته بندی شدند یک گروه هر روز 15 میلی لیتر سرکه، یک گروه 30 میلی لیتر سرکه و گروه سوم یک نوشیدنی دارونما مصرف کردند. به آنها گفته شد که مصرف الکل خود را محدود کنند اما رژیم غذایی و فعالیت معمول خود را در طول مطالعه ادامه دهند. کسانی که 15 یا 30 میلی لیتر سرکه در روز مصرف می کردند به ترتیب 1.2 و 1.7 کیلوگرم کاهش وزن و 0.7 و 0.9 کاهش درصد چربی بدن را مشاهده کردند. در حالی که گروه دارونما 0.4 کیلوگرم اضافه کردند و دور کمر آنها کمی افزایش یافت. بر اساس این مطالعه، افزودن 15 یا 30 میلی لیتر سرکه سیب برای لاغری می تواند موثر باشد. همچنین می تواند درصد چربی بدن را کاهش دهد و باعث از بین رفتن چربی شکم و کاهش تری گلیسیرید خون شود. این مطالعه یکی از معدود مطالعات انسانی است که اثرات سرکه بر کاهش وزن را بررسی کرده است. اگرچه مطالعه نسبتا وسیع بود و نتایج آن دلگرم کننده است، مطالعات بیشتری مورد نیاز است.

همراهان گرامی اگر به دنبال روشی فوری و بدون رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید توصیه ما به شما استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای داشتن اندامی متناسب و سفت بدون رژیم غذایی

رعایت برنامه های رژیم غذایی برای کاهش وزن در دوره های طولانی می تواند چالش برانگیز باشد. پیدا کردن زمان برای ورزش کردن نیز ممکن است سخت باشد. آیا کاهش وزن بدون انجام رژیم و ورزش امکان پذیر است؟

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این کرم لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین موجود در این ژل لاغری پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

این ژل لاغری شکم و پهلو جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

لازم به ذکر است بهترین کرم لاغری شکم هات چیلی به تنهایی تاثیر گذار بوده و نیاز به فعالیت ورزشی جهت لاغری ندارد.

قند خون و انسولین را کاهش می دهد

مطالعات نشان داده اند که وقتی سرکه با یک وعده غذایی پر کربوهیدرات مصرف می شود، سطح قند خون و انسولین را بعد از خوردن غذا به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. یک مطالعه در افراد مبتلا به مقاومت به انسولین یا دیابت نوع 2 نشان داد که افزودن سرکه در یک وعده غذایی پر کربوهیدرات حساسیت به انسولین را تا 34 درصد بهبود می بخشد. در یک مطالعه دیگر بر روی افراد مبتلا به دیابت نوع 2، کاهش قند خون ناشتا در افرادی که سرکه سیب را  همراه با یک میان وعده عصرانه با پروتئین بالا مصرف کردند، به میزان دو برابر سایر بیماران گزارش شد.

علائم PCOS را بهبود می بخشد

در یک مطالعه کوچک روی زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) که به مدت 90 تا 110 روز سرکه مصرف کردند، 57 درصد تخمک گذاری افزایش یافت، احتمالا این موضوع به دلیل بهبود حساسیت به انسولین اتفاق افتاده است. مطالعات روی موش های دیابتی و نرمال نشان داد که سرکه سیب کلسترول (خوب) HDL را افزایش می دهد. همچنین کلسترول (بد) LDL و تری گلیسیرید را کاهش می دهد.

باکتری ها و ویروس های مضر را از بین می برد

سرکه با باکتری هایی که می توانند باعث مسمومیت غذایی شوند، از جمله E. coli مبارزه می کند. در یک مطالعه، سرکه تعداد برخی انواع باکتری ‌ها را تا 90 درصد و برخی ویروس‌ ها را تا 95 درصد کاهش داد.

چگونه آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

چند راه برای گنجاندن سرکه سیب در رژیم غذایی وجود دارد. یک روش آسان استفاده از آن با روغن زیتون به عنوان سس سالاد است. به خصوص با سبزیجات برگ دار، خیار و گوجه فرنگی خوشمزه می شود. همچنین می توان از آن برای ترشی سبزیجات استفاده کرد یا آن را با آب مخلوط کرده و بنوشید.
مقدار سرکه سیب مورد استفاده برای کاهش وزن، 15-30 میلی لیتر در روز است که با آب مخلوط می شود. بهتر است آن را در 2 تا 3 دوز در طول روز استفاده کنید و بهتر است قبل از غذا بنوشید.
مصرف بیش از حد از سرکه سیب به دلیل اثرات مضر بالقوه در دوزهای بالاتر، مانند تداخلات دارویی یا فرسایش مینای دندان، توصیه نمی شود. همچنین بهتر است با 5 میلی لیتر شروع کنید تا متوجه شوید چه میزان از آن را می توانید تحمل کنید. بیش از 15 میلی لیتر در یک زمان مصرف نکنید، زیرا مصرف بیش از حد در یک وعده ممکن است باعث تهوع شود. حتما آن را با آب مخلوط کنید، زیرا سرکه رقیق نشده ممکن است داخل دهان و مری را بسوزاند.

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه بدون عوارض و جراحی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای اصلاح فرم سینه ها و بزرگ کردن و لیفت سینه بدون تیغ جراحی

روش‌های بزرگ ‌کردن سینه بدون جراحی در حال افزایش است، زیرا اکثر زنان به دنبال روشی برای بزرگ کردن سینه بدون عوارض هستند.

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، خواهید داشت.

همچنین از لوسیون حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم بزرگ کننده سینه، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

کلام آخر
در نهایت، به نظر می رسد مصرف مقدار متوسطی از سرکه سیب باعث کاهش وزن می شود. سایر انواع سرکه نیز ممکن است فواید مشابهی داشته باشند، اگرچه آنهایی که محتوای اسید استیک کمتری دارند ممکن است اثرات ضعیف تری داشته باشند.



:: برچسب‌ها: کاهش وزن با سرکه سیب , سرکه سیب برای لاغری , بهترین روش کاهش وزن , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

5 ماسک خانگی برتر برای درمان ریزش مو شدید

 

ماسک مو تخم مرغ

تخم مرغ حاوی مقادیر بسیار زیادی پروتئین است. پروتئین علاوه بر جلوگیری از ریزش مو به نرمی، درخشندگی و تغذیه‌ی موها کمک می‌کند. به همین خاطر این ماسک مو برای موهای خشک هم مناسب است.

برای تهیه‌ی این ماسک بی‌نظیر کافی‌ست یک عدد تخم مرغ را با نصف لیوان شیر و 2 قاشق روغن زیتون (یا هر روغن دیگری) مخلوط کنید. مواد مخلوط شده را آنقدر هم بزنید تا مایع غلیظ و یکدستی بدست آید. کف سر و ساقه‌ی موها را به مواد آغشته کنید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید. برای جذب بهتر می‌توانید موهای خود را با کلاه یا پلاستیک بپوشانید. پس از سپری شدن زمان مد نظر، موها و کف سرتان را با آب ولرم بشویید.

ماسک مو کشک

کشک، علاوه بر آبرسانی کردن موها، شکنندگی و موخوره را درمان می‌کند. این ماده‌ی شگفت انگیز از ریزش موها جلوگیری و ضخامت آن‌ها را بیشتر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر ریزش مو هم ندارید، این ماسک را برای مراقبت از موهای بلند امتحان کنید.

ماسک خانگی عسل برای جلوگیری از ریزش مو

برای تهیه‌ی این ماسک فوق‌العاده کافی‌ست 1 عدد کشک بزرگ ساییده شده را با 1 قاشق عسل و 1 قاشق روغن دلخواه‌تان مخلوط کنید. سپس کل موها (از ریشه تا نوک) را به مواد آغشته و به مدت حداقل 20 دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت این زمان می‌توانید موهایتان را با آب ولرم بشویید. اگر این ماسک برای مراقبت از موهای بلند استفاده می‌کنید، مقادیر ذکر شده را 2 یا 3 برابر کنید.

ماسک مو چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که علاوه بر تغذیه‌ی کف سر با آسیب‌های ناشی از فعالیت رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند. این ماده به طرز شگفت انگیزی به کاهش ریزش مو در زنان کمک می‌کند. ضمنا از آنجایی که چای سبز به کاهش خارش، پوسته ریزی و تعدیل چربی کمک می‌کند این ماسک برای مراقبت از موهای چرب هم مناسب است. فراموش نکنید چربی سر یکی از علل اصلی ریزش مو است.

ماسک مو چای سبز

برای تهیه‌ی این ماسک می‌بایست 5 قاشق چای سبز را 1 عدد زرده‌ی تخم مرغ مخلوط کنید تا به بافتی کرمی برسید. سپس موها را به مخلوط آغشته و به مدت 20 دقیقه صبر کنید. پس از سپری شدن زمان مورد نظر کف سر و موها را به آب ولرم و شامپو بشویید.

تغذیه کامل ، مراقبت و درمان موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک کراتینه مو بایوفول کاناداماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند ، علاوه بر آن باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

این ماسک ضد موخوره بایوفل یک محصول فوق العاده موثر در درمان موخوره مو نیز می باشد. دقت کنید !! این محصول اصلا مشابه ماینوکسیدیل نیست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع و ماندگار و بدون استفاده همیشگی از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین لطافت و درخششی همچون ابریشم را به موهای خود هدیه دهید .

ماسک مو موز

موز علاوه بر کمک به درمان ریزش مو شدید از شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. این میوه‌ی خوشمزه شوره‌ی موها را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و کاری می‌کند که موها درخشان‌تر از همیشه به نظر برسند.

برای تهیه‌ی این ماسک 2 عدد موز رسیده را به طور کامل مخلوط کنید و از صافی بگذرانید تا کاملا یکدست شود. سپس 1 قاشق عسل و مقداری روغن نارگیل را به مخلوط اضافه کنید. ماسک به دست آمده را به ریشه‌ی موها بمالید و برای مدت زمان حداقل 20 دقیقه صبر کنید. بعد از سپری شدن زمان مد نظر موها را با آب ولرم و شامپو بشویید.

ماسک مو آووکادو

آووکادو یکی از موثرترین درمان‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این میوه‌ی استوایی به آبرسانی موها، درمان موخوره، افزایش نرمی و کاهش ریزش مو کمک می‌کند. شما می‌توانید از ماسک مو خانگی آووکادو در موارد زیر استفاده کنید:

  • درمان ریزش مو بعد از کرونا
  • به عنوان ماسک مو برای موهای خشک و برای مراقبت از موهای بلند
  • به عنوان ماسک نرم کننده و مغذی در درمان ریزش مو شدید
  • به عنوان ماسک هفتگی برای جلوگیری از ریزش مو در زنان
  • برای مراقبت از موهای چرب و به منظور بازگشت نرمی و درخشش موها

ماسک مو آووکادو

برای تهیه‌ی این ماسک مو خانگی چند منظوره کافی‌ست 1 عدد آووکادو رسیده را با 1 قاشق روغن بادام و 2 تا 3 قاشق کشک مخلوط کنید و انقدر هم بزنید تا به بافتی یکدست و غلیظ برسید. ترکیب حاصل را به کل موها (از ریشه تا انتهای ساقه‌ها) بمالید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید. حالا کافی‌ست کف سر و موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید و از نرمی بدست آمده لذت ببرید.

لازم نیست چندین محصول مختلف با کارایی های مختلف را برای درمان موهایتان داشته باشید .

یک سرم ضد ریزش مو پلاسنتا می تواند جای تمامی آن محصولات را در قفسه های شما پر کند .

سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کاناداسرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی  بایوفل

سرم ترمیم کننده پلاسنتا محصولی کاملا تخصصی برای مو بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. استفاده از این محصول بسیار راحت و بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا با ارزش ترین هدیه را برای موهای خود انتخاب کرده اید.

ماسک مو خانگی بهتر است یا محصولات آماده؟

  • ماسک‌های خانگی به دلیل دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی از قدرت بالایی برخوردارند. به همین دلیل پوست‌های حساس نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. بنابراین این نوع ماسک‌ها برای پوست‌های حساس غیر قابل استفاده هستند.
  • ماسک‌های خانگی فقط بخشی از درمان محسوب می‌شوند. درمان کامل مشکلات زیبایی فقط با مراجعه به پزشک متخصص امکان پذیر است و به تبع آن گاهی اوقات لازم است افراد از ترکیبات مصنوعی یا شیمیایی موجود در داروخانه‌ها استفاده کنند.
  • دوره‌ی درمان با ماسک‌های خانگی طولانی است. بنابراین خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای مصرف مداوم ترکیبات طبیعی، چند دوره درمان شیمیایی را امتحان کنند.
  • در آخر فراموش نکنید ماسک‌های خانگی، خصوصاً از نوع طبیعی فقط در صورتی اثربخش هستند که تمامی درمان‌های همسو با آن‌ها طبیعی باشد. گاهی اوقات فقط یکبار استفاده از یک محصول شیمیایی تمام تاثیرات درمان‌های گیاهی را از بین می‌برد.


:: برچسب‌ها: ماسک مو خانگی , تهیه ماسک ضد ریزش مو خانگی , بهترین روش درمان ریزش مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

فواید آب میخک برای مو
آب میخک برای مو فواید متعددی دارد. از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آب میخک برای مو

تقویت رشد مو

آب میخک به تحریک رشد مو کمک می کند. این امر به دلیل وجود ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی در آب میخک است که جریان خون در پوست سر را بهبود می بخشد و مواد مغذی را به فولیکول های مو می رساند.

درمان ریزش مو
آب میخک به درمان ریزش مو نیز کمک می کند. این امر به دلیل وجود ترکیبات ضد میکروبی در آب میخک است که به از بین بردن باکتری ها و قارچ های مضر که باعث ریزش مو می شوند، کمک می کند.

پایان ریزش مو ، رشد مجدد مو ، زیبایی و زندگی دوباره مو تنها با شامپو رشد مو بایوفل

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کاناداشامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

شامپو ضد ریزش بایوفل محصول کاملا حرفه ای و یک درمان کننده قطعی برای ریزش مو و همچنین رشد مجدد مو می باشد .

درمان هر نوع الگوی ریزش مو در زنان و مردان بدون محدودیت سنی با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل به راحتی محقق می شود.

ترکیبات کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمایی و پارابن و عدم استفاده از ماینوکسیدیل در بهترین شامپو ضد ریزش مو کانادایی ، این محصول را بهترین انتخاب برای درمان موهای شما کرده است .

خرید بهترین شامپو رشد مو ، یعنی زندگی بخشیدن به مو



جلوگیری از سفید شدن مو
آب میخک به جلوگیری از سفید شدن مو نیز کمک می کند. این امر به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در آب میخک است که به محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند.

بهبود سلامت پوست سر
آب میخک به بهبود سلامت پوست سر نیز کمک می کند. این امر به دلیل وجود ترکیبات ضد التهابی و ضد باکتریایی در آب میخک است که به تسکین التهابات پوست سر و از بین بردن باکتری های مضر کمک می کند.

روش استفاده از آب میخک برای مو

 

برای استفاده از آب میخک برای مو می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماساژ پوست سر با آب میخک
ماساژ پوست سر با آب میخک یکی از بهترین روش ها برای استفاده از این آب برای مو است. ماساژ پوست سر به تحریک جریان خون در پوست سر کمک می کند. این امر به بهبود رشد مو و کاهش ریزش مو کمک می کند.
برای این کار، چند قطره آب میخک را روی پوست سر خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید. این کار را به مدت 5-10 دقیقه تکرار کنید.

استفاده از آب میخک به عنوان شامپو
آب میخک را می توان به عنوان شامپو نیز استفاده کرد. این کار به پاکسازی پوست سر و مو کمک می کند و از تجمع آلودگی و چربی در پوست سر جلوگیری می کند.
برای این کار، آب میخک را با آب مخلوط کنید تا غلظت آن به اندازه شامپو شود. سپس، از آن به عنوان شامپو استفاده کنید.

 


استفاده از آب میخک به عنوان نرم کننده
آب میخک را می توان به عنوان نرم کننده نیز استفاده کرد. این کار به نرم و لطیف شدن مو کمک می کند و از خشک شدن مو جلوگیری می کند. برای این کار، آب میخک را با روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کنید. سپس، از آن به عنوان نرم کننده استفاده کنید.

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل انتخاب بسیار مناسب برای شماست .

تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کاناداتونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

تونیک ضد ریزش مو بایوفل علاوه بر درمان ریزش مو ، باعث رشد مجدد مو و همچنین افزایش ضخامت ساقه مو در انواع موها می باشد .

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک بوده و از هیچ عنصر شیمیایی و ماینوکسیدیل در ساختار خود استفاده نکرده است و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه دلخواه خود برسید و نیازی به استفاده همیشگی نخواهد داشت.

درمان انواع الگوهای ریزش مو در زنان و مردان ، حتی ریزش سکه ای ریش در آقایان از مزایای مهم  بهترین محلول ضد ریزش مو می باشد .

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید.



روش تهیه آب میخک
برای تهیه آب میخک، می توانید از روش زیر استفاده کنید:
- 2-3 عدد میخک را در یک فنجان آب بریزید.
- فنجان را روی حرارت قرار دهید و بگذارید تا آب به جوش آید.
- سپس، حرارت را کم کنید و بگذارید آب به مدت 10-15 دقیقه بجوشد.
- بعد از 15 دقیقه، آب را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود.
- آب خنک شده را از صافی رد کنید و در یک بطری شیشه ای بریزید.
- آب میخک آماده است.

نکات ایمنی
قبل از استفاده از آب میخک برای مو، بهتر است ابتدا آن را روی یک قسمت کوچک از پوست خود تست کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.
همچنین، اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید، قبل از استفاده از آب میخک با پزشک خود مشورت کنید.

ترکیبات مفید موجود در آب میخک برای مو
آب میخک سرشار از ترکیبات مفیدی برای سلامت مو است. از جمله این ترکیبات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آنتی اکسیدان ها
آنتی اکسیدان ها از آسیب رادیکال های آزاد به فولیکول های مو جلوگیری می کنند. رادیکال های آزاد می توانند باعث ریزش مو، سفید شدن مو و سایر مشکلات مو شوند.

ویتامین ها
آب میخک حاوی ویتامین های A، C، E و K است که برای سلامت مو ضروری هستند. ویتامین A به رشد مو کمک می کند. ویتامین C به تولید کلاژن کمک می کند که یک پروتئین مهم برای سلامت مو است. ویتامین E به محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی کمک می کند. ویتامین K به تقویت ریشه های مو کمک می کند.

مواد معدنی
آب میخک حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، روی و سلنیوم است که برای سلامت مو ضروری هستند. کلسیم به تقویت ریشه های مو کمک می کند. آهن به تولید ملانین کمک می کند که رنگدانه مو است. روی به تولید چربی طبیعی پوست سر کمک می کند که به محافظت از مو در برابر خشکی و آسیب کمک می کند. سلنیوم به محافظت از مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند.
 آب میخک برای مو چه فوایدی دارد
سوالات متداول درباره آب میخک برای مو چه فوایدی دارد و روش استفاده از آن چگونه است؟
 

1. آب میخک برای مو چه فوایدی دارد؟
آب میخک سرشار از ترکیبات مفیدی برای سلامت مو است. از جمله این ترکیبات می توان به آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی اشاره کرد.
- آنتی اکسیدان ها از آسیب رادیکال های آزاد به فولیکول های مو جلوگیری می کنند. رادیکال های آزاد می توانند باعث ریزش مو، سفید شدن مو و سایر مشکلات مو شوند.
- ویتامین ها نیز برای سلامت مو ضروری هستند. ویتامین A به رشد مو کمک می کند. ویتامین C به تولید کلاژن کمک می کند که یک پروتئین مهم برای سلامت مو است. ویتامین E به محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی کمک می کند. ویتامین K به تقویت ریشه های مو کمک می کند.
- مواد معدنی نیز برای سلامت مو ضروری هستند. کلسیم به تقویت ریشه های مو کمک می کند. آهن به تولید ملانین کمک می کند که رنگدانه مو است. روی به تولید چربی طبیعی پوست سر کمک می کند که به محافظت از مو در برابر خشکی و آسیب کمک می کند. سلنیوم به محافظت از مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند.

برخی از فواید آب میخک برای مو عبارتند از:
- تقویت رشد مو
- درمان ریزش مو
- جلوگیری از سفید شدن مو
- بهبود سلامت پوست سر

2. چگونه می توان از آب میخک برای مو استفاده کرد؟
برای استفاده از آب میخک برای مو می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. از جمله این روش ها می توان به ماساژ پوست سر با آب میخک، استفاده از آب میخک به عنوان شامپو و استفاده از آب میخک به عنوان نرم کننده اشاره کرد.

- ماساژ پوست سر با آب میخک
ماساژ پوست سر با آب میخک یکی از بهترین روش ها برای استفاده از این آب برای مو است. ماساژ پوست سر به تحریک جریان خون در پوست سر کمک می کند. این امر به بهبود رشد مو و کاهش ریزش مو کمک می کند.
برای ماساژ پوست سر با آب میخک، چند قطره آب میخک را روی پوست سر خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید. این کار را به مدت 5-10 دقیقه تکرار کنید.

- استفاده از آب میخک به عنوان شامپو
آب میخک را می توان به عنوان شامپو نیز استفاده کرد. این کار به پاکسازی پوست سر و مو کمک می کند و از تجمع آلودگی و چربی در پوست سر جلوگیری می کند.
برای استفاده از آب میخک به عنوان شامپو، آب میخک را با آب مخلوط کنید تا غلظت آن به اندازه شامپو شود. سپس، از آن به عنوان شامپو استفاده کنید.

- استفاده از آب میخک به عنوان نرم کننده
آب میخک را می توان به عنوان نرم کننده نیز استفاده کرد. این کار به نرم و لطیف شدن مو کمک می کند و از خشک شدن مو جلوگیری می کند.
برای استفاده از آب میخک به عنوان نرم کننده، آب میخک را با روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کنید. سپس، از آن به عنوان نرم کننده استفاده کنید.

3. چگونه می توان آب میخک را تهیه کرد؟
برای تهیه آب میخک، می توانید از روش زیر استفاده کنید:
- 2-3 عدد میخک را در یک فنجان آب بریزید.
- فنجان را روی حرارت قرار دهید و بگذارید تا آب به جوش آید.
- سپس، حرارت را کم کنید و بگذارید آب به مدت 10-15 دقیقه بجوشد.
- بعد از 15 دقیقه، آب را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود.
- آب خنک شده را از صافی رد کنید و در یک بطری شیشه ای بریزید.

4. آیا استفاده از آب میخک برای مو عوارض جانبی دارد؟
در صورت حساسیت به میخک، ممکن است استفاده از آب میخک برای مو باعث بروز عوارض جانبی مانند خارش، قرمزی و سوزش پوست شود. همچنین، اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید، قبل از استفاده از آب میخک با پزشک خود مشورت کنید.

نتیجه گیری:
آب میخک یک درمان طبیعی موثر برای مشکلات مو است. این آب می تواند به تقویت رشد مو، درمان ریزش مو، جلوگیری از سفید شدن مو و بهبود سلامت پوست سر کمک کند.



:: برچسب‌ها: فواید آب میخک برای مو , درمان ریزش مو با آب میخک , رشد مو با آب میخک , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

طرز تهیه روغن برنزه کننده برای انواع پوست ها

روش تهیه روغن برنزه کننده خانگی

روغن های برنزکننده در فصل تابستان رنگ مطلوبی به پوست می دهند و در عین حال از پوست در مقابل آفتاب مراقبت می کنند. این در حالی است که در برخی از این روغن ها مواد شیمیایی و سموم به کار رفته به پوست آسیب می رسانند و در مجاورت اشعه یو وی سرطان زا هستند. برای حصول اطمینان از سلامت پوست می توان به سادگی این روغن ها را در منزل تهیه کرد.

عنصر اصلی برای تهیه این برنز کننده ها روغن های گیاهی هستند. این روغن ها باعث می شوند پوستی طلایی داشته باشید و در عین حال با داشتن SPF طبیعی از پوست در مقابل آفتاب مراقبت می کنند. نوع پوست و میزان آسیب پذیری آن در مقابل آفتاب تعیین کننده نوع روغن است، چون روغن های مختلف دارای SPF متفاوتی هستند. برای مثال روغن دانه هویج و تمشک دارای SPF 25 تا 30، روغن آواکادو SPF 15، روغن نارگیل SPF 8 تا 4 و روغن کنجد SPF 4 هستند.

 

خواص و کاربرد روغن ها

روغن نارگیل: این روغن بر خلاف داشتن SPF پایین بهترین گزینه برای پوست های حساس است. به خاطر داشته باشید که برای بالا بردن SPF می توان روغن دیگری را به روغن نارگیل اضافه کرد. این روغن سرشار از اسیدهای چرب و امگا 3 است که برای سلامت پوست بسیار مفید است.

روغن آواکادو: این روغن با داشتن اسیدهای چرب و ویتامین برای پوست های خشک مناسب است.

روغن زیتون: این روغن سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که از پوست در مقابل آفتاب محافظت می کند و خطر ابتلا به سرطان و آفتاب سوختگی را کاهش می دهد.

روغن کنجد: این روغن غلیظ است و مدت طولانی بر پوست دوام می آورد و برای ترکیب کردن با روغن های دیگر بسیار مناسب است.

عصاره آلوئورا و چای سبز: اگرچه این دو مورد در لیست روغن ها قرار نمی گیرند اما به علت داشتن آنتی اکسیدان در روغن های برنزکننده کاربرد زیادی دارند.

بدیهی است که بهترین راه برای محافظت از پوست قرار نگرفتن در معرض اشعه UV برای مدت طولانی است. در زمان 15 تا 30 دقیقه نیاز بدن به ویتامین D تامین می شود و رنگ پوست تغییر می کند.


بهترین روش برای برنزه کردن بدن بدون ایجاد حساسیت پوستی و ماندگاریه طولانی استفاده از لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

با خرید بهترین برنزه کننده تا ۴ ماه برنزه ای خوشرنگ دارید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد، مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید

به علت داشتن فیکساتورها در این اسپری برنزه کننده به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است و می توانید با استفاده از این لوسیون سولار خاص طراوت و جذابیت پوست خود را همزمان حفظ کنید کرم سولاریوم و آفتاب فلورسان قابل استفاده برای انواع دستگاه سولاریوم و حتی حمام آفتاب می باشد به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

 

طرز تهیه روغن برنز کننده برای پوست خشک

 

این ترکیب با به کارگرفتن مواد غنی طبیعی برای پوست های خشک بسیار مناسب است.

8 قاشق غذاخوری روغن آواکادو، روغن گردو، روغن کنجد و روغن گندم

چند قطره روغن گل همیشه بهار و عصاره نعناع هندی

رایحه نعناع هندی به شما طراوت می دهد و بوی گل مانندش تمام روز همراه شماست. تمام مواد را با هم ترکیب و به خوبی مخلوط کنید. زمانی که مواد مخلوط شدند عصاره نعناع هندی را اضافه کنید. برای دوام بیشتر این ترکیب را در ظرفی که هوای کمتری به آن وارد می شود نگه داری کنید.

 

طرز تهیه روغن برنز کننده برای پوست های حساس و آسیب پذیر

 

افراد با پوست حساس به روغنی با SPF بالاتر نیاز دارند تا در مقابل آفتاب سوختگی از پوست مراقبت کند.

1 فنجان روغن زیتون

8 قاشق غذاخوری روغن آواکادو

2 قاشق غذاخوری روغن دانه تمشک و روغن دانه هویج

چند قطره عصاره چوب صندل( برای معطر شدن)

قبل از افزودن عصاره چوب صندل روغن ها را ترکیب کنید. مزیت این ترکیب داشتن عناصر با SPF بالا است که علاوه بر محافظت از پوست، رنگ پوست را نیز برنزه می کند.

 

طرز تهیه روغن برنز کننده گرمسیری

 

اگر می خواهید برنز تیره تری داشته باشید این ترکیب برای شما مناسب است.

1 فنجان روغن نارگیل

8 قاشق غذاخوری روغن گردو، روغن آواکادو و روغن کنجد

چند قطره عصاره نارگیل و وانیل

قبل از مخلوط گردن مواد روغن نارگیل را اندکی گرم کنید تا به حالت مایع در آید. سپس روغن ها را به خوبی مخلوط کنید در آخر عصاره نارگیل و وانیل را اضافه کنید و از عدم نفوذ هوا به داخل ظرف اطمینان حاصل کنید.

 

طرز تهیه روغن برنزکننده مقاوم در برابر اشعه UV

 

اشعه UV یکی از عوامل سرطان پوست در بسیاری از افراد است. این روغن تاثیرات منفی اشعه UV  بر پوست را از بین می برد و از پوست شمامراقبت می کند.

1 فنجان روغن نارگیل

2 فنجان چای سبز دم کرده

8 قاشق غذاخوری روغن گردو

ابتدا روغن ها را مخلوط کنید، سپس به آرامی چای را اضافه کنید.

 

تهیه روغن های برنز کننده خانگی و کشف رایحه های جدید با افزودن عصاره های مختلف بسیار لذت بخش است و پوست شما را از آسیب های احتمالی روغن های تجاری دور نگه می دارد.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.



:: برچسب‌ها: روش تهیه روغن برنزه کننده , بهترین روش برنزه کردن , برنزه کردن با روغن , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH
روش‌های مختلفی وجود دارد که زنجبیل را در رژیم غذایی‌تان به کار ببرید، مثلا در اسموتی‌ها و دسر‌ها و انواع خورش؛ اما اگر هدفتان کاهش وزن اضافی است، بهترین کار این است که زنجبیل را به صورت نوشیدنی مصرف کنید.
 
کاهش وزن با زنجبیل
 

زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می‌کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می‌کنید باید مراقب باشید.

 

 روش‌های مختلفی وجود دارد که زنجبیل را در رژیم غذایی‌تان به کار ببرید، مثلا در اسموتی‌ها و دسر‌ها و انواع خورش؛ اما اگر هدفتان کاهش وزن اضافی است، بهترین کار این است که زنجبیل را به صورت نوشیدنی مصرف کنید.

 

خواص ضدالتهابی و همچنین فواید این گیاه برای گوارش توسط علم ثابت شده است. از گذشته همیشه گفته می‌شد که زنجبیل می‌تواند چربی‌ها را آب کند. مصرف زنجبیل باعث تحریک عملکرد متابولیسم شده و فرایند‌های گوارشی را بهبود می‌دهد. محققان می‌گویند جینجرول، ترکیبی است که عامل اثر این گیاه بر متابولیسم می‌باشد.

جینجرول عامل طعم تند زنجبیل است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی و تا حدودی ضددرد هم دارد. به‌علاوه زنجبیل ادرارآور است و کمک می‌کند التهاب شکم کاهش یافته و مایعات محبوس در بدن دفع شوند.
یکی از خوبی‌های قابل توجه زنجبیل این است که کالری زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را با مواد دیگر ترکیب کرده و خواصش را تقویت کنید.

آیا می‌توانید با زنجبیل به جنگ چربی‌های شکم بروید؟

رمز کاهش وزن به شیوه‌ای سالم و ماندگار این است که عادت‌های غذایی خود را بهبود ببخشید، هر روز ورزش کنید و عادت‌های سالمتان تداوم داشته باشد. همیشه لازم است با پزشکتان مشورت کرده و به توصیه‌هایش عمل کنید؛ اما انواع نوشیدنی‌هایی وجود دارند که می‌توانید با مواد طبیعی در خانه درست کنید و با کمک آن‌ها هم بدنتان در طول روز خوب آبرسانی شود و هم سراغ ریزه‌خواری و هله‌هوله نروید. البته لازم است بدانید این نوشیدنی‌ها به خودی خود لاغرکننده نیستند، بلکه مکملی برای یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی سالم به شمار می‌روند. خواص ضدالتهابی و همچنین فواید این گیاه برای گوارش توسط علم ثابت شده است. از گذشته همیشه گفته می‌شد که زنجبیل می‌تواند چربی‌ها را آب کند. مصرف زنجبیل باعث تحریک عملکرد متابولیسم شده و فرایند‌های گوارشی را بهبود می‌دهد

همراهان گرامی اگر به دنبال روشی فوری و بدون رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید توصیه ما به شما استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای داشتن اندامی متناسب و سفت بدون رژیم غذایی

رعایت برنامه های رژیم غذایی برای کاهش وزن در دوره های طولانی می تواند چالش برانگیز باشد. پیدا کردن زمان برای ورزش کردن نیز ممکن است سخت باشد. آیا کاهش وزن بدون انجام رژیم و ورزش امکان پذیر است؟

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این کرم لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین موجود در این ژل لاغری پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

این ژل لاغری شکم و پهلو جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

لازم به ذکر است بهترین کرم لاغری شکم هات چیلی به تنهایی تاثیر گذار بوده و نیاز به فعالیت ورزشی جهت لاغری ندارد.

چای زنجبیل با لیمو

شما به عسل، آب نصف لیموترش، یک فنجان آب و یک تکه ریشه زنجبیل نیاز دارید.

آب را گرم کنید، اما به نقطه جوش نرسد.

زنجبیل را به آن اضافه کنید و اجازه دهید روی حرارت ملایم چند دقیقه‌ای دم بکشد.

سپس از روی حرارت برداید و آبلیمو را به آن اضافه کنید.

ترکیب را صاف کرده و کمی عسل در آن بریزید.

پیش از هر وعده غذا، یک فنجان از این نوشیدنی بنوشید.

گریپ فروت و زنجبیل

شما به چهار عدد گریپ‌فروت درشت، یک قاشق مرباخوری پودر زنجبیل و آب یک چهارم لیموترش نیاز دارید.

آب گریپ‌فروت را بگیرید و با آبلیمو و زنجبیل ترکیب کنید.

به این نوشیدنی هیچ شیرین‌کننده‌ای اضافه نکنید.

چای سبز و زنجبیل

شما به یک فنجان آب، یک قاشق غذاخوری چای سبز و برشی از زنجبیل نیاز دارید. آب را بجوشانید، زنجبیل را به آن اضافه کنید و اجازه دهید دو دقیقه دم بکشد. از روی حرارت بردارید و چای سبز را به آن اضافه کنید. بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و سپس بنوشید.

سرکه سیب و زنجبیل

سرکه سیب نیز برای کاهش وزن مفید است. استفاده از سرکه سیب همراه با زنجبیل می‌تواند خاصیت آنتی‌اکسیدانی و آنتی‌گلیسمیک هر دو ماده را تقویت کند. ضمنا سرکه سیب یک پروبیوتیک قوی است که برای سلامت روده‌هایتان مفید می‌باشد. ساده‌ترین راه این است که این دو را با هم ترکیب کرده و بنوشید. می‌توانید دمنوش زنجبیل درست کنید و اجازه دهید خنک شود، سپس سرکه سیب را به آن اضافه کنید. (داغی زیاد می‌تواند باکتری‌های مفید سرکه سیب را نیز از بین ببرد و از خواص پروبیوتیکی آن بی‌نصیب بمانید.) کمی عسل یا آبلیمو به این ترکیب اضافه کنید. سرکه سیب به اندازه دو قاشق غذا خوری کافیست. این نوشیدنی را روزی یک بار در صبح و پیش از صبحانه بخورید.

دیگر خواص زنجبیل. تنظیم کورتیزول یا همان هورمون استرس. تنظیم اجابت مزاج. افزایش انرژی. کاهش ریسک بیماری قلبی. بهبود عملکرد حافظه و مغز. تقویت سیستم ایمنی

احتیاط‌های لازم در استفاده از زنجبیل

زنجبیل به طور کلی برای بیشتر افراد بی‌ضرر است. اما عده‌ای ممکن است با مصرف زنجبیل دچار عوارض جانبی مانند یبوست و نفخ شوند. زنجبیل ممکن است جریان صفرا را از کیسه صفرا افزایش دهد، به همین دلیل پزشکان به افرادی که بیماری کیسه صفرا دارند توصیه می‌کنند زنجبیل مصرف نکنند. ضمنا هرچند گفته می‌شود زنجبیل می‌تواند تهوع‌های بارداری را کاهش دهد، اما هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دست نیست؛ بنابراین اگر باردار هستید یا به کودکتان شیر می‌دهید حتما پیش از استفاده از زنجبیل با پزشک خود مشورت کنید. افرادی که دارو‌های رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنند نیز باید در مصرف زنجبیل احتیاط کنند.

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه بدون عوارض و جراحی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای اصلاح فرم سینه ها و بزرگ کردن و لیفت سینه بدون تیغ جراحی

روش‌های بزرگ ‌کردن سینه بدون جراحی در حال افزایش است، زیرا اکثر زنان به دنبال روشی برای بزرگ کردن سینه بدون عوارض هستند.

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، خواهید داشت.

همچنین از لوسیون حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در کرم بزرگ کننده سینه، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

کاهش وزن اضافه فقط جنبه زیبایی ندارد، به سلامتی‌تان مربوط است

خیلی از افراد فقط با هدف زیباتر و خوش‌اندام‌تر شدن تصمیم به کاهش وزن می‌گیرند و به همین دلیل در تله‌ی رژیم‌های لاغری ناسالم می‌افتند؛ اما خیلی از این روش‌ها به سلامتی آسیب می‌زنند. بهتر است به دنبال روش‌های فوری کاهش وزن نباشید. به مرور زمان و با پیروی از یک سبک زندگی سالم می‌توانید به هدفتان برسید.

 

 



:: برچسب‌ها: لاغری با زنجبیل , زنجبیل برای کاهش وزن , بهترین روش کاهش وزن , کاهش وزن فوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

عوامل بسیاری در ریزش مو دخالت دارند که مهم‌ترین آن افزایش سن است. بارداری، استرس، عفونت، بیماری سفلیس و زیاد بودن ویتامین‌ آ بدن، به صورت دوره‌ای باعث ریزش مو می‌شوند. با تقویت موی سر می‌توان این مشکل را سریع برطرف کرد.

یکی از نشانه‌های مهم ضعیف شدن مو، کند شدن سرعت رشد مو است. اگر مو تقویت نشود، به مرور زمان، سرعت ریزش مو بالا می‎رود و دیگر نمی‌توان میزان ریزش مو را کنترل کرد.

یکی از راه‌های کنترل ریزش مو، خوردن نوشیدنی‌های مفید برای تقویت موی سر است. در این مقاله قصد داریم به‌طور مفصل درباره‌ی این نوشیدنی‌ها صحبت کنیم.

نوشیدنی کیوی و سیب زمینی برای مو

نوشیدنی کیوی و سیب زمینی برای مو

اگر در طول روز، یک لیوان آب کیوی و سیب زمینی بخورید، از ریزش مو جلوگیری و سلامت موهای شما تامین می‎شود.

علاوه بر این، نوشیدنی کیوی و سیب زمینی سرشار از پروتئین، پتاسیم، آهن، ویتامین سی، ویتامین کا و ویتامین ای است که برای کنترل ریزش مو و تقویت ریشه مو بسیار مفید است.

آب؛ نوشیدنی برای تقویت پوست و مو

همه‎ی ما می‎دانیم که آب جزو نوشیدنی‌های محبوب برای رفع عطش است که برای محافظت از پوست و مو بسیار مفید است. اگر شما در طول روز به طور منظم آب بخورید، سیستم گردش خون بدن شما، به درستی به تمام قسمت‌های بدن خون‌رسانی و به تقویت ریشه مو و همچنین رشد مو کمک بسیاری می‌کند. به علاوه خوردن آب، برای دفع بهتر سموم بدن مفید است و باعث زیبایی و طراوت پوست می‎شود.

دمنوش زنجبیل برای ریزش مو

دمنوش زنجبیل برای افزایش گردش خون پوست سر مفید است و به کاهش ریزش موی سر شما کمک می‌کند. همچنین زنجبیل برای کاهش شوره سر، تقویت موی سر و درخشندگی مو مفید است.

رزماری؛ نوشیدنی برای تقویت موی سر

رزماری؛ نوشیدنی برای تقویت موی سر

رزمانی جزو گیاهان پرخاصیت بومی منطقه مدیترانه است که آنتی‌اکسیدان قوی دارد و سرشار از ویتامین ب 6 است. دمنوش رزماری برای شست‌‎وشوی موی سر مفید است و به تنظیم گردش خون در سر کمک می‌کند.

به علاوه خوردن دمنوش رزماری در کنترل ریزش مو تاثیر بسیاری دارد. همچنین رزماری برای هضم غذا و حفظ سلامت سیستم گوارش بدن مفید است.

کاهش ریزش مو با دمنوش گزنه

یکی از دلایل ریزش مو، کمبود مواد معدنی در بدن است. برای جبران کمبود مواد معدنی بدن، نوشیدن دمنوش گزنه کمک بسیاری می‌کند.

خوب است بدانید که گزنه ادرارآور است و در دفع ضایعات بدن تاثیر بسیاری دارد. همچنین گزنه سرشار از آهن است که برای تقویت پوست سر بسیار مفید است.

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل انتخاب بسیار مناسب برای شماست .

تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کاناداتونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

تونیک ضد ریزش مو بایوفل علاوه بر درمان ریزش مو ، باعث رشد مجدد مو و همچنین افزایش ضخامت ساقه مو در انواع موها می باشد .

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک بوده و از هیچ عنصر شیمیایی و ماینوکسیدیل در ساختار خود استفاده نکرده است و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه دلخواه خود برسید و نیازی به استفاده همیشگی نخواهد داشت.

درمان انواع الگوهای ریزش مو در زنان و مردان ، حتی ریزش سکه ای ریش در آقایان از مزایای مهم  بهترین محلول ضد ریزش مو می باشد .

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید.

دمنوش نعناع فلفلی برای تقویت پوست سر و رشد مو

اگر می‌خواهید طراوت و شادابی به موی سرتان برگردد، با دمنوش نعناع فلفلی موهای خود را بشویید. منتول موجود در این دمنوش فولیکول‌های مو را تقویت و به تقویت موی سر شما کمک می‎کند. اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر موهایتان بلند شود، استفاده از این دمنوش را جدی بگیرید.

دمنوش چای یاسمن

دمنوش چای یاسمن

دمنوش چای یاسمن، عطر ملایمی دارد و بسیار خوش‎طعم است. این نوشیدنی به کنترل بیماری‌های قلبی و دیابت کمک می‌کند و خواص آنتی‌اکسیدانی دارد.

در صورتی که می‌خواهید موهای شما مثل قبل، نرم شود، به شما توصیه می‌کنیم که موهای خود را با دمنوش یاسمن بشویید. بعد از شست‌وشو موهایتان را آبکشی نکنید و اجازه دهید این دمنوش روی موهای شما بماند.

چای رویبوس؛ درمان ریزش مو

چای رویبوس پلی‌فنول‌ فراوانی دارد و متعلق به آفریقای جنوبی است. این چای برای کاهش وزن و بهبود جوش‌های صورت بسیار مفید و کاربردی است. همچنین چای رویبوس به کاهش شوره سر کمک و با ریزش مو مقابله می‌کند.

دمنوش اسطوخودوس؛ نوشیدنی برای رفع ریزش مو

دمنوش اسطوخودوس بسیار معطر و پرطرفدار است و برای کاهش التهاب، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود کیفیت خواب و سم‌زدایی بدن بسیار مفید است.

یکی از دلایل ریزش مو، عفونت بدن است که این دمنوش برای دفع التهاب و عفونت بدن بسیار مفید است. اگر موهای خود را با این دمنوش بشویید، ریزش موی شما کنترل و پوست سر شما تقویت می‎شود.

چای ‌سبز؛ دمنوشی برای تقویت موی سر

چای سبز یکی از نوشیدنی‌های مفید پرطرفدار ایرانی است که افراد بسیاری از این نوشیدنی برای کاهش وزن استفاده می‌کنند. به علاوه این نوشیدنی برای تقویت پوست و مو مفید است. اگر شما این دمنوش را آماده کنید و با آن موهای سر خود را بشویید، تا حد زیادی به درخشش و رشد سریع موهای خود کمک می‎کنید.

افرادی که شوره‎ی سر دارند، با استفاده از این دمنوش سریع‌تر می‌توانند از شر شوره‌های سر خود نجات پیدا کنند.

کلام آخر

ریزش مو یکی از مشکلات سخت امروزی است که در خانم‎ها بیشتر مشاهده می‎شود و برای بهبود آن، راهکارهای طبیعی بسیاری وجود دارد.

نوشیدنی برای جلوگیری از ریزش مو

همانطور که در این مقاله خواندید، نوشیدنی و دمنوش‌هایی که معرفی کردیم تاثیر بسیاری در بهبود ریزش مو و تقویت موی سر دارند. اگر با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنید، این نوشیدنی‌ها را تهیه و طبق نکاتی که آوردیم، استفاده کنید.

تغذیه کامل ، مراقبت و درمان موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک کراتینه مو بایوفول کاناداماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند ، علاوه بر آن باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

این ماسک ضد موخوره بایوفل یک محصول فوق العاده موثر در درمان موخوره مو نیز می باشد. دقت کنید !! این محصول اصلا مشابه ماینوکسیدیل نیست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع و ماندگار و بدون استفاده همیشگی از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین لطافت و درخششی همچون ابریشم را به موهای خود هدیه دهید .

سوالات متداول:

دمنوش‌های مناسب شوره سر کدامند؟

چای ‌سبز، چای رویبوس و دمنوش زنجبیل.

چه نوشیدنی به نرم شدن مو کمک می‌کند؟

دمنوش چای یاسمن.

دلایل ریزش مو چیست؟

کمبود مواد معدنی در بدن، عفونت بدن، کمبود ویتامین‌های مختلف، افزایش سن، بارداری و استرس جزو عوامل موثر در ریزش مو هستند.



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو با اسموتی , اسموتی برای رشد مو , بهترین روش درمان ریزش مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : BEHTARINBASH

تأثیر زنجبیل در رشد مو و جلوگیری از ریزش مو بر هیچ کس پوشیده نیست اما این محصول غذایی چطور می‌تواند در بهبود وضعیت مو مؤثر باشد؟ زنجبیل که به طور گسترده به عنوان ادویه و داروی آیورودا (فلسفه هندی) استفاده می‌شود، امروزه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود در صنعت مو بسیار محبوب است. این گیاه فوق العاده به گردش فعال خون و مواد مغذی ضروری که در رشد مو مؤثر هستند، کمک می‌کند.

خواص زنجبیل برای رشد مو

زنجبیل به طور سنتی برای کاهش ریزش مو و تقویت رشد مو استفاده می‌شود. ریشه زنجبیل تازه حاوی منیزیم، پتاسیم، فسفر و ویتامین است. این مواد مغذی فولیکول‌های موی شما را تغذیه می‌کنند، آنها را قوی کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کنند. همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند اسید لینولئیک هستند. کمبود اسیدهای چرب غیر اشباع مانند اسید لینولئیک می‌تواند منجر به ریزش مو شود. بنابراین، ترکیب زنجبیل با این اسید ضروری ممکن است به جلوگیری از ریزش مو کمک کند.

خواص زنجبیل برای رشد مو

علاوه بر این، رادیکال‌های آزاد می‌توانند باعث نازک شدن مو و ریزش مو شوند. زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان جینجرول است که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. مقدار بیش از حد (DHT) (هورمون دی هیدروتستوسترون) می‌تواند فولیکول‌های مو را کوچک کند که این به نوبه خود باعث ریزش مو می‌شود. زنجبیل این توانایی را دارد که آنزیم ردوکتاز را مهار کند. این آنزیم نقش کلیدی در تبدیل تستوسترون به هورمون دی هیدرو تستوسترون دارد. از این رو، می‌تواند یک درمان عالی برای کسانی باشد که از آلوپسی آندروژنیک رنج می‌برند.

شوره سر و ریزش مو اغلب با هم رخ می‌دهند. این مشکلات به دلیل اتفاق می‌افتند که سلول‌های مرده پوست فولیکول‌های شما را مسدود کرده و منجر به ریزش مو می‌شوند. زنجبیل دارای خواص ضد قارچی، ضد التهابی و ضد عفونی کننده قوی است که به کنترل شوره سر کمک می‌کند. زنجبیل را می‌توان به اشکال مختلف برای انواع مو استفاده کرد.

پایان ریزش مو ، رشد مجدد مو ، زیبایی و زندگی دوباره مو تنها با شامپو رشد مو بایوفل

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کاناداشامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

شامپو ضد ریزش بایوفل محصول کاملا حرفه ای و یک درمان کننده قطعی برای ریزش مو و همچنین رشد مجدد مو می باشد .

درمان هر نوع الگوی ریزش مو در زنان و مردان بدون محدودیت سنی با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل به راحتی محقق می شود.

ترکیبات کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمایی و پارابن و عدم استفاده از ماینوکسیدیل در بهترین شامپو ضد ریزش مو کانادایی ، این محصول را بهترین انتخاب برای درمان موهای شما کرده است .

شامپو گیاهی بایوفل کانادا، محصولی مؤثر برای درمان شوره سر می باشد.

خرید بهترین شامپو رشد مو ، یعنی زندگی بخشیدن به مو

سایر فواید زنجبیل برای جلوگیری از ریزش مو

  • زنجبیل حاوی آنتی اکسیدان‌ها و عوامل گردش خون است که به تحریک گردش خون کمک می‌کند.
    • این مهم به نوبه خود ممکن است باعث رشد موی سالم شود.
    • مطالعه‌ای که بر روی افراد مبتلا به «آلوپسی آره آتا» انجام شد، نشان داد که:
      • عصاره زنجبیل استرس اکسیداتیو را کاهش می‌دهد و سرعت رشد مو را بهبود می‌بخشد.
  • نتیجه مطالعه‌ای در هند به این صورت بود که ژل گیاهی حاوی عصاره زنجبیل توانایی تقویت رشد مو را دارد.
  • ماده فعال و آنتی اکسیدان یعنی «جینجرول» موجود در زنجبیل به شل شدن عروق خونی و بهبود گردش خون کمک می‌کند.
    • این مهم امکان تغذیه بهتر فولیکول‌های مو را فراهم می‌کند که منجر به رشد سریع مو می‌شود.

سایر فواید زنجبیل برای جلوگیری از ریزش مو

ماسک مو زنجبیل

در حالی که خواص زنجبیل باعث شده است تا به یک درمان عالی برای مو تبدیل شود، اغلب در مورد اینکه چه شکلی از زنجبیل در درمان استفاده می‌شود، سردرگمی وجود دارد. این امکان را دارید از زنجبیل به شکل روغن زنجبیل، آب زنجبیل و ماسک موی زنجبیل به همراه سایر روغن‌های حامل یا اسانس استفاده کنید.

استفاده از زنجبیل به شکل پودر ممکن است گزینه مناسبی باشد. ریشه زنجبیل تازه حاوی مواد مغذی بیشتری است که آن را برای مراقبت از مو مفید می‌کند. برای برخورداری از تأثیر زنجبیل در رشد مو و جلوگیری از ریزش مو به دنبال تهیه ماسک مناسب بروید:

۱- زنجبیل با روغن حامل

زنجبیل، همراه با خواص حالت دهنده روغن زیتون، نارگیل یا جوجوبا می‌تواند موهای شما را تغذیه و تقویت کند.

مواد مورد نیاز

  • ۱ قاشق غذاخوری رب زنجبیل
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن حامل (زیتون، جوجوبا یا روغن نارگیل)

نحوه انجام کار

  • خمیر زنجبیل و روغن حامل را در یک کاسه با هم ترکیب کنید.
  • موهای خود را با شانه دندانه‌ دار باز کرده و روغن زنجبیل را با نوک انگشتان خود به پوست سر خود ماساژ دهید.
  • هنگامی که کل پوست سرتان با روغن پوشانده شد، آن را به مدت ۵ دقیقه دیگر ماساژ دهید تا گردش خون بهبود یابد.
  • اجازه دهید روغن به مدت حداقل ۳۰ دقیقه روی موهایتان بماند، سپس موها را با شامپو آبکشی کنید.

تعداد استفاده

  • ۲ بار در هفته

ماسک مو زنجبیل

۲- ماسک زنجبیل و آب لیمو

خواص کلاژن سازی لیمو همراه با خواص ضد میکروبی زنجبیل، باعث بازیابی (PH) پوست سر و در عین حال ارتقای سلامت مو می‌شود.

مواد مورد نیاز

  • ۲ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • ۳ قاشق غذاخوری روغن کنجد
  • ۲ قاشق چایخوری آب لیمو

نحوه انجام کار

  • همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.
  • این خمیر را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند.
  • موهای خود را با شامپو بشویید.

تعداد استفاده

  • ۲ بار در هفته

۳- خمیر زنجبیل برای رشد مو

خمیر زنجبیل با خواص ضد میکروبی و مغذی قوی خود می‌تواند به مقابله با ریزش مو و تحریک رشد مجدد مو کمک کند. با این حال، مطالعات محدودی برای اثبات این ادعا در دسترس هستند. این یکی از ساده‌ ترین و کارآمدترین راه‌ها برای استفاده از زنجبیل در روتین مراقبت از مو به حساب می‌آید.

مواد مورد نیاز

  • ۲ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • آب

نحوه انجام کار

  • زنجبیل رنده شده را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا خمیر کمی آبکی به دست آید.
  • این خمیر را به پوست سر خود بمالید و بگذارید ۴۵ دقیقه تا یک ساعت بماند.
  • موهای خود را با آب بشویید.

تعداد استفاده

  • ۲ بار در هفته اگر دچار ریزش شدید مو شده‌ اید.

ماسک زنجبیل و آب لیمو

۴- زنجبیل و مورینگا

برگ مورینگا حاوی کلسیم، روی، آهن، مس، پتاسیم، منگنز و منیزیم است. این برک همچنین سرشار از ویتامین‌های ، دی، ای، آ، کا و سایر آنتی ‌اکسیدان‌هایی است که به حفظ سلامت مو و عاری از آسیب کمک می‌کند.

مواد مورد نیاز

  • ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • یک مشت برگ مورینگا
  • ۲ لیوان آب

نحوه انجام کار

  • برگ مورینگا و زنجبیل رنده شده را در دو فنجان آب به مدت ۱۰ تا ۵ دقیقه بجوشانید.
  • وقتی معجون خنک شد، مایع را صاف کرده و در ظرفی بگذارید.
  • موهایتان را شامپو بزنید و حالت دهید و سپس مایع را به عنوان آبکشی نهایی از داخل آن بریزید.

تعداد استفاده

  • یک بار در هفته

۵- زنجبیل با خیار، روغن نارگیل و روغن ریحان

تأثیر زنجبیل در رشد مو و جلوگیری از ریزش مو مورد بررسی قرار گرفته است. از طرفی، خیار می‌تواند رشد مو را تقویت کند، در حالی که ریحان دارای فعالیت ضد پیتروسپوروم است که می‌تواند به مهار شوره سر کمک زیادی کند.

مواد مورد نیاز

  • ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • ۲ فنجان خیار خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن ریحان

نحوه انجام کار

  • همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.
  • خمیر را به صورت تکه تکه روی پوست سر و موهای خود بمالید.
  • وقتی موهایتان به خمیر آغشته شد، بگذارید ۳۰ دقیقه بماند.
  • موهای خود را با شامپو بشویید.

تعداد استفاده

  • ۲ بار در هفته

تأثیر زنجبیل در رشد مو

۶- زنجبیل و پیاز برای رشد مو

پیاز منبع غنی از گوگرد است که به بازسازی فولیکول کمک می‌کند. این مخلوط به تحریک رشد مو از فولیکول‌های خفته کمک کرده و موهای شما را ضخیم‌ تر می‌کند و در عین حال رشد مو را تسریع می‌بخشد.

مواد مورد نیاز

  • ۲ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • ۱ عدد پیاز رنده شده

نحوه انجام کار

  • پیاز رنده شده و زنجبیل را در پارچه‌ ای فشار دهید و آب آن را جمع کنید.
  • از یک تکه پنبه برای مالیدن این آب زنجبیل به پوست سر خود استفاده کنید.
  • ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید.

تعداد استفاده:

  • هفته‌ ای ۳ بار

یک محصول با چندین کارایی بی نظیر برای درخشش و درمان مو

ماسک ضد ریزش مو بایوفل علاوه بر نرمی و لطافت مو مشکل ریزش موهای شما را پایان می دهد.

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا

ماسک مو ضد ریزش ایج دیفنس بایوفل بصورت کاملا قطعی باعث درمان ریزش ، رشد مجدد ، استحکام مو، نرمی و خوش حالتی موهای شما می شود.

ترکیباتی کاملا ارگانیک بدون استفاده درصدی از مواد شیمیایی و مهم از تر همه ماینوکسیدیل از ویژگی های بارز ماسک ضد ریزش مو گیاهی بایوفل می باشد .

خرید بهترین ماسک ضد ریزش مو ، زیباترین و با ارزش ترین هدیه از طرف شما به موهایتان است.

۷- خمیر زنجبیل و سیر

سیر یکی دیگر از موادی است که سرشار از گوگرد است که به تحریک رشد از فولیکول‌های خفته مو کمک می‌کند. این ماسک همچنین با کمک عسل، شیر نارگیل و روغن نارگیل به ترمیم آسیب‌های مو کمک زیادی خواهد کرد. در حالی که عسل موهای شما را نرم می‌کند، شیر نارگیل و روغن به موهای شما ویتامین و مواد معدنی ضروری می‌رساند و آن را سالم و بدون آسیب می‌کند.

مواد مورد نیاز

  • ۱ قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده
  • ۲ قاشق چای خوری عسل
  • ۲ قاشق غذاخوری شیر نارگیل
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • ۳ حبه سیر

نحوه انجام کار

  • مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.
  • ماسک را به پوست سر و موهای خود بمالید.
  • پس از پوشاندن تمام موهایتان، اجازه دهید ماسک به مدت ۳۰ دقیقه روی سرتان بماند.
  • سپس موهای خود را با شامپو بشویید.

تعداد استفاده

  • ۲ بار در هفته

تأثیر زنجبیل در جلوگیری از ریزش مو

مالیدن آب زنجبیل روی مو

با توجه به تأثیر زنجبیل در رشد مو و جلوگیری از ریزش مو، این مکان را دارید که آب زنجبیل را ۲ یا ۳ بار در هفته روی موهای خود بمالید تا از حداکثر فواید آن بهره مند شوید. آب زنجبیل را به موهای خود بمالید و پس از ۳۰ دقیقه با شامپوی ملایمی موهای خود را بشویید تا نتیجه خوبی بگیرید. به طور کلی زنجبیل یک داروی مؤثر برای مو است.



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو با زنجبیل , بهترین روش درمان ریزش مو , زنجبیل برای رشد مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()